Først vil jeg lige sige det efterhånden er ved at være mange år siden jeg sidst har være her. Faktisk så lange side at jeg slet ikke eksistere på dette nye forum. Har ikke været her siden 14. july 2000 hvor jeg var i moesgård skoven men en flok herfra.
Den gang var vi lige blevet eninge om navnet psychedelia og at der skulle laves et logo. (meget er sket siden)
(kan dog se at en enkelt af mine gamle triprapporter har overlevet "overleveringen"

(opium og æbletobak))
Har siddet som et opserverende øje og fulgt lidt med.
Store kondolencer til familie og venner til den bortgåede forrige lørdag.
- det er altid hårdt at miste liv. Et begreb vi mennesker aldrig bliver kloge på.
Det er især hårdt når liv mistes i "det godes intention".
(Eller definitionen af "det godes" intention").
- så synes livet og dets koncekvenser endnu mere udefinerbart og måske endda tilsyneladende uretfærdigt.
Citat:
Antal døde relateret til rygning: ca. 15.000, antal døde relateret til alkohol: ca. 10.000, antal døde relateret til hårde stoffer: 250
- hmmm ja, okay. Min far har altid lært mig at man kun skal tro på den statestik man selv har været med til at fuske med.
Det er vil lidt svært at sidestille en række brutto-tal ud fra personmængder der er stort varierende i antal. F.eks. vil mit anslag være at der er en del flere der ryger og/eller drikker end der tager hårde stoffer.
Mvh
Psychenauten
---------------------------------------------------------------------------------
Gud er god stil----Jesus er Gud........