Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 10:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 66 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ny ryger Astral vel ikke hash, men nok nærmere biodynamisk dansk økopot! :P

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Han har sagt at det var 14 g hash. Er det ikke sandt Astral? Eller var det 14 g pot?

Hilsen Fanny

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Er det ikke ret ligegyldigt?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Stonez skrev:

Gu er det da ej ligegyldigt! Jeg forlanger at få afklaret oprindelsessted, produktionsmetode, strain og det gennemsnitlige daglige forbrug over en 6måneds periode med minimum 3 decimaler.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Ja, jeg må nok erkende at Astral tidligere forbrug af hash og pot, er afgørende for denne tråd.. :oops:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
ThirdEyeFlood skrev:
Stonez skrev:
Fanny skrev:
Han har sagt at det var 14 g hash. Er det ikke sandt Astral? Eller var det 14 g pot?

Hilsen Fanny

Gu er det da ej ligegyldigt! Jeg forlanger at få afklaret oprindelsessted, produktionsmetode, strain og det gennemsnitlige daglige forbrug over en 6måneds periode med minimum 3 decimaler.

Yeah.. :whogives:

Let's just have :peace:

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Lolland
Xp3rt skrev:
Glemte lige en lille ting:

Hvorfor jeg bare ikke kan få nok af røg:

1. Fordi rusen er lækker
2. Fråderen
3. Gører alting meget bedre
4. Bedre musikoplevelse
5. Bedre filmoplevelse
6. Sex er fantastisk*
7. Man kan høre på lærere og sidde til 3 timers møde på arbejdet uden at kede sig
8. Generelt bare sjovt
9. More sig med vennerne på en mere fri og lalleglad måde
10. Det sociale
11. Får nemt venner/bekendte**
12. Og alt det andet jeg ikke lige kan huske, men som er så nice :)

Jeg synes det er at melde pas til sit liv uden at være stimuleret af alt muligt for at få det værdier man godt kunne tænke sig i sit liv. Det skulle da ikk være nødvendigt at leve sit liv afhænging af hash og andet godt for at kunne leve sin hverdag.., Jeg havde røget hverdag i et 1år og ville bevise for mig selv jeg kunne undvære det, for at vide det ikk gøre mit bedre. Jeg har nu lært at får næsten den sammen følelse som man føler uden at være skæv. Og det har også gjort min hverdag mere skrap til at kunne udvikle det, jeg røg for at glemme fordi jeg ikke kunne det.
Jeg har aldrig haft det bedre. Men engang imellem ryger jeg da. Men ikke med sammen fornøjelse som da jeg røg hver dag.
Det lyder fandens helligt, ville bare gi min version...
Hyg Jer

ps: efter jeg havde skevet denne besked, kom Third Eye med Tool hvor han nærmest hylder Drugs... hehe så'en kan det gå.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Malkavian skrev:
Hvorfor ryge hver dag?

Hvorfor ikke?
Bangbangbang!

P.S. Jeg ryger ikke selv hash hver dag

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
lodden skrev:
Malkavian skrev:
Hvorfor ryge hver dag?

Hvorfor ikke?
Bangbangbang!

P.S. Jeg ryger ikke selv hash hver dag

Det virker bedre hvis man tager en pause, derfor får man mere ud af det, en pause på nogen dage, gerne uger eller hvis man kan et par måneder er en god ting, er på udrensningskur for hash og venter nogen måneder endnu får jeg ryger igen

Men efter sigende virker det imod mind control ;)

Titel: Fred!
Medlem

Ok sá er det min tur (undskyld de manglende taster pá keyboardet)!
Jeg ryger hver dag...
Jeg drikker ret meget til tider...
Jeg er lidt en taber...
Jeg har ikke noget job...
Tilgengæld har jeg massere af gode oplevelser, möder massere af dejlige mennesker og föler mig som regel veltilpas og ganske normal (sá normal som man nu kan föle sig her).

Gren kontra Alkohol!
Man made beer, God made pot; In who do you trust!
Ligesom med LSD, Psilocyn osv. betragter jeg THC som et terapeutisk behandlings middel. Problemet opstaar ved at jeg er terapeuten og behandlings midlet er ulovligt.

Unge mennesker der drikker hver dag (dem har jeg ogsaa været en af) har som regel problemer i forvejen, de ender tit op i voldelige siuationer og i mange kredse fungere det daglige forbrug, i mine öjne, som en glidebane over i hárdere narko (speed, coke, det der er værre).

Folk der begynder at ryge hash hver dag, har ikke nödvendigvis et problem, men er máske pá vej til at fá det.

Jeg anbefaler ikke min terapiform til andre og ser umiddelbart ingen grund til at praktisere den, udover det faktum at det gör en slövere hvorefter man producere mindre -> forbruger mindre -> smadrer mindre af den dejlige jord hvoraf fremtidens pot skal gro.

Titel:
Junior medlem

Er i sikre på de "venner" i har mødt virkelig er så fine mennesker, hvis jeres ting til fælles er stoffer?

Jeg startede i 10 for 2 år siden med et gennemsnit der lå på et lille 11 tal. Jeg har altid nydt skole og det at lære. Da jeg så begyndte på 10. fik jeg nogle venner som røg. Jeg begyndte så selv at ryge. Først var det kun i weekenderne, så blev det til nogle hverdage og ti sidst endte det med, at jeg røg til hverdag. I løbet af 10. faldt mit gennemsnit til 9 hvilket jo stadig er en fin karakter, men det skal tages i forhold til jeg aldrig har lavet lektier i det år (siger noget om 10. klasse niveauet:D). Jeg blev ganske enkelt ugidelig jeg orkede intet. Kom så på gymnasiel uddannelse og havde stadig de gamle venner, og fortsatte på samme måde. Der har jeg så kørt samme stil indtil for 3 måneder, hvor mit gennemsnit lå på 6,5. Jeg fik at vide at jeg måske hellere skulle finde en anden uddannelse. Først der gik det op for mig at jeg faktisk var i en bane som kun kunne gå galt. På de 3 måneder røg jeg ikke længere i hverdagen kun i de 2 ferier vi har haft har jeg røget en smule. Jeg er dog ved at vende skuden og ligger nu på 8,6 i gennemsnit men jeg føler jeg har mistet så meget af 1. G at jeg har valgt at flytte til et andet gymnasium. Det kræver bare at jeg skal flytte hjemmefra. Men jeg føler jeg gør det rigtige ved at starte på en frisk.

Mine "venner" imidlertiden har jeg ikke fået snakket meget med, når man er med og ikke ryger med virkede det for mig ikke længere som om man var med i fællesskabet. Måske fordi i mit tilfælle var det Hashen der holdt os sammen. Jeg har dog fået nye venner som jeg kan snakke med i "normal" tilstand, og nyder livet på en hel anden måde end da jeg røg hver dag.

Der er nok ikke noget budskab, men det er rart at komme af med ens historie det letter en del. :)

Titel: Jaa ser du =D
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tomler - Jeg er lidt psy -
Troede dette indlæg havde noget at gøre med overskriften (Har den vel også prøver bare at være sjov) hehe

"Hvorfor ryge cigaretter hver dag og dø af kræft -
Når man kan ryge hash og dø af grin?"

Synes den er alt for "FED" haha d(^_^)b

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg ryger også næsten hver eneste dag. Det er noget jeg ønsker mig at skære ned på. Jeg synes mange af de negative bivirkninger kommer når korpus har for høj % THC i sig så at sige.

Det er et rigtig godt spørgsmål forfatteren stiller må jeg sige :!:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
DeeC skrev:
Er i sikre på de "venner" i har mødt virkelig er så fine mennesker, hvis jeres ting til fælles er stoffer?

Jeg startede i 10 for 2 år siden med et gennemsnit der lå på et lille 11 tal. Jeg har altid nydt skole og det at lære. Da jeg så begyndte på 10. fik jeg nogle venner som røg. Jeg begyndte så selv at ryge. Først var det kun i weekenderne, så blev det til nogle hverdage og ti sidst endte det med, at jeg røg til hverdag. I løbet af 10. faldt mit gennemsnit til 9 hvilket jo stadig er en fin karakter, men det skal tages i forhold til jeg aldrig har lavet lektier i det år (siger noget om 10. klasse niveauet:D). Jeg blev ganske enkelt ugidelig jeg orkede intet. Kom så på gymnasiel uddannelse og havde stadig de gamle venner, og fortsatte på samme måde. Der har jeg så kørt samme stil indtil for 3 måneder, hvor mit gennemsnit lå på 6,5. Jeg fik at vide at jeg måske hellere skulle finde en anden uddannelse. Først der gik det op for mig at jeg faktisk var i en bane som kun kunne gå galt. På de 3 måneder røg jeg ikke længere i hverdagen kun i de 2 ferier vi har haft har jeg røget en smule. Jeg er dog ved at vende skuden og ligger nu på 8,6 i gennemsnit men jeg føler jeg har mistet så meget af 1. G at jeg har valgt at flytte til et andet gymnasium. Det kræver bare at jeg skal flytte hjemmefra. Men jeg føler jeg gør det rigtige ved at starte på en frisk.

Mine "venner" imidlertiden har jeg ikke fået snakket meget med, når man er med og ikke ryger med virkede det for mig ikke længere som om man var med i fællesskabet. Måske fordi i mit tilfælle var det Hashen der holdt os sammen. Jeg har dog fået nye venner som jeg kan snakke med i "normal" tilstand, og nyder livet på en hel anden måde end da jeg røg hver dag.

Der er nok ikke noget budskab, men det er rart at komme af med ens historie det letter en del. :)

Hvad med hvis man bare var en gruppe venner der begyndte at ryge sammen ?

Derudover så har jeg da fået flere gode venskaber bare af at ryge nogle gange med vedkommende, vi er stadigvæk venner, selvom vi ikke ryger sammen mere

Men der er da en del der er faldet fra, nogle som man kun røg med, men selvf. også morede sig med. Men når man holdt op med at ryge, fik man deres sande identitet at se, og den var måske ikke ligeså spændende som den var hvis man røg

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Jeg forstår ikke din problematik DeeC.
Er det virkelig så slemt at være venner med nogle man har samme interesse som? Du brokker dig vel heller ikke over, at folk der spiller skak, bare mødes for at spille skak?
Nu vil du nok sige "aameneeh, skak er slet ikke så skadeligt som hash". Jo, det er det.. eller rettere sagt. De er i sig selv ikke skadelige.
Mange skak-spillere har jo et omdømme for at være socialt hæmmede, og tænk, når lille Per i den lokale skak-klub ikke mere spiller skak, så mister han alle sine venner i skak-klubben, fordi han ikke deler interesse med dem mere. Men er det skidt? eller er det bare meget normalt at folk mødes med samme interesser?

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Odden har ret...Og hvis I ikke kan forstå skakspiller-analogien, så tænk på folk der spiller meget computer, og kun mødes med deres venner for at spille i netværk. Det er samme "problematik", og det er altså kun naturligt at man mister sine venner, når man ikke længere har noget tilfælles med dem.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Tror egentlig problemet må være indlæringen

Junior medlem

Geografisk sted: Allerød, Danmark
Altså det med at ryge hver eneste dag bliver en utrolig trist følelse vil jeg sige(gennem personlige oplevelser) da jeg har røget hash 2-3 gange om dagen de sidste halvandet år..

Jeg får ikke den goe griner på mere, intet æde-flip som jeg husker det...
Mangler de goe værdier i hash, kan det have nogen sammenhæng med et misbrug??

Titel:
Medlem

Ja det har det. Du har opbygget tolerance til thc'en.

Snup en pause på et par måneder og læg mærke til hvor frisk du bliver
og hvor skæv du bliver når du så ryger en joint efter pausen.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg har røget hver dag de sidste 5 års tid og jeg må sgu nok erkende at jeg er en af dem der bliver for doven til at kunne passe mine ting.

Nu har jeg så fået en mega sød kæreste og flyttet sammen med hende, har holdt med rygeren (sårn næsten) i godt 4 måneder og jeg kan stille og rolig mærke jeg får mere energi og lyst til at skabe mig en lidt mere behagelig tilværelse.

Slut med bissen, skaffe mig et job og så når det er på plads og kører for mig vil jeg stille og rolig begynde at ryge igen og det er lige til jeg stiller træskoene, for livet bliver sgu lige en tand federe efter en koger.

Er ikke meget til alkohol overhovedet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 66 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]