Citat:
Hvad gør man så ? Enten accepterer man at de ting vil ske, ligemeget hvad, eller man nedskalerer størrelsen af de events man planligger sådan at hyppigheden af de hændelser samtidig falder til et ubetydeligt plan.
@Bart: Jeg ved, at der til tider er blevet startet "falske" sms-kæder af ukendte personer om, at der er fest på moesgaard, og når den har gået rundt dukker der en masse af palletyperne op i skoven, og forventer fest.
Derfor er det ikke muligt at begrænse festernes størrelse, og det med at holde det tys tys virker i et begrænset omfang, men så straks der kommer en enkelt patrulje af kixeklappere forbi med deres ubegrænsede sms, så går der ikke lang tid, inden skoven er et helvede at befinde sig i.
@Lemmy: Man må jo forvente, at TJilles forældre har snakket en del med journalisten og er blevet enige om, hvordan artiklen nogenlunde skulle se ud. De har jo selv henvendt sig for at få artiklen skrevet og bragt??
@shinsou: Ja, man skal passe på med at lukke af, men man skal dælme også passe på med at åbne dørene op for alt og alle. De folk, der skaber problemerne til moesgaardfesterne er ikke åbne for samtale, og de har helt sikkert en ganske anden årsag til at være til festerne end jeg har.
Og desværre kan jeg modsige din ide om, at fjolserne ikke kommer tilbage. Tvært imod, her er der ingen dørmænd, der smider dem ud. Kun en flok hippier, og hvad hulen skulle de gøre, hvis Hr. Væksthormon og hans gode ven F. Lyvskalle er klar på at smadre stedet?
@LSDrejø: Hehe, du har da vist ikke helt fanget, hvad det er de skriver i artiklerne? Nemlig, at hormondrengene og deres sminkedukker har fundet ud af, at der er fester i skoven i ny og næ og derfor kommer rendende i tide og utide.
Men hvad hulen mener hun iøvrigt med monotont musik? Der er da ikke noget megalangt omkvæd, som bliver spillet efter hvert enkelt vers, der i øvrigt er skrevet over de helt samme noder som det foregående vers?? Se DET er da monotont! (vi ser jo tingene forskelligt, ikke sandt Mette og Morten??)
Hmm, måske I kan fornemme min bitre tone... Men jeg er ærligt talt ked af, at det er sådan det skal lægges frem i medierne, og at det er lige præcis de ting, der bliver fokuseret på.