ja da da,,, i mange år har jeg prøvet forskellige antipsykotiske og stemningstabiliserende medecin,,, unden den ønskede effekt Omkring de syns og høre forstyrrelser,,, ville jeg mene at selvf ska de tages seriøst,, men men,, ka man finde sig tilrette med at leve med det,, og kontrolere det så tror jeg ikke antipsykotisk medicin er et must, Har selvf undersøgt det meget,,, og fundet ud af at mange mennesker lever hele deres liv med den slags,,, uden nogenside blive psykotisk el bryde sammen,,, Ang. hash rygning,, ville jeg som jeg altid siger, sige det jo jo meget individuel, hvordan det påvirker folk,, nu jeg værken psykotiks el kontroleret af mine forstyrelser,, Man ka jo aldrig afvise at man ka få en psykose grundet det ene eller andet,, Men ville mene at hvis man gemmen hahs ka få den ønskede effekt, som man ikke har ku finde andre steder(medecin),, så ska man sku ikke lade sig påvirke af samfundes blik på hash og fylde sig med nymoderne psykoframika, hvor det er umuligt at vide om hva der sker med din hjerne senere hen i dit liv,,,( syns folk ska være meget forsigtige med psykoframica,) Har efaret at et længere forbrug af nogle preperater har været skadelige for resten af livet,, Men tager skam alt derher meget seriøst,,,, Men men,, må endnu engang påpeje at der er stor forskel på at høre stemmer og se syner til at være skizofren el psykotisk,, Opfatter ikke de forstyrrelser som en sygdom og tror helt sikkert at det er den rigtige indstilling til det, vi har alle små ting der forstyrre os i hverdagen,, skam at nogen af den opfattes som syge. Bom Bom
|