Citat:
ThirdEyeFlood skriver: Spændende! Kan jeg lokke dig til at uddybe det sidste du skriver, hvorfor kan du se dem? og hvad er meningen med det?
Ja det kan du godt *S*
Jamen med tiden så jeg en slags rød tråd i disse syn og oplevelser med ånder og væsner, det var ofte meget ens hvad de gerne ville have mig til, som regel en vidre kommunikation til de levende, ofte var det afdøde familie medlemmer der havde beskeder til deres kære der stadig var i live, men også hjælp til deres kære via beskeder fra dem, der kunne gøre livet lettere for de levende.
Men jeg oplevede også når jeg nogen gange besøgte folk, at de havde det de fleste ville kalde spøgelser, og disse forsøgte at kommunikere med mig fordi, de ikke kunne komme i kontakt med husets beboere, nogen gange hjalp jeg dem så vidre, andre gange fik jeg en kommunikation igang med ånderne og husets levende beboere, og mange gange endte det med, at ånderne fik lov at blive, fordi husenes beboere, egentlig opdagdede at de ikke var disiderede bange for ånderne nu, de havde kommunikeret med dem og vidste hvem de var.
Jeg oplevede når jeg sad i en samtale, også med et menneske jeg ikke kendte at jeg modtog informationer om dette menneske og beskeder.
Det var ikke altid jeg sagde dem vidre, det er ikke alle der kan magte at at en fremmede sidder og fortæller dem om dem selv og siger at denne har nogle beskeder til dem fra åndernes verden, og det kan udemærket godt forstå, det er skræmmende for mange.
Lidt efter lidt fandt jeg ud af, jeg rent faktisk havde klarsyn, klarhørelse og klarfølelse...... den sidste var lidt hård synes jeg indtil jeg lærte at tackle den evne, fordi jeg kunne mærke folks sindstemninger, og følte dem så intenst at hvis et menneske var ked af det, så blev jeg også dybt ked af det, det samme var med det vrede og frustrationer. Jeg lærte efterhånden at "filtere" i alle 3 evner...sådan at jeg kun lukke af og lukke op når jeg behøvede det.
Meningen med disse "evner" var at jeg skulle hjælpe andre, hjælpe mennesker der kunne have behov for at få hjælp fra åndernes verden, eller via klarsyn, få nogen værktøjer, der kunne hjælpe dem vidre i livet eller et generelt problem.
Men også at rense boligere op for dårlig energi-nogen kalder det onde ånder, jeg fortrækker ordet mørk eller dårlig energi, men det er det samme.
Jeg fandt også ud af at jeg ikke behøvede at være opsøgende, at de mennesker der behøvede min hjælp selv, dukker op.
I dag er tingene mere naturlig for mig, og det er blevet en intigreret del af mit liv og min hverdag.
Men det tog lang tid at vænne sig til at, jeg blev kontaktet i tide og udtide, og til tider følte jeg mig aldrig alene, det blev et problem for mig indtil jeg lærte at sige fra, det respekteres også i åndernes verden.
Og har jeg dage jeg bare ikke gider, så siger jeg det og får den ro jeg behøver. Selvfølgelig er der åben for akutte tilfælde men som regel får jeg den fulde ro.
Jeg anser mig ikke for noget særligt, fordi jeg kan disse ting, for jeg ved alle rent faktisk kan gøre det samme som mig, det er det jeg kalder sovende evner, vi har dem fra fødslen, nogen opdager dem så, andre gør aldrig. Ofte er det ikke tilfældigt hvornår man opdager sine evner, jeg ved det ikke var tilfældigt i mit tilfælde. man kan sige, det var meningen jeg skulle opdage dem.
DaEvilWitch :twisted: