Jeg sad forleden aften og skrev en triprapport. Det tog mig godt 3 timer og jeg fik min kammerat til at assistere mig, da han også var en del af rapporten, så det var et halvstort arbejde at få den skrevet. Den blev forholdsvis lang, men god, synes vi ihvertfald.
Den blev uploadet som den skulle osv, men efter at have brugt rette funktionen og rettet et par småfejl og tilføjet en smule i rapporten dukkede den ikke op igen.
Jeg skrev en e-mail til
admin@psychedelia.dk for at høre hvad der var sket og fik at vide at den enten kunne være slettet ved en fejl eller slettet pga. manglende seriøsitet. Sidstnævnte er højst usandsynligt, da den fra start til slut er fuldt ud seriøs.
Det er ikke for at gøre oprør, men mere i håbet om at andre moderators ser denne besked istedet for at jeg nedspammer mailboksen. Måske har andre moderators en forklaring på hvad der er sket.
Bliver der ikke taget backup af det osv?
Er min rapport 100% slettet?
Har jeg spildt en masse god tid på et system der bare sådan automatisk sletter min rapport?
Har i fået ondsindede intelligente maskiner til at styre mailsystemet?

Well, håber at der popper en forklaring op, er virkelig trist over at den er forsvundet

ps. jeg er stor fan af psychedelia sitet! det er for fed hyggelæsning til aftenenerne...