Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 21:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg sad forleden aften og skrev en triprapport. Det tog mig godt 3 timer og jeg fik min kammerat til at assistere mig, da han også var en del af rapporten, så det var et halvstort arbejde at få den skrevet. Den blev forholdsvis lang, men god, synes vi ihvertfald.

Den blev uploadet som den skulle osv, men efter at have brugt rette funktionen og rettet et par småfejl og tilføjet en smule i rapporten dukkede den ikke op igen.

Jeg skrev en e-mail til admin@psychedelia.dk for at høre hvad der var sket og fik at vide at den enten kunne være slettet ved en fejl eller slettet pga. manglende seriøsitet. Sidstnævnte er højst usandsynligt, da den fra start til slut er fuldt ud seriøs.

Det er ikke for at gøre oprør, men mere i håbet om at andre moderators ser denne besked istedet for at jeg nedspammer mailboksen. Måske har andre moderators en forklaring på hvad der er sket.

Bliver der ikke taget backup af det osv?
Er min rapport 100% slettet?
Har jeg spildt en masse god tid på et system der bare sådan automatisk sletter min rapport?
Har i fået ondsindede intelligente maskiner til at styre mailsystemet? :)

Well, håber at der popper en forklaring op, er virkelig trist over at den er forsvundet :(

ps. jeg er stor fan af psychedelia sitet! det er for fed hyggelæsning til aftenenerne...

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Det lyder meget uheldigt, men en anden gang bør du virkelig have en backup på din egen maskine, den slags kan altid ske :)

Titel:
Junior medlem

hvilket jeg faktisk havde gjort. Dog formaterede jeg min computer lige før weekenden, og glemte selvfølgelig at tage yderligere backup af triprapporten, meget meget uheldigt :/

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Lyder pænt nederen. Dog vil jeg mene at enhver rapport lavet i seriøsitet bliver bragt her, tror mere du skal regne med det er en system fejl end menneskelig "ondskab"

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
hamp skrev:
en system fejl

Tror jeg også det er :).

Titel:
Junior medlem

det er bestemt også den konklusion jeg er nået frem til. tarvelige system :)

Titel:
Dedikeret medlem

Sur røv! Du lyder velformuleret, og jeg elsker lange rapporter! Håber sgu, den ikke er gået tabt, for den slags er meget svært at tage sig sammen til at skrive igen. Men...
Selv om din computer er formateret, kan du jo altså godt finde gamle data frem. Man bruger et lille program, som hedder File Scavenger. Du kan evt. sende mig en PM, hvis du vil høre lidt mere om det :wink:

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Æv Jacob, det var da en skam. Havde glædet mig til at læse den :(

Titel:
Junior medlem

Delusion skrev:
Æv Jacob, det var da en skam. Havde glædet mig til at læse den :(

Satser på mig og stefan skriver den om igen ved weekenden hvor vi nok holder noget lan. Så ryger vi nogle joints og overvejer tingene igen :)

@TheBo: Sidder ligenu og prøver det File Scavenger i håbet om at et eller andet popper frem, men det er en jo en halvlang proces :shock:
Vender lige tilbage med resultat imorgen, mange tak for tippet :)

EDIT: 0 resultater, og fulgte ellers instruktionerne nøje.

Resultat: Skriver en ny. Suk.

Titel:
Dedikeret medlem

Hvis der er 0 results, så gør du noget galt :-)
Først og fremmest skal du ikke bruge en trial edition - det har du så muligvis også fundet en vej uden om ;-) Derudover skal du ikke søge efter bestemte filnavne. Du skal lave en long search (hedder måske exhaustive search, hvis det er en ældre version) på de sektorer, som programmet selv foreslår, og der hvor du kan skrive filnavn, skal du bare sætte en stjerne.
Så skal du se alle dine gamle filer fra før formateringen dukke op igen :-) Det vil sige alle filer, som ikke lå på sektorer, som er blevet skrevet over af nye filer, men det tvivler jeg på er så mange, når du lige har formateret.

Titel:
Junior medlem

Hej igen. Jeg prøvede lave en long search uden at angive noget filnavn. Jeg fik en ordentlig fed stak filer smidt i ansigtet, men min lille rapport var ikke til at finde i blandet. Pisse ærgeligt, bliver nød til at skrive en ny, men tak for hjælpen da. Helt klart et program jeg vil tage ibrug en anden gang, ret fornemt at den bare hiver en milliard filer frem igen :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]