Aldrig har jeg hørt noget så absurd!
At det kan koste éns kørekort, hvis man har hash på sig? Det kan jeg altså heller ikke forestille mig bliver en realitet.
Hvis der bliver lavet en underskriftsindsamling mod det, vil jeg da gerne skrive under. Men lad nu være med at sende noget, før vi véd med sikkerhed, at der vil komme et lovforslag om det. . Sender man underskriftsindsamlingen FØR det er blivet stillet, vil det blot være søm til vores egen kiste, fordi højrefløjen bare vil se det som et oplæg snarere end en protest.
Kommer der et lovforslag, skal det først igennem folketinget, og dér kan jeg ikke forestille mig, at det ville gå igennem. Heldigvis er der da nogle få, som har lidt sjæl tilbage på Christiansborg, og de ville aldrig gå med til noget så vanvittigt - en for grov indgriben i folks liv.
Derfor: Saml en masse underskrifter (just in case) så de er klar til at blive sendt afsted
omgående hvis dette fascist-lovforslag skulle komme på dagsordenen på Christiansborg!
Som flere af jer er inde på, er vi netop nu i en tid, hvor rigtig mange danskere kører spritstive rundt på landeveje og i byer, efter deres julefrokoster. (Også resten af året, tænk på alle alkoholikerne, som har bil -- de HAR med sikkerhed en promille). Loven er i forvejen på dette område helt ude i hampen. De fleste, som ryger en joint, kan sagtens køre efter nogle timer (afhængig af personen og hvor meget der bliver røget). Det kan man ikke efter at have drukket. Skal man også have frataget kørekortet, hvis man kommer gående med 10 pilsnere i en pose, og sætter sig ind i sin bil? Nej, vel? Men det kunne jo sagtens være, at man havde til hensigt at drikke mens man kørte...Derfor beviser Ribe-modellen bare, at den er opfundet af nogle skrivebords-fascister, som ikke har sat sig godt nok ind i sagerne...
Men som sagt vil jeg også foreslå, at vi lige slår koldt vand i blodet,
og venter og ser, om det kommer op og vende på Borgen...
Gør det dét, og bliver det vedtaget?
Ja; Så er det jo stadigvæk bare et spørgsmål om at undgå at blive taget af panserne med tjald. Så hvis man ikke går på åben gade og vifter en joint rundt i luften, mens man hører Bob Marley på fuld drøn fra en ghettoblaster, så er risikoen mindre for at blive snuppet.
Og Lene Espersen? Hun skal bare lukke røven.
Drµmىtick
(Blev afbrudt i at mixe en joint for at skrive dette indlæg).