Nematoden skrev:
JA klart selvfølgelig skal man søge men det er tit svært at finde relevant info da folk har svært ved at holde sig til emnet i trådene og at overskrifterne ikke altid passer m emne da trådene udvikler sig til en diskusion om noget andet og det resulterer i alt for mange hits når man søger på f.eks. meskalin...
Ville det ikke være en ide at lave en lidt mere præcis opdeling af de mest populære emner. Feks. at man i visionære planter delte den yderligere op
Ayahuasca/DMT
Meskalin
Morning glory/HWBWR/LSA
Salvia Divinorum
Opiater
Og i cannabis dyrkning:
Gødning
Jord
Hydro
osv....
Kunne man ikke også generelt prøve at adskille emnerne på denne måde
Dyrkning
Erfaringer/gode råd
Opskrifter/fremgangsmåde
Eller mulighed for at sammenflette tråde ved at f.eks. spørge en moderator
Eller mulighed for at fjerne folks ligegyldige kommentarer
Nu ved jeg ik så meget om html/asp halløj men det burde da være muligt!
Jeg har tit selv gået og tænkt på det samme. Forummet kunne godt bruge lidt flere kategorier/emner, men jeg kan nu også godt lide den nuværende opdeling, da vi her kan få svar på en masse ting, ved blot at skrive det i én tråd, fremfor at skulle oprette 5 tråde i hver sin kategori. Det er også her muligt at flette nogle emner lidt lettere sammen, og det kan jo oftest vise sig at være til fordel for mange.
Og lige for at understrege det, så bruger Psychedelia phpBB2 - altså har vi ikke at gøre med ASP. Hurra for det!

Jeg kom forresten til at tænke på, om man ikke burde gøre denne tråd "sticky"? Eller på anden måde gøre den "nemt" tilgængelig, uanset om folk skriver indlæg heri eller ej. Det er jo trods alt ét godt tip.