Max Tramp skrev:
Tele-Tons skrev:
Kjær skrev:
Tele-Tons skrev:
I mine øjne, er det HR ikke at spise xtc-piller.
Og pillreports er da rigtig fin til dem der absolut skal spise xtc-piller istedet for MDMA.
Nu er det jo ikke alle, der kan skaffe ren MDMA. Derudover kan der sagtens være skadesreduktion indblandet i forbindelse med piller. Kan ikke se, hvorfor der ikke skulle kunne være det?
Jo sagtens og undskyld min lidt "platte" måde at udtrykke mig på, men jeg syntes personligt at XTC-piller er noget crap, det er kombo på kombo, det er altså ikke noget hjernen har det vildt fedt med. Du ved, mdma+amf, ikke fed kombo.
Hele ideen bag HR går jo ud på at nogen vil tage stoffer uanset om loven forbyder det, og upåvirket af at der muligvis er en risiko derved. HR går på at dem der tager stof i det mindste har en mulighed for at gøre det så forsvarligt som muligt. At du har en idé om, at det at sprede oplysninger om indholdet af ecstasy-tabletter ikke er HR, bare fordi du har nogle fordomme omkring disse, er direkte idiotisk. Netop fordi at MDMA + amfetamin er skadeligt, så ville det da være fantatisk hvis man kunne bidrage til at folk undgik den. Det er faktisk heller ikke specielt mange piller at kombinationen af disse to forekommer i*.
Der er ingen som har sagt at sådan en database skal være statisk, selvfølgelig skal den hele tiden opdateres, og so what? Bidrag med noget reelt og ikke ævl og bævl, bare fordi DU ikke bryder dig om ecstasy-tabletter.
* Hvis man skal tro
retskemiske analyser for i år. Men sindssygt med alt den meth, det havde jeg alligevel ikke troet.
Hvilken verden er du fra? Jeg testede altid mine piller, inden jeg spiste dem og det var tit, den slog ud på amfetaminer.
Selvfølgelig er der amf i mange af pillerne.
Og ja det kunne da være fantastisk hvis man kunne redde en eller to.. ok hvad fanden snakker du nu om? Tag dine tykke pølser op af lommerne og stop den billard, hvor mange E-trampere har du set, ikke æde deres knalder, fordi nogen siger at de er farlige. Deres kommentar er jo bare, FE'E NOK SÅ VIRKER DE VILDR'N.
Fordomme er noget man har, inden man ved noget om emnet, når man så ved noget om det, kan det ikke være en fordom mere.
Ved ikke om du prøvede at være provo, det føltes lidt sådan, derfor min tone.
Det lyder faktisk lidt henad at du spiser rigtig manger x'er og så var der lige en, der havde noget imod dit drug of choice! Hjernedøde e-tramper.
Hvad med at læse hele topic'et før du åbner kæften, ikke?