Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 23:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

hvem er for at faa lavet et forum og hvem er imod
ja 22%  22%  [ 13 ]
nej 78%  78%  [ 46 ]
Afgivne stemmer : 59
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tele-Tons skrev:
Men så igen, hvordan vil du lave HR med E-piller uden at vide hvad der er i hver enkel pille?

Sig ikke at i vil teste en masse og lave en database :lol: den vil jo konstant blive forældet, med det tempo som E-fabrikkerne holder sig.

Ja, men det kunne jo rede liv!

Derudover vil jeg godt understrege, jeg ikke støtter, at Pillreports bliver en del af Psychedelia. ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Out in the perimeter with no stars
Det har du jo ret i, men måske der skulle oprettes en anden side, der kun omhandler xtc sådan, i stil med psychedelia.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tele-Tons skrev:
Det har du jo ret i, men måske der skulle oprettes en anden side, der kun omhandler xtc sådan, i stil med psychedelia.

Hvilket jeg har gået og overvejet. Et forum med pille-database. :)

Titel:
Annoying attention wh0re!
Brugeravatar

Geografisk sted: In the chopaaaaaaaa.
Tele-Tons skrev:
Kjær skrev:
Tele-Tons skrev:
I mine øjne, er det HR ikke at spise xtc-piller.

Og pillreports er da rigtig fin til dem der absolut skal spise xtc-piller istedet for MDMA.

Nu er det jo ikke alle, der kan skaffe ren MDMA. Derudover kan der sagtens være skadesreduktion indblandet i forbindelse med piller. Kan ikke se, hvorfor der ikke skulle kunne være det?

Jo sagtens og undskyld min lidt "platte" måde at udtrykke mig på, men jeg syntes personligt at XTC-piller er noget crap, det er kombo på kombo, det er altså ikke noget hjernen har det vildt fedt med. Du ved, mdma+amf, ikke fed kombo.

Hele ideen bag HR går jo ud på at nogen vil tage stoffer uanset om loven forbyder det, og upåvirket af at der muligvis er en risiko derved. HR går på at dem der tager stof i det mindste har en mulighed for at gøre det så forsvarligt som muligt. At du har en idé om, at det at sprede oplysninger om indholdet af ecstasy-tabletter ikke er HR, bare fordi du har nogle fordomme omkring disse, er direkte idiotisk. Netop fordi at MDMA + amfetamin er skadeligt, så ville det da være fantatisk hvis man kunne bidrage til at folk undgik den. Det er faktisk heller ikke specielt mange piller at kombinationen af disse to forekommer i*.

Der er ingen som har sagt at sådan en database skal være statisk, selvfølgelig skal den hele tiden opdateres, og so what? Bidrag med noget reelt og ikke ævl og bævl, bare fordi DU ikke bryder dig om ecstasy-tabletter.

* Hvis man skal tro retskemiske analyser for i år. Men sindssygt med alt den meth, det havde jeg alligevel ikke troet.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Max Tramp skrev:
Tele-Tons skrev:
Kjær skrev:
Tele-Tons skrev:

Og pillreports er da rigtig fin til dem der absolut skal spise xtc-piller istedet for MDMA.

Nu er det jo ikke alle, der kan skaffe ren MDMA. Derudover kan der sagtens være skadesreduktion indblandet i forbindelse med piller. Kan ikke se, hvorfor der ikke skulle kunne være det?

Jo sagtens og undskyld min lidt "platte" måde at udtrykke mig på, men jeg syntes personligt at XTC-piller er noget crap, det er kombo på kombo, det er altså ikke noget hjernen har det vildt fedt med. Du ved, mdma+amf, ikke fed kombo.

Hele ideen bag HR går jo ud på at nogen vil tage stoffer uanset om loven forbyder det, og upåvirket af at der muligvis er en risiko derved. HR går på at dem der tager stof i det mindste har en mulighed for at gøre det så forsvarligt som muligt. At du har en idé om, at det at sprede oplysninger om indholdet af ecstasy-tabletter ikke er HR, bare fordi du har nogle fordomme omkring disse, er direkte idiotisk. Netop fordi at MDMA + amfetamin er skadeligt, så ville det da være fantatisk hvis man kunne bidrage til at folk undgik den. Det er faktisk heller ikke specielt mange piller at kombinationen af disse to forekommer i*.

Der er ingen som har sagt at sådan en database skal være statisk, selvfølgelig skal den hele tiden opdateres, og so what? Bidrag med noget reelt og ikke ævl og bævl, bare fordi DU ikke bryder dig om ecstasy-tabletter.

* Hvis man skal tro retskemiske analyser for i år. Men sindssygt med alt den meth, det havde jeg alligevel ikke troet.

Hvilken verden er du fra? Jeg testede altid mine piller, inden jeg spiste dem og det var tit, den slog ud på amfetaminer.

Selvfølgelig er der amf i mange af pillerne.

Og ja det kunne da være fantastisk hvis man kunne redde en eller to.. ok hvad fanden snakker du nu om? Tag dine tykke pølser op af lommerne og stop den billard, hvor mange E-trampere har du set, ikke æde deres knalder, fordi nogen siger at de er farlige. Deres kommentar er jo bare, FE'E NOK SÅ VIRKER DE VILDR'N.

Fordomme er noget man har, inden man ved noget om emnet, når man så ved noget om det, kan det ikke være en fordom mere.

Ved ikke om du prøvede at være provo, det føltes lidt sådan, derfor min tone.
Det lyder faktisk lidt henad at du spiser rigtig manger x'er og så var der lige en, der havde noget imod dit drug of choice! Hjernedøde e-tramper.
Hvad med at læse hele topic'et før du åbner kæften, ikke?

Senest rettet af Tele-Tons AKA Dumhed 2.0 20 dec 2006 01:00, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

..

Senest rettet af guldsky007 23 okt 2010 00:21, rettet i alt 3 gange.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Lalandia skrev:

Latterlig diskution imo!

På en måde ja

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Storkøbenhavn
Kjær skrev:
Tele-Tons skrev:

Jeg er helt sikkert frisk på at hjælpe til hvis det er. Jeg har en del erfaring med ASP, MySQL, postgreSQL, Java og også en smule PHP. I hvert fald kendskab nok til diverse programmeringssprog, at det ikke vil være det store besvær at sætte mig ind i PHP.

Hvis du beslutter dig for at et sådanne forum/database skal på benene, må du endelig sige til :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Storkøbenhavn
Tele-Tons skrev:
Max Tramp skrev:
Tele-Tons skrev:
Kjær skrev:
Tele-Tons skrev:

Hvilken verden er du fra? Jeg testede altid mine piller, inden jeg spiste dem og det var tit, den slog ud på amfetaminer.

Selvfølgelig er der amf i mange af pillerne.

Og ja det kunne da være fantastisk hvis man kunne redde en eller to.. ok hvad fanden snakker du nu om? Tag dine tykke pølser op af lommerne og stop den billard, hvor mange E-trampere har du set, ikke æde deres knalder, fordi nogen siger at de er farlige. Deres kommentar er jo bare, FE'E NOK SÅ VIRKER DE VILDR'N.

Fordomme er noget man har, inden man ved noget om emnet, når man så ved noget om det, kan det ikke være en fordom mere.

Ved ikke om du prøvede at være provo, det føltes lidt sådan, derfor min tone.
Det lyder faktisk lidt henad at du spiser rigtig manger x'er og så var der lige en, der havde noget imod dit drug of choice! Hjernedøde e-tramper.

For mig at se er du den eneste der hidser sig op i denne diskussion. Hvis du ikke føler den er relevant, hvilket du allerede nu har tilkendegivet, hvorfor så deltage, når dit eneste biddrag til debatten er et surt opstød?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Surt opstød? Hvor? Kan ikke se hvor mit sure opstød er.

Har du det også sådan?
Citat:

Jeg er da helt med på, der skal være et seriøst alternativ til pillreports, det skal bare ikke være her.

Hvilket man også kan se her:
ryan skrev:
Kjær skrev:
Tele-Tons skrev:

Jeg er helt sikkert frisk på at hjælpe til hvis det er. Jeg har en del erfaring med ASP, MySQL, postgreSQL, Java og også en smule PHP. I hvert fald kendskab nok til diverse programmeringssprog, at det ikke vil være det store besvær at sætte mig ind i PHP.

Hvis du beslutter dig for at et sådanne forum/database skal på benene, må du endelig sige til :)
Og det er din egen post.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]