Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 22:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
hey alle sammen en af mine kammerater har snakket om at han har prøvet meskalin piller købt fra nettet.. men han vidste ikke hvor man bestilte dem da det var en af hans venner der havde skaffet dem.. kan man købe sådan nogle på nette for har snart søgt under alle katagorier på google og finder bare nada..!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Jeg har aldrig set dem til salg nogen steder, og tvivler også på at de er.

Jeg vil gætte på det har været et eller andet research chemical der er fyldt på kapsler og enten solgt som meskalin eller meskalin lignende stof.

Titel:
Medlem

Meskalin er ulovligt, så jeg kan ikke helt forestille mig at det bare bliver solgt på nettet? Lyder ret usandsynligt. Sandsynligheden for at de har fået det igennem bekendte, er større.

Umiddelbart ville jeg være ret mistroisk overfor, at de piller indeholdt meskalin. Det må være kæmpemæssige piller til overforvoksede heste, hvis det endelig er.

Prøv at læse lidt her:
http://www.erowid.org/chemicals/mescali ... nfo2.shtml

De såkaldte smartshops, hvor man kan købe psykoaktive urter og kemikalier (bl.a. research chemicals), har desværre en ulækker tendens til at forklæde deres produkter med iøjenfaldende farver og fancy navne ("eXplosion" blev methylone, en MDMA-derivat, kaldt og blev beskrevet som "just like ecstasy!" eller "legal ecstasy!!"). Hvad jeg ved af, så har methylone næsten ikke gennemgået videnskabelige analyser, og at sætte det i samme bås som ecstasy kan være potentielt livsfarligt, især når ingen HR om stoffet er angivet. Ikke engang en liste over de aktive stoffer var angivet, så der var ingen mulighed for at undersøge de stoffer, som man indtager i forbindelse med eXplosion. Utrolig uansvarligt, og det kan være det samme dine venner bliver udsat for.

I forlængelse af BRB's indlæg: Hvis det er reelt at dine venner har købt det på nettet, så synes jeg de skal undersøge om det drejer sig om et helt andet stof eller en samling af stoffer og/eller urter, der ifølge siden kvalificerer sig til at have navnet "mescaline". Vær konstruktivt kritisk overfor beskrivelsen af stoffet, og hvis der intet står om varedeklarationen, så vil jeg på det kraftigste anbefale at holde jer langt væk fra det.

Gå efter kvalitet, viden og sikkerhed, ikke efter kvantitet og russiske rouletter.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Der sælges også andre ulovlige ting på nettet, så det er et meget dårligt argument.

En meskalin pille behøver da ikke nødvendigvis være særlig stor, så vidt jeg husker er dosen 300-400 mg. aktivt meskalin - At en meskalinbryg så fylder betydeligt mere, er jo en anden sag.

Har dog heller aldrig hørt om begrebet, eller stødt på dem, og kunne sagtens forestille mig det var et RC.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Johndeere skrev:
En meskalin pille behøver da ikke nødvendigvis være særlig stor

Det ved jeg nu ikke helt - en meskalinpille ville da være betydeligt større end stort set alle andre stoffer der indtages på pilleform - jævnfør det link som encephalon kom med. Citat:

Erowid.org skrev:
It would be difficult to get a threshold dose of mescaline into a tablet even as large as an ecstasy tablet (similar in size to a standard advil or aspirin tablet). A full dose of mescaline (400 mg) barely fits into a fully packed large capsule with no fillers

oOMagicOo - hvor store er disse såkaldte meskalinpiller? Som folk tidligere har nævnt vil jeg råde dig og dine venner til at undersøge sagen meget grundigt før I overvejer indtagelse af pillerne, og hvis I ikke kan finde nogen information, så glem alt om at æde dem!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i ingenting... +/-
Det er ikke sådan at det bare er dem der tømmermændspiller, baseret på en eller anden kaktus?, som han så har troet var meskalinkaktus?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
@ mecka

vægt og størrelse har vel ik så meget med hinanden at gøre? :)
ved ik noget om det i den her sammenhæng, men stadig..

Titel:
Junior medlem

ConfusioN skrev:
@ mecka

vægt og størrelse har vel ik så meget med hinanden at gøre? :)
ved ik noget om det i den her sammenhæng, men stadig..

en alm. panodil har 500mg aktivt stof. + div og den er ret lille så selv om stoffet kun havde den halve massefylde (dobbelt størelse) kunne det godt lade sig gøre og envidere kunne det jo være at det var meningen at man skulletage 2 el. 3 piller for bedre at kunne justere dosisen..

men en anden ting der kunne gøre sig gældene er holdbarhed i pilleform.. der er noget med at kaht (eller hvordan det nu staves) har en meget kort nedbrydningstid så snart bladet er skildt fra planten..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
Man kan godt skaffe meskalin kapsler i dk. Krystalliseret meskalin i gelatinekapsler. Tvivler dog på at det er specielt tilgængeligt lige pt.

Titel: svar
jamen ham min kammerat har prøvet dem.. han åd to piller og syns efter hvad jeg har læst osv. at han beskriver rusen meget godt...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Har du mulighed for at smide et billede op af pillen ?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]