Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 12:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hej er det rigtigt at SN gir sindssyg mavesmærte lige i starten? (lige før rusen)

Min far har nemlig fortalt at jeg han prøvede det engang da har var ung. Han sad ude i sine forældrers sommerhus "mine bedsteforældrer" og så var der en af hans venner som havde nogle med. han spiste så en lille smule og så gik der lidt tid. Efter der var gået lidt tid så begyndte han at få ondt omkring levren tror jeg og så gik det over senere og så begyndte tankerne bare at flyve og vækkene føltes levende og knasterne knirkede helt livagtigt som om de kom tættere og så fik han grineflip uden nogen særlig grund... Hans ven virkede meget ondskabsfuld i det han sad somom han bare sad og stirrede og skygger dækkede hans ansigt som var han en ond dæmon eller sådan noget...

Min far fortalte også at mange af hans venner åd nogle andre svampe hvor de fik kæmpe smerter i leveren og så gik den pludselig over efter noget tid.

Han fortalte også at det var sidste gang han prøvede svampe det kunne han altså ikke lide. Han er også en som helst vil være på jorden og have noget konkræt istedet for bare "svæve" oppe i loftet og bare være helt væk...

Rusen tog vist 8 timer sagde han... Det kan jo være at han bare fortalte mig det for jeg ikke skulle prøve svampe. Men det tror jeg ikke for det første virkede hans historie ægte nok og og han opfodrede mig til helst at holde mig fra sådan noget. Selvom jeg synes det kunne være spændene at prøve SN m.m
Det ved han selvfølgelig ikke :)

Titel:
Medlem

jeg synes ikke man får flere maveproblemer med spids nøgenhat en mexikanske svampe.. husker ikke jeg har haft virkeligt ondt i maven på nogen af delene, men ens mave bliver lidt urolig

Titel:
Medlem
Brugeravatar

ok så der er ikke noget at være bange for? Og hvor store er de maveproblemer? Nu ved jeg ikke præcist hvor meget han havde ædt!

Titel:
Medlem

man har ikke ondt i mvaen hele tiden hvis du tager en mellem dosis, eller nybegynder dosis :) og nogen gange kan man vænne den ondt i maven til en god kropsfølelse synes jeg :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har aldrig oplevet det, men nu har jeg også kun prøvet SN én gang. Heller ej har jeg prøvet det med GT, som jeg alligevel har en hel del trips af på bagen (i både små og større doser). ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Out in the perimeter with no stars
Luft i maven og lidt rumlen, er hvad jeg oplever med svampe. Hader jeg som pesten, derfor koger jeg the af svampene, syntes jeg løser problemet.
Din far's oplevelse der, ikke særlig god setting. Man sidder i et sommerhus, en ven kommer, han har svampe. Ikke lige det bedste grundlæg for at prøve svampe første gang, det er et psykedelisk stof, setting er altafgørende. Husk på at stoffet leger med underbevidstheden, den del af os vi har mindst kontrol over, men netop derfor kan stoffet give en, en ekstrem indsigt i sit jeg, ikke altid lige behageligt, men altid lærerigt. Derfor skal man huske på at svampe både kan udvikle og hæmme jeg'et, den bedste grund til man ikke skal misbruge dem.

Det jeg mener er, du skal ikke lade dig skræmme af din fars erfaringer, du skal drage dine egne og danne dig en mening udfra det.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Jeg har aldrig maveproblemer, men har venner der får lidt ondt... Det er individuelt, bare tag en rulle lokumspapir med ud hvis du tripper udendørs...

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
mavesmerterne kommer oftest når folk plukker gødningshat i stedet for SN , de gi'r lidt avs i maven.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
det er altid godt at ligge en dej i starten af sit svampetrip :lol:

Så ja, jeg får også en lidt urolig mave ved større doser. Men det er sku ikke andet end sjov. Jeg tager det som en renselse.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Vask evt. svampene næste gang i skal trippe på Spids Nøgenhat. Der kan let være jordrester eller andet skidt der ikke er så rart at indtage.

En anden god ting er at tørre svampene. Det er desværre ikke kun os der er glade for de små spidse, men også en masse små orme, insekter etc. Når man tørre dem dør de fleste af disse eller kravler væk.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]