daxx skrev:
Jeg havde ikke taget E i ca. 12 måneder da jeg tog de piller til rave. Og så gik der 4 måneder før jeg tog det MDMA.
Dejligt at høre!
daxx skrev:
Grunden til jeg tog MDMA så ,mange gange tæt på hinanden, var fordi det ikke virkede.
Knap så klogt gjort.
daxx skrev:
Så de bemærkninger om pause holder ikke.
Det gør bemærkningerne så, kan jeg fortælle dig.
Om du fik effekt eller ej, er fuldstændig ligegyldigt. Du indtog MDMA, mange gange og i høje dosis indenfor ret kort tid. Selvom du ikke mærkede noget første gang til rave, så betyder det ikke at din krop ikke har håndteret stoffet og at stoffet ikke har påvirket kroppens neurale systemer. Tolerance vil opstå, om du vil erkende det eller ej. Og at du så tager det så ofte bag efter, gør det det ikke meget bedre

Hvis du heller ikke gør det på tom mave, bliver stoffet optaget over et stykke tid, og det er ikke ønskværdigt med MDMA - doseringen skal være rigtig og optages hurtigst muligt. Hvis du også var påvirket inden du tog MDMA, kan det også hæmme MDMAs unikke virkning, eller i hvertfald konvertere det til en anden lignende effekt.
Læs hvad de andre skriver, og tag det så til dig! Mine råd er: Tag mindst 6 måneders pause, gerne et år, og gå efter kvalitet og renhed, drop pillerne og få fat i noget rent MDMA, så du kan bestemme din dosering istedet for at lege med din krop på den måde med de skide ecstasy-piller.
Du virker heller ikke som om du er klar over MDMAs virkningsmekanismer. Nettet er fyldt med det, google, psychedelia.dk, erowid.org - kig dig lidt omkring, lær lidt om de stoffer du tager. De bud der er kommet i denne tråd, er almen MDMA viden, som du burde tage til dig med åbne arme istedet for at se det som upålideligt.
daxx skrev:
Men den om psyken havde jeg ikke lige tænkt på, måske er der noget der.
Bare rolig, det er der - det er ikke kun måske.