nu er det ikke for at blande mig for meget, men jeg synes jeres opskrifter virker meget indviklede i forhold til at vi i dag kan købe div. dej til kager, muffins osv. lige nede i Brugsen, det eneste du skal gøre er at smuldre din tjums ned i dejen og ellers følge anvisningerne bag på pakken. Tager en time og så kan du imponere dine venner med de lækkereste kager. Det eneste problem er at holde nallerne væk fra kage bøtten efter du har ædt et par stykker. Specielt når du får munchies på. Mums... God fråder... heh he. De smager for vildt!
ZURK skrev:
ja der er en ret detaljeret beskrivelse af fremgangsmåden, men ingen billeder.
du kan eventuelt smelte xg smør, derefter tilføre den ønskede mængde tjald, lad det simre i ca. 5 min ved meget svag varme, derefter tilfører du 4-5 gange så meget vand som den mængde du har i gryden. lad det simre ved svag varme i Ca. 30 Min. herefter lader du det køle ned til smøret er størknet, når dette er overstået har du et effektivt produkt. der kan bruges i al slags bagværk...
HUSK at si vandet, da der stadig er lidt af det liflige thc tilbage i resterne og det kan sagtens koges med næste gang du skal bage.
jeg har valgt at beskrive denne fremgangsmåde til fremstilling af cannabissmør, da den på en sikker måde holder temperaturen nede på 100 grader ´,og det er godt, ydermere fjerner man størstedelen af de mindre rare smagsstoffer i gallaren.
personligt regner jeg som hoved regel med Ca. 0.5 g standart Pr. cookie, det finder jeg passende da man jo bare kan dosere op med en cookie af gangen til den ønskede effekt opnås.
for mit vedkommende rammer effekten af kagerne efter 30 - 60 min.