molte skrev:
Jeg kom sådan til at tænke på om størrelsen eller andet kan have betydning for hvor skæv man bliver jeg ynder at ryge tjubang!?
Potensen af dit mix/hash/pot/skunk betyder naturligvis også noget, og hvor lang tid du holder røgen i lungerne.
molte skrev:
Det var føste spørgsmål, mit andet spørgsmål går på er det rigtict at ,am får 100 thc af at drikke guld kakao, hvis ja nogen der har en god op skrift, og ca 80 % ved bong og tjubang, og ca kun 30 ved en joint????
Du optager helt sikkert mere af THC'en gennem guldkakao, men alt varer længere. THC'en optages langsomt og du er derfor ikke skæv efte 5-10 minutter. Til gengæld holder peaket sig længere og klinger langsommmere ud. Kurven ved røg er rimelig hurtig op og med en relativt spids top. Spist er kurven fladere og mere jævn.
Det betyder til gengæld også, at du skal dosere en smule mere i kakaoen, ellers risikerer du at du får en for lang og for flad kurve (altså at peak ikke er høj nok). Jeg vil dog mane til forsigtighed, for overdoserer du kan du se frem til en flere timers lang og lettere ubehageligt peak.
Mit råd er: find en opskrift (brug søgemaskinen eller google (med "guldkakao site:psychedelia.dk"). Lav den så med noget hash, pot, skunk, som du har nok af. Test så potensen på dit bryg: indtag en smule, vent 1 time før du drikker mere.