Ligesom dextrose har jeg været sengeliggende med en smadret ankel igennem 2 måneder og i de første ca. 1.5 måned af dem, fik jeg nogen af de dejlige oxynormer
Er aboslut ikke sikker og har ikke prøvet at indtage stoffet nasalt, men efter sigende skulle den højeste tilgængelig hed være igennem mave-tarm kanalen. Tror dog også indtagelse rektalt kan være temmlig potent.
Ved indtagelse oralt på tom mave går der ca. 20 - 30 min inden virkningen sætter ind og må sige at det er en absolut dejlig følelse.
Vær opmærksom af det ofte gives som pn. smertestillende ved smertegennembrud hos folk der får oxycontin som basis smertestillende og derfor er hurtigtvirkende.
Jeg mener også at en start dosis på 10 - 20 mg er optimalt. 20 mg lammer mig meget dejligt i 3 - 4 timer!
Som de andre siger så pas på med overdosering og vær opmærksom på at det er et opiat og derfor er MEGET vanedannende.
Efter 1.5 måned med indtagelse af 20 mg 4 - 5 ud af 7 aftener om ugen har jeg ikke mærket nogen fysiske abstinenssymptomer.
Til gengæld er de psykiske abstinenser tilstedeværende. Det er absolut et af de dejligste stoffer jeg har prøvet og jeg har derfor meget lyst til at prøve igen. Ja, den første uges tid efter de sidste piller slap op prøvede jeg ihærdigt at finde ud af hvordan jeg skulle få fat på nogen flere.
Eller lad mig sige det sådan her: Har før ikke kunne forstå, hvordan folk falder i herion fælden og bliver hardcore narkomaner. Det er jeg ikke længere!
Uheldigvis (Min fornuft siger heldigvis) har jeg ikke haft succes med at opdrive nogen flere oxynormer
Mvh
DrNo