Ah GHB .... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] GHB er vildt lækkert, man skal dog lige finde sin egen grænse. Min ligger lige omkring de 6g. til man bliver godt lam og falder i søvn [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
Ang. ham fra grenå der døde, nu er jeg selv fra grenå - GHB .. fantasy som de kalder det var jo helt nyt dengang i grenå. Han viste ikke hvor meget man skulle tage, blandingen i flasken var heller ikke den han troede det var - han drak næsten en hel flaske (½ liter)! han troede man skulle drikke del hele, damn han var totalt blæst.
Nu arbejder min mor på grenå syghus, ikke så fedt da vi kom op med ham. Han lå deroppe i koma, døde om morgenen [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]( Den anden havde ikke taget så meget - et normalt glas! hvilket er vildt meget. Han gik kold en halv til en time efter, han fattede intet overhovedet. Han kom også på syghuset, de udpumpet ham og han lå der resten af aftenen, overlevede ... heldigt.
Men dette var også på totalt vilde doser, en 2-3g GHB ville være nok - nu har jeg prøvet GHB halv mange gange, en 8-9g GHB slår dig omkuld ... I promiss.
Dårlige sider ved GHB, tjaa der er sgu ikke mange fra min side - jeg syntes GHB er alt for godt. Du bliver dejlig lam, frisk, lidt underlig, fuld agtig ... Den eneste bagside jeg kan se er hvis du tager for meget, så falder man i søvn, så man skal lige holde sit forbrug på stregen - hvilket kan være lidt svært for jeg tager bare mere og mere [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] heh
Men 2-3 gram, så skulle du have det godt
[ 17 Maj 2002: Besked ændret af: wOODY ]
|