Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 maj 2025 06:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: syd for nordpolen
Nu sidder jeg her og tænker lidt over om bzp og ghb er lovlige her i landet? Jeg sys jeg så et eller andet om at det skulle være ulovligt i USA! og hvis det er det så kan det vel ikke være længe for vores "dejlige" regering gør det ulovligt!
Første gang jeg hørte om ghb var for nogle år siden da der var nogle unge der røg på hospitalet efter de havde taget noget ghb! Jeg har fået tilbudt noget ghb! er der nogen dårlige sider ved det? lige som tømmermændene ved bzp eller amf?
Håber på at I vil gøre mig lidt klogere! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
MVH Kafka Bug

Medlem

Geografisk sted: DK
SØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØG!! for det har vi diskuteret MANGE gange herinde, både om BZP GHB og virkning/ bivirkning. Kig også under triprapporter, der kan du se hvordan folk har fået det af indtagelse af de to stoffer. BZP er lovligt, det er et researchdrug.
De folk der er kommet til skade på GHB har været uoplyste folk, og så ender det jo galt...... Men søg her på siden, så er jeg sikker på, at du får svar på alle dine spørgsmål åK!!?

Mvh Platon.

[ 25 April 2002: Besked ændret af: Voorhees ]

Medlem

Geografisk sted: syd for nordpolen
Thanks Platon! så vil jeg gå i gang med at søge! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Jeg går og pusler lidt med tanken om noget ghb, men er der nogen der ved sådan lidt mere præcist hvad det var der gik galt - eller hvad det kunne være der gik galt for de uheldige der var fremme i medierne for noget tid siden? [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
@Platon: Kan du ikke lige lave et par mellemrum mellem alle de der ØØØH'er. Så ser tråden ikke så fucked up...:)

@Brian: Når folk ikke ved noget om de stoffer de indtager, kan det tit og ofte godt gå ret galt. De har sikkert ikke vidst, at man ikke må blande alkohol med ghb. Hvis man er overdrevet stiv og tager en stor dosis ghb, så ender man altså på hospitaler, og i værste fald, så dør man...

Junior medlem

Geografisk sted: Aalborg, DK
Det var netop det, der skete. Var det sidste år, eller måske forrige? Nogle fjolser bællede noget flydende ghb, som de havde købt i en sex-shop. De var fulde i forvejen, og havde ingen som helst begreb om dosis. Resultat => døden nær.

Politikerne fik for sig, godt hjulpet af en hysterisk presse, at man her havde at gøre med et ekstremt farligt nyt designerdrug, og det blev derfor forbudt. (Suk) (Vil dumheden da ingen ende tage..)

In our memories
Brugeravatar

Man må i hvert fald ikke selv lave det!!! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

*gG* nææ nej for det er ULOVLIGT!!!!!!!!!! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Næh dumhed er vist ved at være ganske udbredt over alt [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] Det er garenteret årsagen til at de fleste links til de steder der er i besidelse af de nødvendige materialer gør opmårksom på at de ikke distribuere til Danmark [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] Skidt Hvad gør man så??? [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Medlem

Ehh. Nej det havde jeg jo heller ikke tænkt mig [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Desuden virker det nærmest lidt umligt da jeg ikke rigtigt syntes at kunne fremskaffe materialerne [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Argh! Så svært er det famne heller ikke!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det er efterhånden mange år siden... GHB blev ulovligt i '97.

Btw, så var de fra Grenå to af dem der døde.
Den ene drak det frivilligt, den anden blev dopet med det - jeg har selv en bekendt fra Grenå der også blev dopet med det.

Bare la' vær' med at blande GHB og alkohol, m'kay?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Ah GHB .... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] GHB er vildt lækkert, man skal dog lige finde sin egen grænse. Min ligger lige omkring de 6g. til man bliver godt lam og falder i søvn [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Ang. ham fra grenå der døde, nu er jeg selv fra grenå - GHB .. fantasy som de kalder det var jo helt nyt dengang i grenå. Han viste ikke hvor meget man skulle tage, blandingen i flasken var heller ikke den han troede det var - han drak næsten en hel flaske (½ liter)! han troede man skulle drikke del hele, damn han var totalt blæst.

Nu arbejder min mor på grenå syghus, ikke så fedt da vi kom op med ham. Han lå deroppe i koma, døde om morgenen [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]( Den anden havde ikke taget så meget - et normalt glas! hvilket er vildt meget. Han gik kold en halv til en time efter, han fattede intet overhovedet. Han kom også på syghuset, de udpumpet ham og han lå der resten af aftenen, overlevede ... heldigt.

Men dette var også på totalt vilde doser, en 2-3g GHB ville være nok - nu har jeg prøvet GHB halv mange gange, en 8-9g GHB slår dig omkuld ... I promiss.

Dårlige sider ved GHB, tjaa der er sgu ikke mange fra min side - jeg syntes GHB er alt for godt. Du bliver dejlig lam, frisk, lidt underlig, fuld agtig ... Den eneste bagside jeg kan se er hvis du tager for meget, så falder man i søvn, så man skal lige holde sit forbrug på stregen - hvilket kan være lidt svært for jeg tager bare mere og mere [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] heh

Men 2-3 gram, så skulle du have det godt

[ 17 Maj 2002: Besked ændret af: wOODY ]

In our memories

Geografisk sted: København
Dosen kommer vel meget an på hvilket GHB produkt man har?

Jeg har prøvet forskellige flydende... et hvor det var meget vigtigt at man fik præcis 10 ml... hverken mere eller mindre...

og et mere koncentreret hvor at 1 ml var nok... men det kaldtes -vistnok- GBL, og det er måske noget helt andet?

Jeg har ikke prøvet GHB specielt meget, men det er godt!

Man skal bare være -meget- påpasselig med hvad man indtager både før og efter... alkohol er livstruende at have indtaget/indtage... men andre stoffer skal man også passe på med...

at spise mad får virkningen til at aftage...

Og jeg kunne forestille mig at visse slags mad bliver direkte giftige, men der er helt sikkert andre personer herinde som ved meget mere om dette end jeg [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Så det kunne være rart med en Do's and Don't list... ang GHB... fordi det kan være så giftigt.

Medlem

Tjek lexikonet og www.erowid.org (der står næsten ALT om næsten ALLE stoffer - vel og mærke på engelsk)

Men ja GHB skal ikke blandes med navnlig ALKOHOL - det kan gå gruelig galt [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Ja det er GBL'en man laver GHB'en udaf, GHB er jo ulovligt men ikke GBL, og du har ret i at 1ml. af GBL er nok - i starten.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
nogen der kan forklare mig hvorfor man så bruger al den fucking tid på at lave lortet til GHB? når man kan indtage GBL uden "pilleri" ??

Virkningen er måske ikke den samme?

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af speedy:
nogen der kan forklare mig hvorfor man så bruger al den fucking tid på at lave lortet til GHB? når man kan indtage GBL uden "pilleri" ??

Virkningen er måske ikke den samme?
<HR></BLOCKQUOTE>

-Nej GHB skulle være mere smooth, GBL er lige på og hårdt. Ikke nogen rar oplevelse. Desværre er det meget svært at lave GHB udfra GBL...Hvis i forstår=)

-Psyko

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]