Okay, Mecka så får du da lige sitiuationen i detaljer
Mit setting er som sagt (efter min mening) perfekt til et første gangs trip. Jeg har et stort hus helt for mig selv hele weekenden. Trippet kommer som sagt til at foregå fredag aften sammen med en god ven der som sagt også skal trippe svampe. Min ven har mange erfaringer med MDMA og cannabis og har desuden prøvet en "threshold" dosis svampe før hvilket gav en lille virkning som han dog mener lige så godt kunne være placebo.
Ang mig selv så er jeg 16 år, bliver 17 til august (min ven er 1 mdr yngre end mig). Jeg har haft interesse i drugs (især de psychedeliske) lige siden 13-14 års aldren og har sådan set læst på tingene lige siden. Jeg går meget op i HR og læser altid om tingene inden jeg forsøger mig. Har læst alle svampe rapporter på psy igennem, læst bøger, psychedelia, the shroomery osv så jeg mener selv at jeg har en god viden om emnet rent teoretisk.
Jeg mener desuden også selv at dette er det rette tidspunkt i mit liv at forsøge mig med svampe da jeg på det seneste er gået igennem en kæmpe udvikling rent mentalt. Jeg blev fyret tilbage i december fra mit arbejde og har gået hjemme indtil fornylig hvor jeg er startet på et nyt arbejde, som jeg desuden er rigtigt glad for. Jeg har i denne hjemmegående periode fået "finpusset" mit liv af så tingene er som jeg gerne vil have de skal være.
Jeg havde før dette røget hash dagligt i knapt et år, hvilket jeg til sidst var blevet lidt træt af så valgte at holde 6 ugers pause. I disse 6 uger fik man så oveni købet valgt de venner ud som man kun var sammen med pga røgen hvilket så er nogle venner jeg nu har valgt at droppe. Da de 6 uger var gået, valgte jeg så kun at ryge 3-4 gange pr mdr (og kun i weekender selvom jeg havde fri hele tiden) hvilket jeg har overholdt lige siden.
Jeg er så begyndt at leve sundt og løbe træne hvilket jeg ser som endnu et plus til min hverdag. Nå, men som sagt så har jeg udviklet mig rigtig meget rent mentalt i denne periode. Føler at jeg er begyndt at se verden som den virkelig er (posetivt som negativt) og har i det hele taget fået et mere voksent og modent syn på tingene (føler jeg iværtfald selv).
Er jo som sagt også begyndt på et nyt arbejde hvilket går rigtig godt.
Ja ja, jeg ved det. Sikke en smøre!
Men alt i alt, er det jeg vil sige vel engelig bare at jeg aldrig har følt mig så godt i kontakt med mig selv som jeg gør nu. Jeg er i balance og har det godt.
Ang, mine forventninger til trippet så ønsker jeg at få noget ud af trippet. Jeg føler ikke jeg kan være tilfreds med "bare" at have en sjov aften. Nej, jeg vil gerne dybere ind i bevidstheden. Self vil jeg gerne have noget sjovt ud af aftenen og det bliver sikkert en oplevelse i sig selv lige meget hvad. Men vil gerne have noget med fra trippet, som jeg vil kunne bruge senere hen. Vil gerne lære mig selv endnu bedre at kende, vil gerne lære min ven endnu bedre at kende og vil i det hele taget gerne lære verden bedre at kende.
Så en rigtig lille dosis vil nok ikke være sagen. Dog vil en stor dosis (self) også være dumt første gang. Så jeg søger en dosis der med sikkerhed vil bringe mig derud hvor man kan sige man tripper. Dog uden at være for voldsomt for en firsttimer. Ja, den er svær, men hælder pt til at starte ud med 1 g.
Ang, setting så skal det også lige med at der er mulighed for flot natur 500 meter fra stuen som jeg regner med også skal besøges under trippet.
Ja, Mecka, det blev en fandens smøre, men du bad sq selv om det!
Mvh Farmand
EDIT:
Citat:
Jeg ved ikke om dette udelukkende gør sig gældende på det Hollandske svampemarked, men det er nok værd at tage med i dine overvejelser. Desuden vil jeg råde dig til at spørge din dealer yderligere til råds, vdr. potensen af dine svampe. Hvis han virker som om han ikke har en skid styr på det, bør du ikke købe svampene af ham!
Har jeg skam gjort. Han har prøvet mexier nogle gange og disse en del gange. Han siger han foretrækket de ecuadorianske. Men det skal han jo sige