Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 00:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: North State :)
Hvis man står i situationen: "Ej pis, jeg skal hjem om en halv time..." Eller situationen: "H h hvor er jeg, tror jeg har røget for megett"

Nogen der har tips eller idéer til hvordan man kan hæmme det lidt ned...?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Masser af sukker slår det lidt ned.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Omtanke vil gøre du aldrig havnede i situationen.

Men ellers er en god fråder altid løsningen, efterfulgt af en gåtur. Det plejer at virke for mig hvis jeg skal friske lidt op.

Titel:
Dedikeret medlem

Du kunne evt ryge hjemme så du undgår at skulle hjem lige pludselig? :P ej tænkte os engang meget i den retning. Til sidst gad jeg slet ikke tænke over det, for jeg blev alligevel aldrig mindre skæv. Og de opdagede da heller aldrig en skid. :roll:

Site Webmaster
Brugeravatar

Rasta Drengen skrev:
Hvis man står i situationen: "Ej pis, jeg skal hjem om en halv time..." Eller situationen: "H h hvor er jeg, tror jeg har røget for megett"

Brug eyelite. Du bliver ikke mindre skæv, men dine øjne bliver ganske hvide.

Det er faktisk meget behageligt.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Jugg skrev:
Rasta Drengen skrev:

Yes, og så virker det dejligt "smørende" så man ikke har de halvt/helt tillukkede øjne

Bare noget kradsbørstigt stads. Skal kun bruges i nødstilfælde. Bare jeg ser en joint, ser jeg ud som om jeg har 2L shampoo i øjnene

Et par kilometers sprint eller 12km på cykel 35+KM/t frisker også gevaldigt op, evt. spring i en sø på vejen hjem (gerne om vinteren) og drik 2L iskold Harboe cola, og drop ÉN dråbe eye-lite i hvert øje. Så er du frisk

Ej du kan evt. bare lave nogle af tingene. Men motion og sukker frisker godt op. Hold kæft hvor har jeg været i den situation mange gange dengang jeg boede hjemme, ikke altid det gik lige godt :mrgreen:

Men eye-lite har reddet mig tit. Men tror det ville vække mere opsigt på arbejdet i dag hvis jeg kom med hvide øjne ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Jugg skrev:
Rasta Drengen skrev:

Så er det bare ærgeligt at du ikke kan købe det på det danske markede mere. Har også selv i mange år altid haft en eyelite på mig. 8)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

MethylOle skrev:
Jugg skrev:
Rasta Drengen skrev:

Så er det bare ærgeligt at du ikke kan købe det på det danske markede mere. Har også selv i mange år altid haft en eyelite på mig. 8)

Google sælger alt!

Men ja, 56,60kr for flere måneders hvide øjne er dejligt

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Okay tak.. Det må jeg prøve :)

Selvom jeg altid ædder så fucked meget sukker når jeg er skæv uanset hvad XD haha... Og det der med at løbe, hvis det er en god koger lyder lidt grumt:)

Så hvis man står i den situation er det bare om at løbe hen til den nærmeste tankstation eller netto og købe en pakke maltesers og en litr. faxekondi :) Eller evt. toffypops:)

Og lidt omvendt har jeg hørt at man bliver 10% mere skæv hvis man ryger en smøg bagefter... :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Rasta Drengen skrev:
Selvom jeg altid ædder så fucked meget sukker når jeg er skæv uanset hvad XD haha... Og det der med at løbe, hvis det er en god koger lyder lidt grumt:)

Synes det virker bedst med kold sodavand

Når jeg har røget meget indica over længere tid, og går rundt som en zombie fuldstændig paralyseret med den ondeste summen i hovedet, virker sodavand som en opfrisker. Flere gange har jeg gjort forsøget med at drikke vand, og det minimerer ikke summen og følelsen af at være i en osteklokke med dertil forringet opfattelsesevne (ergo jeg føler mig præcis ligeså skæv efter vand som før)

Med en kold faxekondi clearer det hele op sekundet efter at det bruser i baghovedet efter at have bællet 0,25L 4°c sodavand. Ikke at jeg bliver uskæv, men kan klart mærke at jeg tænker klarere, og den voldsomme summen er bare blevet normal.
Om det er sukkeret, kulsyren eller kryptonit skal jeg ikke svare på, men flad sodavand hjælper også, bare ikke ligeså meget imo

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Rasta Drengen skrev:

Sukker - ud over at give energi og friske op - synes jeg også gendanner noget af fugtbalancen i munden. Sukker har muligvis også den effekt, at når blodsukkeret bliver hævet, så begynder kroppen at producere insulin, og det er jo et hormon, der sørger for at starte insulinkanalerne, hvilket sender både sukker og fedt (og dermed sikkert også THC) ud i musklerne/depoterne. Teoretiske burde dette sænke din blodkoncentraton af THC en smule og lette rusen.

Det kan hjælpe at indtage stimulanter: kaffe, nikotin. Jeg har aldrig selv brugt amfetamin, men mange påstår at de kan ryge ekstremt meget tjald på amfetamin, så det tyder da på at det også kraftigt modvirker rusen.

Endelig synes jeg at man kan trænge ens skævert i baggrunden ved at holde sig beskæftiget og rette opmærksomheden udad. Hvis man bare lukker øjnene og flyder helt hen, så synes jeg rusen bliver vildere og dybere.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Det var os lige det jeg tænkte... :roll: :tnx:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Rasta Drengen skrev:
Så hvis man står i den situation er det bare om at løbe hen til den nærmeste tankstation eller netto og købe en pakke maltesers og en litr. faxekondi :) Eller evt. toffypops:)

Kan også anbefale chokolade, der er en del sukker i. Det bed enhver der har prøvet at gå sukkerkold mens de dyrkede sport :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Faret vild i hampen
Malkavian skrev:
Rasta Drengen skrev:

Sukker - ud over at give energi og friske op - synes jeg også gendanner noget af fugtbalancen i munden. Sukker har muligvis også den effekt, at når blodsukkeret bliver hævet, så begynder kroppen at producere insulin, og det er jo et hormon, der sørger for at starte insulinkanalerne, hvilket sender både sukker og fedt (og dermed sikkert også THC) ud i musklerne/depoterne. Teoretiske burde dette sænke din blodkoncentraton af THC en smule og lette rusen.

Det kan hjælpe at indtage stimulanter: kaffe, nikotin. Jeg har aldrig selv brugt amfetamin, men mange påstår at de kan ryge ekstremt meget tjald på amfetamin, så det tyder da på at det også kraftigt modvirker rusen.

Endelig synes jeg at man kan trænge ens skævert i baggrunden ved at holde sig beskæftiget og rette opmærksomheden udad. Hvis man bare lukker øjnene og flyder helt hen, så synes jeg rusen bliver vildere og dybere.

Jeg sys personligt når man er på amf at man kan ryge meget mere hash end normalt. Jeg vil bare ik lige mene det er så optimaltl at tage amf inden man skal hjem til de gamle ;)

Vil bare lige sige hvis man begynder at tage amf for reducere virkningen af hash. Burde man i mine øjne nok stoppe med at ryge istedet :)

Hvis jeg pludselig finder ud af jeg skal noget med familie eller venner der ik ved jeg ryger, plejer jeg som regel at spise en hel del, åbne vinduer, trække frisk luft og sidst men ikke minds Parfume er vigtigt. De fleste ikke hashrygende kan nemlig lugte den anderledes røg man jo lugter af efter hash.

Nu er der vist ik så meget andet at sige herfra end God Tur Hjem :lol: :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: paradisæblevej 111
Meget enig med Malkavian. Ved du så om der er nogen sukkersyge personer der kan tage alvorlig skade ved hashrygning?

Mht. til forældrene, så bør de vide at du ryger. Eller måske ikke bør, men det er super fedt at fortælle dem det. man bliver meget mere afslappet omkring sin hashrygning.

Mini-krøl

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Mini-krøl skrev:
Meget enig med Malkavian. Ved du så om der er nogen sukkersyge personer der kan tage alvorlig skade ved hashrygning?

Sukkersyge personer skulle ikke være påvirket af THC'en. Videnskabelige undersøgelser har i hvert fald vist, at blodsukkeret ikke bliver påvirket af THC'en alene. Trangen til at spise lækre ting kommer åbenbart et andet sted fra. (Jeg har set anektodal bevisførelse både for og imod THC'ens evne til at sænke blodsukkerniveauet, men jeg mener ikke det beviser noget og holder mig derfor til videnskabens bedste bud på dette punkt.)

Det er kun hvis diabetikeren giver efter for trangen og fråder sukker, at jeg kan se problemer. Heldigvis er der andre ting man kan fråde end sukker :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

okay.. Cool nok. Ja det har du helt ret i.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Mini-krøl skrev:
Mht. til forældrene, så bør de vide at du ryger. Eller måske ikke bør, men det er super fedt at fortælle dem det. man bliver meget mere afslappet omkring sin hashrygning.

Mini-krøl

Vil mene det i høj grad kommer an på hvem ens forældre er.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ja selvfølgelig gør det det.. men hvis man fortæller dem at man ryger hash og fortæller dem at man er bevist hvad hash er, både psykisk og videnskabeligt. (Som jeg går ud fra mange af brugerne herinde er) Så må man bare sige at der er ikke noget de kan gøre ved det alligevel.

Mine forældre var pisse glade for jeg var ærlig.

mini-krøl

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
:yeah:

toffepops er froderen

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]