Malkavian skrev:
Rasta Drengen skrev:
Hvis man står i situationen: "Ej pis, jeg skal hjem om en halv time..." Eller situationen: "H h hvor er jeg, tror jeg har røget for megett"
Nogen der har tips eller idéer til hvordan man kan hæmme det lidt ned...?
Sukker - ud over at give energi og friske op - synes jeg også gendanner noget af fugtbalancen i munden. Sukker har muligvis også den effekt, at når blodsukkeret bliver hævet, så begynder kroppen at producere insulin, og det er jo et hormon, der sørger for at starte insulinkanalerne, hvilket sender både sukker og fedt (og dermed sikkert også THC) ud i musklerne/depoterne. Teoretiske burde dette sænke din blodkoncentraton af THC en smule og lette rusen.
Det kan hjælpe at indtage stimulanter: kaffe, nikotin. Jeg har aldrig selv brugt amfetamin, men mange påstår at de kan ryge ekstremt meget tjald på amfetamin, så det tyder da på at det også kraftigt modvirker rusen.
Endelig synes jeg at man kan trænge ens skævert i baggrunden ved at holde sig beskæftiget og rette opmærksomheden udad. Hvis man bare lukker øjnene og flyder helt hen, så synes jeg rusen bliver vildere og dybere.
Jeg sys personligt når man er på amf at man kan ryge meget mere hash end normalt. Jeg vil bare ik lige mene det er så optimaltl at tage amf inden man skal hjem til de gamle
Vil bare lige sige hvis man begynder at tage amf for reducere virkningen af hash. Burde man i mine øjne nok stoppe med at ryge istedet

Hvis jeg pludselig finder ud af jeg skal noget med familie eller venner der ik ved jeg ryger, plejer jeg som regel at spise en hel del, åbne vinduer, trække frisk luft og sidst men ikke minds Parfume er vigtigt. De fleste ikke hashrygende kan nemlig lugte den anderledes røg man jo lugter af efter hash.
Nu er der vist ik så meget andet at sige herfra end God Tur Hjem