waggafnipsen skrev:
har prøvet milde psykedelikaer før.
er osse begyndt så småt... men gad godt at se hva der gav mest resultat...
måske tage briller på i fuld offentlighed under selve trippet om det måske ville skabe nogle tanker... jeg ved ike... er begynder inden for psykedelia'ens verden og jeg elsker at eksperimentere med mine grænser...hehe.. så.. hva har i "hardcore" f.eks. gjort gennem tiderne for at bekæmpe div. former for frygt social angst osv..
Se nu går det helt galt! Du er utryg ved at have briller på i fuld offentlighed, og du er ikke særlig erfaren med den tilstand du kommer i på stærke psykedelika. Alligevel overvejer du at tage et stærkt psykedelika, og skubbe dig selv ind i en utryg og ubehagelig situation, i en meget utryg setting.
1. Jeg synes man skal holde sig fra offentligheden, mens man er på psykedelika, indtil man er erfaren nok til selv at styre trippet 120% (det siger selvfølgelig så sig selv, at så stærke doser, og så stærke hallucinogener, som er umulige selv at styre, skal holdes helt fra offentlige rum!).
2. Hvis du bryder i gennem på LSA, har du ikke lyst til at møde nogen du kender, som ikke ved du eksperimentere med disse ting.
3. Læs på set og setting.
4. Stoffer er IKKE løsningen på alt

Hvis du nu vælger at eksperimentere med dette i offentlighed alligevel, så vær i det mindste fortrolig med LSA'en først. Altså prøv den en eller to gange et sted, hvor du er i trygge og sikre omgivelser.
held og lykke