Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 23:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
hey alle sammen på psy.DK

jeg vil prøve teste mine egne grænser...

jeg går til dagligt med kontaktlinser som jeg er blevet utrolig glad for..

nå men.. jeg er blevet mobbet utrolig meget som lille med min store briller.. så render den dag i dag rundt med en frygt for at have briller på andre steder end hjemme for mig selv..

så hvilken måde ville i mene der ville egne sig bedst til at overvinde denne frygt...

jeg har tænkt mig at bruge lsa for at komme ind i mit indre og bekæmpe frygten..

evt. forslag til hva man kan gøre under selve trippet for at bearbejde det...?

takker for svarene for forehånd..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
hvis jeg var dig ville jeg prøve først om ik, jeg ku ta briller på i offentlige rum med mindre menneske mængder.. og så ryk langsomt fremad med flere mennesker osv..

tror faktisk os' det har mere effekt end at bare tænke over det på trip, selvom at det sikkert os' ka hjælpe en del :)

har du prøvet psykedeliske stoffer før?
hvis ik så synes jeg du burde starte ud med 2cb, hvis du har adgang til det. da det kun virker en 4 timer ca. og det ik rykker så hårdt i sindet som mange andre hallucinogener ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Jeg tror ConfusioN har fat i noget, du bør nok prøve at overvinde din frygt uden brug af psykedelika i første omgang, efter den metode han foreslår. Psykedelika mener jeg ikke bør være første forsøg.
Men tænk på at det efterhånden er på mode at bære briller.
Om ikke andet så find nogle punkere, Goths, hippier el.lign at gå sammen med de første gange, så er du nok ikke den der bliver lagt mest mærke til :D

Titel: hehe..
Dedikeret medlem
Brugeravatar

har prøvet milde psykedelikaer før.

er osse begyndt så småt... men gad godt at se hva der gav mest resultat...

måske tage briller på i fuld offentlighed under selve trippet om det måske ville skabe nogle tanker... jeg ved ike... er begynder inden for psykedelia'ens verden og jeg elsker at eksperimentere med mine grænser...hehe.. så.. hva har i "hardcore" f.eks. gjort gennem tiderne for at bekæmpe div. former for frygt social angst osv..

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Bolivia
uden stoffer :)?

Titel:
Medlem

Jeg ville aldrig vælge stoffer som en løsning på et fobi problem. Forsøg helt klart uden - det er bare mit råd. Jeg havde på et tidspunkt et problem med busser, og jeg er temmelig overbevist om, at det ville være frygtelig traumatisk for mig at være i en bus og samtidig være på psykedelika...
:roll:

Titel: Re: hehe..
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vestsjælland
waggafnipsen skrev:
har prøvet milde psykedelikaer før.

er osse begyndt så småt... men gad godt at se hva der gav mest resultat...

måske tage briller på i fuld offentlighed under selve trippet om det måske ville skabe nogle tanker... jeg ved ike... er begynder inden for psykedelia'ens verden og jeg elsker at eksperimentere med mine grænser...hehe.. så.. hva har i "hardcore" f.eks. gjort gennem tiderne for at bekæmpe div. former for frygt social angst osv..

Se nu går det helt galt! Du er utryg ved at have briller på i fuld offentlighed, og du er ikke særlig erfaren med den tilstand du kommer i på stærke psykedelika. Alligevel overvejer du at tage et stærkt psykedelika, og skubbe dig selv ind i en utryg og ubehagelig situation, i en meget utryg setting.

1. Jeg synes man skal holde sig fra offentligheden, mens man er på psykedelika, indtil man er erfaren nok til selv at styre trippet 120% (det siger selvfølgelig så sig selv, at så stærke doser, og så stærke hallucinogener, som er umulige selv at styre, skal holdes helt fra offentlige rum!).
2. Hvis du bryder i gennem på LSA, har du ikke lyst til at møde nogen du kender, som ikke ved du eksperimentere med disse ting.
3. Læs på set og setting.
4. Stoffer er IKKE løsningen på alt :)

Hvis du nu vælger at eksperimentere med dette i offentlighed alligevel, så vær i det mindste fortrolig med LSA'en først. Altså prøv den en eller to gange et sted, hvor du er i trygge og sikre omgivelser.

held og lykke

Titel:
Dedikeret medlem

Uhh interessant ;) som der skrives, så ville jeg også foreslå at prøve i det offentlige først. Desuden er din frygt helt ubegrundet, for ingen vil længere ligge mærke til det. Man ser så mange mennesker i det offentlige, uden enlig at ligge mærke til dem. Og ingen vil kommentere det, om så du maler dig sort i hoved, og drejer i otte taller om dig selv. ;) held og lykke herfra

Relativistisk båthorn

waggafnipsen skrev:
jeg går til dagligt med kontaktlinser som jeg er blevet utrolig glad for..

Jeg er måske offtopic, men hvorfor beholder du ikke bare linserne på? Hvis du er glad for dem, så lad da brillerne ligge?

Titel: hehe...
Dedikeret medlem
Brugeravatar

jamen altså... self har jeg tænkt mig at være fortrolig med lsa.. helt dum er jeg ikke...

men hvis nu man gjorde det om det måske ville skabe nogle tanker man kan bearbejde... altså hvorfor jeg har denne frygt da der ingen grund til at være bange..osv..

altså... stille nogle spørgsmål eller lignende under selve situationen hvor man i forvejen tænker meget anderledes under påvirkning af lsa...

hvis det gir nogen mening..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
tror ik det er nødvendigt at ta brillerne på under trip og gå med dem..
er sikker på det er nok bare at tænke grundigt over det ;)

og på den måde minimer du chancen for at det går den forkerte vej..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Køb.nogle.smarte.briller.

Titel: dadaada
Dedikeret medlem
Brugeravatar

ConfusioN skrev:
tror ik det er nødvendigt at ta brillerne på under trip og gå med dem..
er sikker på det er nok bare at tænke grundigt over det ;)

og på den måde minimer du chancen for at det går den forkerte vej..

tror jeg gør det på den måde.. måske skrive en nogle noter ned.. de siger jo psykedelika kan helbrede så monstro det ikke ville hjælpe eller i det mindste give mig en anden synsvinkel på tingene.. Takker for de brug bare svar..

og til jer med mindre brugbare svar... Mindre tak...hehe :wink:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Hvis jeg ville gøre det, ville jeg holde stoffer udenfor!

Hvis jeg havde sådan en fobi som du har, ville jeg slet ikke turde at udfordre denne fobi under påvirkelse af stærke psykedeliske stoffer.

Hvis du endelig har tænkt dig at prøve det, så lad være med at spring ud i for store doser. :)

Kom med en update når du fundet dit svar.

Titel: hey..
Dedikeret medlem
Brugeravatar

der går nok lang tid... eller 1 måned eller 2.. vil forberedemig grundigt før jeg gør det så jeg ikke ender helt galt... men skriver self en trip rapport til den tid.. tak for svarene og ha en god weekend så længe den varer... :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]