5-MeO-DiPT, et af mine ynglingsstoffer. Har empatogene kvaliteter, stimulerende, og hallucinerende i større doser, udover det skulle audiotoriske hallucinationer også være meget normalt.
Shulgin beskriver det som Tryptaminernes udgave af 2 CB, men, synes at stoffet mangler et dybere aspekt.
10 mg. er en god dose, som man bliver ok stimuleret/ramt af, uden at der er de vilde hallucinationer, jeg havde dog et par få mindre hallucinationer første gang, pludselig blev et gulvtæppe meget levende i et par sekunder, også var mit syn normalt igen, udover det så så jeg hele tiden nogen komme ind af døren i øjenkroggen, kiggede derhen og konkluderede at det gjorde der ikke.
Min konklusion er at du kan IKKE bad trippe på 5-MeO-DiPT i de doser, jeg har i hvert fald ikke prøvet det de 3 gange jeg har taget stoffet (10 mg. hver gang).
Før jeg tog 5-MeO-DiPT anbefalede en person mig at drikke inden, så jeg har aldrig taget det i 100 % ædre tilstand, men vil også tro at oplevelsen bliver federe når du allerede har et godt alkoholbuzz, ikke et svagt, men heller ikke sådan at du vælter rundt og fatter minus, sådan et midt i mellem, hvor man bare laller rundt og griner dumt [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Jeg prøvede det med en lille dose svampe (1 g. ? Psilocybe Cubensis) og det var egentligt meget behageligt, selvom jeg følte mig ret varm, men det er også normalt på 5-MeO-DiPT, så husk at indtage væske (men det gør du jo nok under alle omstændigheder [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] ).
Jeg synes alkohol + cannabis + 5-MeO-DiPT er en dårlig kombination, man føler slet ikke 5-MeO-DiPT'en så kraftigt og man bliver ret stenet, jeg tror godt at web kan bekræfte det.
Well, jeg har vist ikke mere at sige, udover et par links til mine triprapporter og enjoy [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Triprapporten "New Year!" (første gang jeg indtog 5-MeO-DiPT)Triprapporten "En stenet aften på >>foxy<< "Triprapporten "Et anderledes trip"/Jensus