Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 maj 2025 10:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Er der nogen der har nogen gode råd mh. til Foxy? Jeg har selvfølgelig surfet en masse på nettet, men vil alligevel gerne hører lidt fra jer. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dosis?, bivirkninger?, set & settings? etc.

[ 12 2002: Besked ændret af: daffy duck ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
1. Råd: Send det til mig

2. Råd: Jeg vile nok starte med 10mg og tage det som jeg ville gøre det første gang med et hvert andet hallucinogene, altså jeg mener set&setting bør være iorden og du bør nok ikke springe på hovedet ned i det første og bedste skod diskotek.
Det kan sefølig sagtens være du let kunne tage 15mg og tage i byen, men hey det ved man jo først bagefter ik [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

3. Råd: Se råd 1

4. Råd: Enjoy the ride [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 12 2002: Besked ændret af: Liquid- ]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
10-15ml første gang ville passe godt, det er fint til fest dosis. Første gang jeg prøvede tog jeg 10ml først og 10ml mere en time efter. Det virkede ret godt til fest - men pas på [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] du bliver mega liderlig heh

Insane psychedelia user!

5-MeO-DiPT, et af mine ynglingsstoffer. Har empatogene kvaliteter, stimulerende, og hallucinerende i større doser, udover det skulle audiotoriske hallucinationer også være meget normalt.

Shulgin beskriver det som Tryptaminernes udgave af 2 CB, men, synes at stoffet mangler et dybere aspekt.

10 mg. er en god dose, som man bliver ok stimuleret/ramt af, uden at der er de vilde hallucinationer, jeg havde dog et par få mindre hallucinationer første gang, pludselig blev et gulvtæppe meget levende i et par sekunder, også var mit syn normalt igen, udover det så så jeg hele tiden nogen komme ind af døren i øjenkroggen, kiggede derhen og konkluderede at det gjorde der ikke.

Min konklusion er at du kan IKKE bad trippe på 5-MeO-DiPT i de doser, jeg har i hvert fald ikke prøvet det de 3 gange jeg har taget stoffet (10 mg. hver gang).

Før jeg tog 5-MeO-DiPT anbefalede en person mig at drikke inden, så jeg har aldrig taget det i 100 % ædre tilstand, men vil også tro at oplevelsen bliver federe når du allerede har et godt alkoholbuzz, ikke et svagt, men heller ikke sådan at du vælter rundt og fatter minus, sådan et midt i mellem, hvor man bare laller rundt og griner dumt [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Jeg prøvede det med en lille dose svampe (1 g. ? Psilocybe Cubensis) og det var egentligt meget behageligt, selvom jeg følte mig ret varm, men det er også normalt på 5-MeO-DiPT, så husk at indtage væske (men det gør du jo nok under alle omstændigheder [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] ).

Jeg synes alkohol + cannabis + 5-MeO-DiPT er en dårlig kombination, man føler slet ikke 5-MeO-DiPT'en så kraftigt og man bliver ret stenet, jeg tror godt at web kan bekræfte det.

Well, jeg har vist ikke mere at sige, udover et par links til mine triprapporter og enjoy [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Triprapporten "New Year!" (første gang jeg indtog 5-MeO-DiPT)

Triprapporten "En stenet aften på >>foxy<< "

Triprapporten "Et anderledes trip"

/Jensus

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
En af bivirkningerne (eller de virkninger man søger?) skulle være ekstrem liderlighed. Dog er det ikke alle der har oplevet det, det kommer måske an på hvordan man tænker normalt. Men der er ikke andet for at springe ud i det, med det indtryk jeg har fået fra triprapporterne og af dig så ville jeg anbefale 15mg til at starte med. Dette er dog uden at jeg selv har erfaring med det - men det kunne jo være jeg snart fik prøvet det [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

//ndk

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Har du noget liggende Daffy? Det lyder rigtig spændende, jeg har dog ikke lige haft lyst/mulighed for at prøve det endu, men det kommer måske en dag...Forresten så tjek lige din mail, mester!

-Psyko

Junior medlem

Geografisk sted: BPM IV
En af de lidt kedelige bivirkninger jeg har oplevet med 5-MeO-DiPT er en øget trang til at gå på toilettet. Jeg havde ellers en rigtig god oplevelse med Foxy på dette års VooV festival, men var desværre nødt til at besøge toiletterne ihvertfald 10 gange i løbet af trippet. De andre havde samme oplevelse, så jeg vil klart anbefale at man prøver det et sted hvor man kan komme til et toilet uden at skulle stå i kø en halv time!

Flere af mine venner, har oplevet at denne trang til at skide, kun er noget man bliver ramt af de første par gange, men det er nok alligevel en god ide at indtage Foxy'en på tom mave....

In our memories

De samme effekter kan man få af øl, dog af mindre karakter, hvis du forstår et hint [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

-Psyko

Dedikeret medlem

Og i følge ham så tag det aldrig sammen med aMT:
LIGE HER DU

[ 13 2002: Besked ændret af: Liquid- ]

Medlem

Geografisk sted: et eller andet sted
Et godt råd ha en partner du kan ringe til og dyrke sex med, jeg har oplevet seksuelle tvangstanker på Foxy. hæhæ..

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det vil jeg ikke kommentere nærmere, poke... [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Btw, Jensus - WRONG! Der er ikke nogle "sikre" hallucinogener... man kan ikke sige at "det kan man ikke badtrippe på" - det er muligt at få et badtrip på alt - det er absolut individuelt.
Desuden har Shulgin aldrig sagt noget om at det er en "tryptamin-udgave af 2C-B" - i TIHKAL #37 bliver der dog nævnt at "As a short term aphrodisiac, this leaves 2C-B in the dust."... men lad det være sagt at de to hallucinogener absolut intet har med hinanden at gøre, hverken i effekt eller struktur.

Jeg vil foreslå 10 mg. til at starte med... selv vil jeg ikke gå over 20.

Set & setting er sådan set det samme som alle andre hallucinogener.

Body-loadet på foxy kan være lidt mærkeligt, jeg har især oplevet en massiv stimulering af underkroppen - især benene.

Insane psychedelia user!

Tak for de gode råd! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Var der ikke også noget med at din temp. steg når du tog Foxy?! Lidt ligesom MDMA.

Jeg forestiller mig Foxy'ens virkning lidt ala MDMA, bare ikke så kraftig og så virker det længere, er det korrekt?

[ 13 2002: Besked ændret af: daffy duck ]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Du kan slet ikke sammenligne foxy med MDMA...

Men jo, det havde jeg glemt at skrive - jeg blev ret hypertermisk af det, så sørg for at holde dig kold!

Insane psychedelia user!

@Dex: Du misforstod mig, jeg mente ikke at man ikke kan bad trippe på stoffet, hvad jeg mente var at det skulle da være extremt usansynligt på en 10 mg. dose, den udtalelse mener jeg at jeg har grundlag for, da jeg er rimeligt "dårlig" til at trippe...

Mht. til den Shulgin udtalelse, så læste jeg lige 5-MeO-DiPT kapitlet, og jeg fatter heller ikke selv hvad jeg taler om, jeg må ha byttet om på det og et andet stof, vender tilbage så snart, jeg ved hvad der præcist gik galt for mig! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

/Jensus

In our memories

@Jensus: Bare tag' det roligt, vi laver allesammen fejl, det er bedre at skrive (og fejle af og til) end at holde kæft af ren forsigtighed.

-Psyko

Insane psychedelia user!

Argh!!!!! På grund af at Jensus skrev man ikke kunne få badtrip af Foxy har jeg lige ædt 250mg. Jeg vil nu gå ud og skyde mig selv i hovedet for at få trippet til at gå væk! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem

*LOL!*

Insane psychedelia user!

Hvordan er det med Foxy & sex? Jeg ved godt man bliver liderlig, men kan man samtidig gennemfører et sammenleje?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Du har taget foxy nu ik? Lagde du mærke til om du fik amfetamin-pik - hvis ja! Så kan der nok komme visse vanskeligheder med at have sex! Ellers tror jeg det ville være RET perfekt til det!

Insane psychedelia user!

nej, n|dk, jeg har ikke taget foxy nu.. [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dem af jer der har prøvet Foxy, fik i "amfetamin-pik" af det?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]