Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 22:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
De er sku ikke hvide.. Der er blå farvestof. Om det er indeni kan jeg ikke huske men de er lavet så du ikke kan putte dem i drinks..

En tidl. ven var godt og grundigt langt væk på MDMA så han havde fået fat i et bolsche.. Hans tunge var helt blå og samme med tænderne... Det viste sig at være Rohypnol :lol:

Titel:
Medlem

kemal skrev:
Flunitrazepam som også går under salgsnavnet rohypnoler.

Pillerne er nogle små blålige eller grønlige (kan sgu ikke lige huske det) sataner.

F1 er 1 mg.
F2 er 2 mg.

Som det vist allerede er blevet sagt, ville bare give mit besyv med.:)

P.S. Husk at alle former for benzo'er indeholder et normal afhængighedspotienale.

Der hvor jeg kommer fra er det IKKE rohybnol der kaldes F2 men en pille der hedder Flunipam og som jeg tidligere sagde indeholder Flunitrazepam ligesom rohybnol gør. Men hos os kalder vi Rohybnol for Rohybnol
Desuden er Flunipam pillen hvid og ikke farvet. om Rohybnol er farvet skal jeg ikke kunne udtale mig om.
Flunipam pillen er mærket F2 eller F1 på den ene side og med delekærv på den anden.

FLUNIPAM

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du har ret agrimush, men det er med "p" rohypnol. Desuden har du nok ret i at f1 og f2 er uden farvestof. Men Ronal og Rohypnol er begge 2 lavet så de farver i drinks / væske.

Titel:
Insane psychedelia user!

The Pharmacist skrev:
Jamen, saa kan det da vaere vi kender hinanden :-) Jo, flunitrazepam (FLU fra nu af) er da ret lipofilt, det er jeg klar over. Med hensyn til euforisk virkning vil jeg dog mene at alkohol er lidt i en anden boldgade. Ethanol destabiliserer (saa vidt jeg husker) cellemembranen ligesom de fleste andre organiske oploesningsmidler og giver eufori af den vej, helt hundrede via VTA. FLU paavirker GABA receptorer (ved positiv allosterisk modulation) og haemmer CNS af en vej. Derfor overrasker det mig lidt hvis FLU kan give eufori alene. Som naevnt har jeg set undersoegelser hvor man viser at benzodiazepiner giver mange effekter, der ligner alkohol (manglende koordination, etc) men uden euforien. I maa gerne rette mig hvis jeg tager fejl...

Med hensyn til farven, saa er dem vi har her i Danmark alle hvide.

Det er da ikke så sært at flunitrazepam kan give eufori alene. Der findes jo benzodiazepin bindingssteder på GABA[sub]A[/sub] receptoren, som medfører længere åbningstid af den tilhørende ionkanal (GABA[sub]A[/sub] kanalen er ionotrop), som medfører større influx af chlorid og dermed en hyperpolarisering af neuronet (ihvertfald i de områder hvor chlorids ligevægtspotentiale er mere positivt end hvilemembranpotentialet). Summen af det hele er større frigivelse af GABA bl.a. til den forlængede rygmarv, men også til områder der bliver påvirket af de mesolimbiske baner (herunder altså belønningssystemet). Jeg ved ikke om du kan sammenstille den euforiske effekt med andre stoffer der virker nogenlunde ens (f.eks. opiater), men der fås ihvertfald en eller anden form for velbefindende, der er meget behageligt.

Alkohol dels destabiliserer membranen og viser dels kompetetiv antagonisme på undertypen af NMDA og Kainat receptorer (glutamat-receptorer). Alkohol har ikke samme indirekte virkningsmekanisme på belønningssystemet, men den øgede hæmning af bl.a. den forlængede rygmarv er den samme. Det var derfor jeg skrev at virkningen var lidt lig benzodiazepiner.

Mht. farven så ved jeg ikke om det kun er i USA de er blå, er det det?

Senest rettet af erusaerT 20 jun 2007 11:35, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Flueknepper kongen

Rohypnol fra Roche er hvide, også i USA.

Valium er blå...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Levose er det Ronal der farver så? Der er altså puttet noget i dem, ved godt valium er BLÅ men inde i midten på Rohypnol.

Titel:
Medlem

Dikki skrev:
Du har ret agrimush, men det er med "p" rohypnol. Desuden har du nok ret i at f1 og f2 er uden farvestof. Men Ronal og Rohypnol er begge 2 lavet så de farver i drinks / væske.

Det er så iorden, men kender ikke til Rohypnol da jeg ikke har taget dem eller set dem ever, så my mistake.

Ved som sagt bare at det er Flunipam der er F2 og F1´ere og ikke alle mulige andre piller.

Angående Valium og Ronal, så ved jeg ikke om det har ændret sig siden, men tilbage i 97 var de hvide begge to. Jeg har blå valium liggende men de er fra udlandet så er ikke helt klar over om de også er blå i DK, for dem jeg har er blå 10mg men man kan vidst kun få dem i 5mg her i landet så vidt jeg kan se i produktresuméet for Valium.

Ronaler er hvide, runde og flade med en delekærv på den ene side. De er ikke farvet ifølge lægemiddelstyrelsens produktresumé.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Okay :) Kan godt passe det kun er 10 mg valium der er farvede. Mente dog stadig at rohypnol havde farve :/

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Dikki skrev:
Okay :) Kan godt passe det kun er 10 mg valium der er farvede. Mente dog stadig at rohypnol havde farve :/

Rohypnoler i Danmark har da også farve?

EDIT: Beklager at jeg ævlede så meget om rohypnoler tidligere, da det ikke er det emnet omhandler.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Laboratoriet
[/quote]
[/quote]

Rohypnoler er ifoelge alt hvad jeg har kunne finde ikke paa markedet i Danmark laengere. Vi har dem heller ikke paa apoteket. (se evt. http://www.medicin.dk). Og som der ogsaa er blevet sagt indeholder Ronal ikke noget farvestof og farver ikke drinks blaa. Hvis der er nogle, der ligger inde med piller med blaat farvestof indeni eller udenpaa, kan man altsaa vaere ret sikker paa at det enten er udenlandsk, eller noget daarligt fremstillet kopi-juks som jeg personligt ikke vil anbefale nogen at indtage.
Jeg har aldrig set en Rohypnol, men paa wiki er der et billede hvor det godt kunne se ud som om de faktisk er lidt blaa i det. Desuden har jeg undersoegt det lidt og det lader til at nyere Rohypnol faktisk indeholder blaat blaek der farver vaesker. De gamle piller uden farve kan stadig ogsaa koebes (men ikke i DK).

(Treasure>> Jeg vender snart frygtelig tilbage i GABA-sagen, har ikke tid nu ;-)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
The Pharmacist skrev:
Citat:

Rohypnoler er ifoelge alt hvad jeg har kunne finde ikke paa markedet i Danmark laengere. Vi har dem heller ikke paa apoteket. (se evt. http://www.medicin.dk).

Nå for pokker, vidste sgu ikke at de kun var på det sorte marked i Danmark.

My bad. :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Rohypnoler er grønne udenpå og blå indeni :)
The Pharmacist, hader du virkelig ø og å ?

Titel:
Insane psychedelia user!

_Jimmy_ skrev:

:roll: Jeg kan godt leve med manglen på disse, når indlægene er af så høj kvalitet som de er. Så show some respect. Hvis du finder det svært at læse, er det nok bare fordi, du er dum.

Titel:
Insane psychedelia user!

:yeah:

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Laboratoriet
_Jimmy_ skrev:

Ja, og jeg hader også æ! Eller også gør det her spanske keyboard som jeg har brugt i nogle dage... Ellers tak for støtten, Phibes!

Nu kan jeg ikke huske om det er blevet sagt før, men det er kun Rohypnol vi ikke har herhjemme. Flunipam (F1 og F2), Ronal og Flunitrazipam (Merck, tror jeg) findes.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dr. Phibes skrev:
_Jimmy_ skrev:

:roll: Jeg kan godt leve med manglen på disse, når indlægene er af så høj kvalitet som de er. Så show some respect. Hvis du finder det svært at læse, er det nok bare fordi, du er dum.

Show some respect ? Jeg ville sku bare finde ud af hvorfor han ikke skrev ø og å(og æ), ja, det var formuleret som en muggen sko (var lige stået op) men tror ikke jeg skrev noget som disrespecter ham gjorde jeg ?

Jeg finder det på ingen måde svært at læse det og ja, hans indlæg er af højere kvalitet end meget andet herinde, og når man læser hans indlæg slipper man da heldigvis for din klamme arrogance Phibes.. pfff.

Titel: ..
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: DK - Kolding
De"grønne" du køber hos din lokale dealer er ikke danske men tyske

Titel: Re: ..
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark. Mellem Skagen, og Tyskland.
ZwitoN skrev:
De"grønne" du køber hos din lokale dealer er ikke danske men tyske

Præcis. Samtlige robbere (rohypnoler) Jeg har haft i hænderne, og her er der altså tale om en del, er alle kommet fra tyskland i original indpakning. Disse har alle været grønne udenpå, og blå indeni. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]