Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 12:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Jeg har netop modtaget en kasse med hæfter, af min oplyste "onkel", en scientolog.

jeg har netop åbnet kassen:

Sandheden om heroin

sandheden om LSD

sandheden om hash

sandheden om crystal meth

sandheden om speed

sandheden om crack kokain

sandheden om ecstasy - medaljens bagside

sandheden om smertestillende midler

sandheden om kiddle cocaine- ritalin

sandheden om kokain

... ser frem til timers spændende læsning, og skal nok vende tilbage. De er udgivet af foreningen "sig nej til stoffer, sig ja til livet".

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

http://www.nejtilstoffer.dk

sådan

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
wow, en side ala erowid med rigtig information, ingen fordomme og belaeg for alting!..

de holder sig endda neutrale omkring ecstasy..

"3,4-methylEndioxymethamfetamin: Et frygteligt navn på en frygtelig opfindelse. Det var tyske kemikere, der udviklede denne stimulans og sansebedrager (forkortet MDMA) (2).
"

og mig som troede at frygtelige navne kun inkluderede ting saa som jens og lars..

- det her er GODT nok for grumt.. den her side faar jo samme status som komphash.. whaat

- kig desuden paa deres kilder.. alle sammen er 10 aar gamle, de siger ogsaa at lsd kan sidde fast i ens fedtvaev?.. wtf?.. hehe wierdoes

Senest rettet af spiffeh 26 jul 2007 19:17, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

download sandheden om hash!

Hvis det de skriver er sandt, så er verdenen fucked...

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Aarhus
tag dig sammen!! mener du seriøst du vil læse det der...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Jeg har den sygeste griner på, er også meget skæv.
Dette topic burde smides i fuck :lol:
Den side burde smides i fuck.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
www.nejtaktilstoffer.dk skrev:
Bag det man kalder en "joint" gemmer der sig en cigaret, der ikke har ret meget med en almindelig cigaret at gøre. Denne cigaret er ofte første skridt ind i det helvede, der er fyldt med stoffer.

For de fleste herinde vil det nok mest lyde som himmelen..... Jeg læser videre; på trods af at det virker som om hele teksten er skrevet til retarderede, mentalt ustabile eller konservative.... :roll:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Kom til s. 15.... Det rabler simpelthen for meget for dem. 2 ting der virkelig springer i øjnene er alt det skadelige de skriver hash kan gøre ved dig, én ting de bare lige glemmer er at det er ved misbrug at stoffet er så skadeligt.

Den anden er den der med at man er påvirket af THC i flere måneder... Come on.... Man er jo ikke påvirket... Det er jo bare i kroppen ffs.... :!:

De ævler selvfølgelig også løs om at hvis man legaliserede det vil vi allesammen ende som narkomaner..... De fleste af dem jeg kender som drikker sig stiv indimellem (og tit) er da ikke blevet alkoholikere endnu...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Jeg blev lige nødt til at sende dem en lille mail:

Citat:
Jeg er sikker på i mener det godt når i laver en hjemmeside der skal informere om stoffer(især MDMA), men vil i ikke nok gøre os alle en tjeneste og lægge faktuelle informationer på den, istedet for alle de påstande der på ingen måde er underbyggede af noget som helst fakta?
Jeg har sjældent set så stor en mængde misinformation samlet på et sted og det er tydeligt at den/dem der har lavet siden intet har gjort for at skaffe sig saglige oplysninger, men har baseret det hele på myter.
Bare påstanden om at der er heroin og opium i ectasy-tabletter er helt hen i vejret, hvilket er en konklusion ethvert normalt ræssonnerende individ kan komme frem til uden det store besvær. Heroin og opium er mange gange dyrere end den rene MDMA, så at putte det i tabletterne ville betyde et økonomisk tab på alle planer, og det er der ingen pointe i. Og hvis folk ikke ved at det er i tabletterne, vender de jo ikke pludseligt tilbage og beder om det, vel?
De referencer i fremlægger er mere end ti år gamle og for størstedelen baserede på højst subjektive udsagn og opfattelser, igen farvet af diverse florerende myter, hvilket gør dem fuldstændigt uanvendelige ud fra et sagligt synspunkt, og det er trods alt det vi bør efterstræbe, både som individer og som et samfund.
Jeg har selv bevæget i stofforbrugende miljøer i mange år efterhånden og trods mit indtag af en mængde forskellige stoffer, er jeg meget langt fra hvad man kan definere som narkoman, hvilket jeg burde være på nuværende tidspunkt, hvis jeres hjemmeside holdte stik. Men det gør den bare ikke.
Når i lægger den slags misinformationer ud til fri afbenyttelse er i med til at marginalisere en stor folkegruppe, der er langt mere bredtomfavnende end i formentlig forestiller jer.
Jeg er en stor tilhænger af ytringsfriheden og jeg synes bestemt det er fint at i har den holdning i har, men vil i ikke nok basere den på viden, fremfor fordomme? Få opdateret jeres referencer og omskriv hele den side, for den gør mere skade end gavn.
Et godt sted at starte ville være at kigge på den side der hedder http://www.erowid.org for at få de basale fakta på plads, og vær derefter kritiske med hvilke informationer i benytter jer af, for enhver der ender her og søger videre, vil ikke opfatte jeres side som meget andet en endnu en kuriositet på nettet.

Med tak for din/jeres tid
xXx

...så'n bare for hyggens skyld.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
omg?! det er nok den største omgang LORT jeg har set længe? :shock:

DeHades, godt du har skrevet en mail til dem.......
Den side som du skriver, gør sku mere skade end gavn! :lol:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: wonderland
Haha! :lol:

Fed mail! Det var vidst en lærestreg de fik sig... hehe.. en af os skulle jo skrive en mail ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

det første jeg gjorde var også at skrive en mail:)

Men husk... Det er produceret i samarbejde ed mr. Hubbert...

Scientology!!!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja, det bliver nok kompliceret at debattere med folk der er overbeviste om at menneskeracen er skabt af ET :roll:
Når nu man kan føre injuriesager mod individer der bevidst spreder forkert eller skadende information om andre, gad vide om man så også ville kunne gøre det mod folk der bevidst spreder usande informationer om objekter?
Det ville kræve et urimeligt held at finde en dommer der ville være i stand til at se det fra den vinkel, men det er jo de færreste odds der er komplet umulige at slå.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

DeHades skrev:
Når nu man kan føre injuriesager mod individer der bevidst spreder forkert eller skadende information om andre, gad vide om man så også ville kunne gøre det mod folk der bevidst spreder usande informationer om objekter?

Go for it! :twisted: :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
jeg synes flere burde skrive emails ind - jeg kigger på det her senere..

desuden, hvis at det var muligt at sagsøge for forkert information, så har staten et problem..

http://www.netstof.dk/site/Main/brevkas ... sse_page=0

de bliver forklaret hvor deres fejl ligger - hvor de fejlinformere og hvor de direkte lyver..

deres svar er at det er de officielle oplysninger..? - skal siges at intet er blevet ændret, selvom det er lang tid siden vedkommende gjorde dem opmærksom på fejlene..

well, jeg blir glad hvis jeg ser flere emails eller indlæg ala det der på netstof :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Haha. Den hp er jo uvirkeligt griner..men stadig dybt skræmmende :shock:

kristne maniacs!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Når i får svar på de mail, vil i så ikke skrive dem i dette indlæg.
Er godt nok interesseret i hvad de skriver tilbage :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Portuz skrev:

Selvfølgelig :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

glæder mig som et lille barn :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Portuz skrev:

Jeg tror ikke du skal regne med de skriver tilbage :lol:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]