Sandheden om hash skrev:
Nederweed er op til 30 gange stærkere end marihuana
Sandheden om hash skrev:
Den amerikanske flåde havde lavet et forsøg hvor piloter skulle lande et fly (simulator) dagen efter de havde røget hash. Skønt de følte sig på toppen, landede ingen af dem korrekt.
Sandheden om hash skrev:
12-37% af alle trafik ulykker skyldes brugen af hash.
Så er det meget heldigt jeg ikke blev pilot. Men kan man i det hele taget sammenligne det at lande et fly, som er et MEGET koncentrations-præget ekstrem timings-betinget og svært job, med at omgås sig i trafikken?
... og jeg vil da skyde på at 90 % af de små drenge/piger der bliver kørt over i trafikken af en billist, skyldes en stor mængde alkohol i blodet.
Jan, Narkoman skrev:
Jeg var 15 år da jeg røg min første joint. Jeg ville være som mine andre kammerater. Idag sprøjter jeg Herion ind i armen, og jeg er et vrag.
ALLE STARTER MED HASH. GATEWAY DRUG!.. Rettere sagt startede jeg med alkohol, som 99% af unge gør. Og det var under alkohol påvirkelse jeg indtog min første lunge THC, og indtog min første streg amfetamin, kokain, MDMA, og så videre. Alkohol er det farligste gateway drug man kan købe, og tilmed legalt.
Sandheden om hash skrev:
I Holland har man de sidste 25 år kunne købe legalt marihuana. Fra 1984-1996 er forbruget bland unge mellem 18-25 år steget 200%. I 1997 steg antallet af behandlinger med 25 %
Hvad er dog det for en hidsig løgn? Det er svjv bevist det har gået i den modsatte retning, og hvis ovenstående nu havde været rigtigt, ville den Hollandske regering nok ilegalisere hashen igen.
Miriam, 22 år skrev:
Kære venner. Rør aldrig det lort der kaldes en joint. Den gjorde mig til Herion-musbruger og luder.
Kære Miriam. Måske skyldes det nogle af de valg du har taget i dit liv? Hvis du havde gjort noget ud af din uddannelse, i stedet for at opsøge grænser, kunne du havde nået langt idag? Men i stedet for at se forskellen mellem et forbrug og et misbrug, skød du dig selv gentagne gange med heroin, som du ovenikøbet vidste var afhængigheds-skabende. Men giv dog for guds skyld ikke hashen skylden, fordi du ikke kan styrer dine egne grænser og er villig med fjappen..
Hvert et argument i denne brochuerer får mig til at grine af folks uvidenhed.
Luca, bed ham stikke hans SSP-propaganda derop hvor solen aldrig skinner.