Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 00:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Waffen skrev:
Portuz skrev:
Når i får svar på de mail, vil i så ikke skrive dem i dette indlæg.
Er godt nok interesseret i hvad de skriver tilbage :P

Jeg tror ikke du skal regne med de skriver tilbage :lol:

Man ved aldrig, der findes mennesker som virkelig selv "ved" det har ret og de oplysninger de har bare er "korrekte"

Titel:
Dedikeret medlem

Sandheden om hash skrev:
Nederweed er op til 30 gange stærkere end marihuana

Sandheden om hash skrev:
Den amerikanske flåde havde lavet et forsøg hvor piloter skulle lande et fly (simulator) dagen efter de havde røget hash. Skønt de følte sig på toppen, landede ingen af dem korrekt.

Sandheden om hash skrev:
12-37% af alle trafik ulykker skyldes brugen af hash.

Så er det meget heldigt jeg ikke blev pilot. Men kan man i det hele taget sammenligne det at lande et fly, som er et MEGET koncentrations-præget ekstrem timings-betinget og svært job, med at omgås sig i trafikken?

... og jeg vil da skyde på at 90 % af de små drenge/piger der bliver kørt over i trafikken af en billist, skyldes en stor mængde alkohol i blodet.

Jan, Narkoman skrev:
Jeg var 15 år da jeg røg min første joint. Jeg ville være som mine andre kammerater. Idag sprøjter jeg Herion ind i armen, og jeg er et vrag.

ALLE STARTER MED HASH. GATEWAY DRUG!.. Rettere sagt startede jeg med alkohol, som 99% af unge gør. Og det var under alkohol påvirkelse jeg indtog min første lunge THC, og indtog min første streg amfetamin, kokain, MDMA, og så videre. Alkohol er det farligste gateway drug man kan købe, og tilmed legalt.

Sandheden om hash skrev:
I Holland har man de sidste 25 år kunne købe legalt marihuana. Fra 1984-1996 er forbruget bland unge mellem 18-25 år steget 200%. I 1997 steg antallet af behandlinger med 25 %

Hvad er dog det for en hidsig løgn? Det er svjv bevist det har gået i den modsatte retning, og hvis ovenstående nu havde været rigtigt, ville den Hollandske regering nok ilegalisere hashen igen.

Miriam, 22 år skrev:
Kære venner. Rør aldrig det lort der kaldes en joint. Den gjorde mig til Herion-musbruger og luder.

Kære Miriam. Måske skyldes det nogle af de valg du har taget i dit liv? Hvis du havde gjort noget ud af din uddannelse, i stedet for at opsøge grænser, kunne du havde nået langt idag? Men i stedet for at se forskellen mellem et forbrug og et misbrug, skød du dig selv gentagne gange med heroin, som du ovenikøbet vidste var afhængigheds-skabende. Men giv dog for guds skyld ikke hashen skylden, fordi du ikke kan styrer dine egne grænser og er villig med fjappen..

Hvert et argument i denne brochuerer får mig til at grine af folks uvidenhed.

Luca, bed ham stikke hans SSP-propaganda derop hvor solen aldrig skinner.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Uanset hvor svært piloten har finder landingen under påvirkning af THC, så har det jo intet at gøre med hvor skadeligt det er. De fremhæver alkohol som et sundt alternativ, prøv at give de piloter et par bajere:D

Kan desværre ikke være led ved ham, da han ofte giver mig ting.. senest et funny apparatur fra 80'erne som kunne tilsluttes fjernsynet. Det minder om en gameboy.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Luca-main skrev:
Uanset hvor svært piloten har finder landingen under påvirkning af THC, så har det jo intet at gøre med hvor skadeligt det er. De fremhæver alkohol som et sundt alternativ, prøv at give de piloter et par bajere:D

Kan desværre ikke være led ved ham, da han ofte giver mig ting.. senest et funny apparatur fra 80'erne som kunne tilsluttes fjernsynet. Det minder om en gameboy.

sådan har vi fleste det vel..

jeg kan heller ikke argumentere min mor imod, når hun sidder og fremføre den ene løgn om hash efter den anden...

ikke fordi hun ikke ved jeg ryger, men fordi det vil gøre hende ked af det.. -

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Den der hedder "Sanheden om hash", er jo for folk der ryger det vær dag eller sådan noget...!
Jeg ryger kun Cannabis 2 gange om ugen! :D :D

Og jeg har faktisk kun fået det bedere af det! 8)
Mere scosial, mere glad, meget mere fantasi, m.m.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderjylland 6000
fra netstof:

Hash

Hash er den rene harpiks fra topskudene og hunblomsterne på cannabis-planten. Dette presses sammen til mørke "kager". Det ryges i pibe eller cigaretter (joint).

lol....

har også skrevet til hende damen derinde
http://www.netstof.dk/site/Main/brevkas ... vkasseid=5

spørgsmålet hedder: "Forkert information på netstof.dk"

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Det er godt at du stiller dig kritisk overfor den slags, men jeg kunne nu gost have tænkt mig at spørgsmålet/indlægget til hende Vita Something havde været noget mere konstruktivt, for jeg synes ikke ligefrem det er noget der gavner den gode sag.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Roskilde Syd
Dehades >> Fik du aldrig svar på din mail?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

DeHades skrev:
Det er godt at du stiller dig kritisk overfor den slags, men jeg kunne nu gost have tænkt mig at spørgsmålet/indlægget til hende Vita Something havde været noget mere konstruktivt, for jeg synes ikke ligefrem det er noget der gavner den gode sag.

Uanset fremgangsmåden, så er Vitas svar jo ubegribeligt morsomt og ubegribeligt tragisk på én og samme tid.

"I was just following orders". Forbudsfascisternes Nürenberg process bliver slem for dem.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
@Pro-Psy:
Jeg har ikke fået et svar endnu, men jeg holder håbet oppe ;)

@Malkavian:
Da jeg kiggede på det havde hun endnu ikke svaret, s jeg kigger lige igen...hehe...

*edit: Hun har så stadig ikke svaret :(

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderjylland 6000
Polle pot skrev:
fra netstof:

Hash

Hash er den rene harpiks fra topskudene og hunblomsterne på cannabis-planten. Dette presses sammen til mørke "kager". Det ryges i pibe eller cigaretter (joint).

lol....

har også skrevet til hende damen derinde
http://www.netstof.dk/site/Main/brevkas ... vkasseid=5

spørgsmålet hedder: "Forkert information på netstof.dk"

Nu har hun svaret!!

jeg skrev:
Forkert information på netstof.dk
Hvordan kan i tro, at ungdommen vil tro på det i skriver på siden, når i ikke engang kan finde ud af, hvad hash er??

jeg citere fra leksikonet:
"Hash er den rene harpiks fra topskudene og hunblomsterne på cannabis-planten."
Det er jo en direkte løgn!

Hvis i kender til hash, som er ren harpiks fra topskudene, så må i gerne lige smide et nummer til den pusher! på forhånd tak!!

Hun svarede:
Ja, løgn er det jo ikke ligefrem, men hash er jo mange ting. Alt efter hvor stærkt det er, har det jo forskellige navne og kommer deraf fra forskellige steder på hampplanten.
Men hvad er det, du synes skal skrives anderledes?

Vita.

:!: :arrow: :idea: mit spørgsmål til jer på psy.dk
hvad ville være den ultimative sandhed, og mest korrekte at skrive??

Titel:
Psychedelia Sponsor

Hvorfor ikke oprette en blog her:
http://www.netstof.dk/site/blog/Blogs_i ... et_bruger/

Titel: .....
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hell right now
Kom til at tænke på, hvor meget jeg engentlig hader fordomme og propaganda hehe, ellers en fin hp med mange relavante og sande oplysninger.
Come on man. Sker der lig for dem der har skrevet det??

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]