Chr1s skrev:
Lagde forresten ikke mærke til at man blev mere kærlig. Blev godt nok mere snakkesalig, men vil ikke kalde det kærlig.
Du skriver ikke noget om hvor mange i var... men kærligeheden (the love drug) er bestemt en del af det - ikke at forveksle med sex... Jeg synes selv nogle af de mennesker jeg har mødt mens jeg har været på ecstasy er nogle af de dejligste mennesker jeg kender - også i hverdagen når hjernen kører i normalt gear... Er som om man fik formet et særligt bånd

For mit vedkommende ændrede de små piller hele min måde at forholde mig til andre på. Jeg opdagede man godt kunne fjerne sin "maske" og være ærlig uden at man blev gjort til grin, min mistro til fremmede, min homofobi og alle de negative tanker forsvandt - man kunne godt klare sig uden... og så opdagede jeg at hvis man smiler, så smiler verden tilbage - glemmer aldrig den varme jeg mødte blandt fremmede mennesker da jeg selv troppede op med et smil fra øre til øre
Jeg er med på det meste af dette nok er noget man bilder sig ind under rusen; men jeg mener oprigtigt at jeg har været i stand til at tage det med mig og nu er en mere ærlig og positiv person i hverdagen...
Men som andre skriver, pas på ikke at blive for glad for det - selv holder jeg den på 4-6 gange om året, så bliver det nærmest helt højtideligt når det er tid