Bergthora skrev:
@Bongkris: At du selv må lade livet, som konsekvens af, at DU tog valget og berusede dig udover, hvad du selv var i stand til at styre, er altid at foretrække fremfor, at andre må lade livet, fordi DU ikke er i stand til at have et voksent og fornuftigt forhold til rusmidler. Det er dit valg, og andre skal ikke tage konsekvenserne af dine valg! Det skal DU!
Det er ikke nogens mening, at kørsel under påvirkning af noget som helst er uansvarligt! Det er et faktum, og lige gyldigt hvordan du vender og drejer det, kan man aldrig undskyld din opførsel og slet ikke de ting du sidder og ytre i denne post. Man kan jo kun håbe med alderen, at du tager en mere moden vinkel på dette, men indtil da så synes jeg du skal forsøge at sætte dig ind i, hvordan det ville være, hvis en eller flere af dine nærmeste (en bror, en søster, din mor eller far - måske alle sammen) må afgå ved døden, fordi en så stupid ung mand, som dig, vælger at køre hjem istedet for at gå.
Til sidst lige et spørgsmål: Synes du selv, at du er særlig intelligent at høre på lige nu?
kan godt være jeg skrev det lidt kringlet men stadig jeg har ikk sagt det et okay at køre påvirket, men sq det samme som i sir det er dumt og man ska lade være... men mener os bare at når man er påvirket så tænker man ikk så meget over det.. og jah jeg var fanme langt væk og var slet ikk meningen jeg sq være så påvirket.. jeg drak omkring en 5-6 øl, tog en lille slurk guld kakao og havde fået omkring en 5-7 streger coke.. og har INGEN anelse om hvorfor jeg var så langt væk og det prøver jeg os at finde en mening i (nok heller ikke den smarteste kombo) .
og vil give jer helt ret i at det er MEGET forkert at kroggy at skrive den post.
og vil slå det fast 1 gang for alle:
JAH det var fanme dumt det vi gjorde, og jah jeg har sq lært at passe på hva man blander sammen fordi li pludselig så har man ikk styr over det.
mere har jeg ikk og sige og gider ikk skrive mere i den her post da det bare blir værre kan jeg se, selvom jeg gir jer ret i at man ikk ska køre påvirket som så enten er scooter eller bil, men mener stadig at når først jeg er påvirket så tænker jeg ikk så langt (min fejl) og det skyldes os en del af den blanding jeg lavede. må jo bare håbe det går lidt bedre næste gang og at jeg behersker det efter min lille oplevelse.