likenoother skrev:
kunne ihvertfald aldrig tænke mig at prøve heroin. ved ikke hvorfor, men så snart jeg høre ordet "Heroin" tænker jeg på en klam junkie der sidder på istedgade..

når jeg tænker på amfetamin tænker jeg på brian 16 år, lige startet på teknisk skole, han ejer en knallert der kan køre 90,men ingen hjelm - ville også ødelægge hans strithår. i weekenderne sniffer han amfetamin og slås, hans største drøm er at få en pitbull.
når jeg tænker på hash, tænker jeg på sådan en klam vammel hippie der står med en joint i munden og.. bare er total vammel og ikke gør noget.
når jeg tænker på ecstasy tænker jeg endten på brian16år, eller på john21 år der er technotramper, han arbejder i netto og i sine weekender tramper han den af, lige indtil at han glemmer at drikke vand og bare sårn dør af ½ ecstasypille mayyn?!
når jeg tænker på LSD tænker jeg på sådan nogen psykologer og andre begavede mennesker der vælter rundt i deres fine stue hvor man kan se bøerne på hylderne. - eller på technotramperen john..
når jeg tænker på meskalin tænker jeg på indianere?.. wtf men vi har ingen indianere i danmark?.. amen det gør sq ingen forskel!..
når jeg tænker på ayahauscha tænker jeg igen på indianere med bue og pil.
når jeg tænker på heroin tænker jeg også på en narkoman på et offentligt toilet.
når jeg tænker på ketamin, tænker jeg igen på endten en der nyder et khul - kan jo være alle? eller en narkoman..
når jeg tænker på alkohol tænker jeg igen på brian 16år, eller hans 45 år der ikke har arbejde, men en hund og en puch med mælkekasse...
og når jeg tænker på kokain, så er det en rich kid der har massere af penge til et misbrug..
- men... øh det er bare fordomme?.. de har intet formål - kan godt være nogen rammer plet.. men chancen for at de ikke gør er størrer..
og vi kan alligevel ikke bruge dem til, derved er den her post faktisk også 90% crap. - skide godt.