MethylOle skrev:
Kommer ikke!
Må indrømme at jeg synes Halvandet er et lortested. Jeg har været derude ca 10 gange med conzept04 som første gang. Jeg synes der hersker en ret specielt (negativ) stemning, og for mange der bare er der for at vælte blæste rundt. Alt for mange steroide (undskyld hvis jeg træder nogen over tæerne, i er garanteret flinke nok) typer og ballade i luften.
Jeg var selv vidne til den famøse silicon sound koncert, der endte med kæmpe slåskamp lige midt på dansegulvet, og vagterne måtte gi op og lukke festen.
Eller GMS koncerten hvor lyden fuckede op.
Generelt synes jeg at der er utrolig dårlig lyd, i begge haller faktisk - Den progressive scene dog lidt bedre, men der er bare aldrig rigtig stemning nok.
Og sidst men ikke mindst, så er det skide besværligt at skulle tage derud - og ikke mindst hjem igen.
Puhaa -.. det var meget galde.. ahhh ...- rart
forresten er jeg træt af gms
Jeg må giver dig fuldstændig ret på alle punkter, var der også til de fester du nævner. Men dog var jeg der for føste gang til Conzzept 03, det var nice, anden gang var til Hallucinogen og Frank E, hvor jeg bare tænkte WAAAAAAUUUW. Og fedt nu var der kommet et super nice sted man kunne tage hen til en gang i mellem og høre lækkert musik. Men nej, næste gang jeg var der, var til Etnica + Xv Killisti marts 2004, men det var også inden ved siden af i diesel hallen. Det var en fed nok fest men overhovedet ikke så liret og lækkert som Hallucinogen festen.
SIden har det var meget op og ned, en af de slemme var til Conzzept 04, var der stod i flyeren at der ville var grill, ude på stedet var der så kune en pølsevogn, og man måtte kun forlade området hvis man betalte entré igen. Virkelig fuckt. Nogen andre gange er jeg simplethen skredet fra køen, fordi jeg simplethen ikke kunne holde ud og stå og vente, og føle at man bare blev presset længere og længere væk fra indgangen, en af gange havde jeg billet. Det er simplethen kbh's mest elendige vagter de har der ude. En tredive gang havde de skrevet på toiletterne at man ikke måtte drikke vandet, men da de låb tør for vand senere, solgte de bare vandet fra hanerne i dyre domme, virkelig groft. Tror aldrig jeg tager derud igen, medmindre jeg selv skal spille. Psytrance bør nydes udendørs sydpå om sommeren i solskindet.
Og ja GMS er gået hen og blevet en omgang nosseløst commecialt crap trance.