Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 14:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 69 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Et kvalificeret gæt ville være house og techno. Men der er jo også flere etager.
Jeg synes faktisk det er et rigtig fedt sted. Har ikke været der siden de har lavet nyt koncept, men har kommet en del på pan (slik - torsdags hetro aften) og kan rigtig godt li stedet.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: honolulu
Ok det lyder jo ikke værst også tænder tanken om grill og pølser mig så jeg vil måske gerne med.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg ved ikke, om jeg bare er sulten eller hvad, men jeg tænder også på idéen om grillpølser, badeænder og drinks. Kunne sagtens finde på at være frisk.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Keep the thought - og så kan vi lige snakkes ved i denne tråd når datoen nærmer sig. Jeg ville helt sikkert være frisk på en "blind-bytur" med jer :D .

Sorry Lampespiseren

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Det lyder som en sjov idé. Lad os følge op på den. Hvis der er andre interesserede, må I jo endelig sige til. Måske kan vi gøre det til en større badeand-komsammen. :P

Det er alligevel en last at komme hjem fra Halvandet. :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ja lad os det :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Minimal skrev:
MethylOle skrev:
Kommer ikke!
Må indrømme at jeg synes Halvandet er et lortested. Jeg har været derude ca 10 gange med conzept04 som første gang. Jeg synes der hersker en ret specielt (negativ) stemning, og for mange der bare er der for at vælte blæste rundt. Alt for mange steroide (undskyld hvis jeg træder nogen over tæerne, i er garanteret flinke nok) typer og ballade i luften.
Jeg var selv vidne til den famøse silicon sound koncert, der endte med kæmpe slåskamp lige midt på dansegulvet, og vagterne måtte gi op og lukke festen.
Eller GMS koncerten hvor lyden fuckede op.
Generelt synes jeg at der er utrolig dårlig lyd, i begge haller faktisk - Den progressive scene dog lidt bedre, men der er bare aldrig rigtig stemning nok.
Og sidst men ikke mindst, så er det skide besværligt at skulle tage derud - og ikke mindst hjem igen.

Puhaa -.. det var meget galde.. ahhh ...- rart

forresten er jeg træt af gms

Jamen er det meget anderledes end Bryggen og Amager Bio? Det er vel generelt store egoer og blæste mennesker, der kommer sådan nogle steder.

Det er jo ikke et argument for at tage på Halvandet, men et argument for OGSÅ at holde sig væk fra Bryggen og Amager Bio.

Tag dog på nogle ordentlige steder!
... men lad være med at hive dine Brian-venner med! :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Zarathustra skrev:

I 2nd that motion :P

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Zarathustra skrev:
Det er jo ikke et argument for at tage på Halvandet, men et argument for OGSÅ at holde sig væk fra Bryggen og Amager Bio.

Han nævnte KUN Halvandet, og jeg ville lige gøre opmærksom på, at det måske ikke er selve stedet, der er usædvanlig slemt.

Hvis man tager stoffer og vil høre psytrance og lignende på klubber, så vil der altid være masser af pumpede drenge og smarte attituder, hvor man ender. Man må leve med miljøet, hvis man vil deltage i den slags fester. De spiller ikke den samme musik andre steder, for så følger klientellet også med.

Bryggen var nærmest et paradis for mig, fordi man kunne slippe sig løs uden et løftet øjenbryn, vælte sig i stoffer og høre den allerfedeste musik. Det synes jeg helt klart er et plus i forhold til at tage på et almindeligt diskotek, hvor de spiller hitlisten. På den slags diskoteker er der så andre fordele, mindre vold, mere kontrol osv. Men vi prioriterer jo alle sammen forskelligt, og jeg synes ikke, at der er noget galt i at være stor og pumpet eller at vælte sig helt vildt i stoffer. Det skal bare ikke gå ud over andre, SÅ synes jeg, det er dårlig stil.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
MethylOle skrev:
Kommer ikke!
Må indrømme at jeg synes Halvandet er et lortested. Jeg har været derude ca 10 gange med conzept04 som første gang. Jeg synes der hersker en ret specielt (negativ) stemning, og for mange der bare er der for at vælte blæste rundt. Alt for mange steroide (undskyld hvis jeg træder nogen over tæerne, i er garanteret flinke nok) typer og ballade i luften.
Jeg var selv vidne til den famøse silicon sound koncert, der endte med kæmpe slåskamp lige midt på dansegulvet, og vagterne måtte gi op og lukke festen.
Eller GMS koncerten hvor lyden fuckede op.
Generelt synes jeg at der er utrolig dårlig lyd, i begge haller faktisk - Den progressive scene dog lidt bedre, men der er bare aldrig rigtig stemning nok.
Og sidst men ikke mindst, så er det skide besværligt at skulle tage derud - og ikke mindst hjem igen.

Puhaa -.. det var meget galde.. ahhh ...- rart

forresten er jeg træt af gms

Jeg må giver dig fuldstændig ret på alle punkter, var der også til de fester du nævner. Men dog var jeg der for føste gang til Conzzept 03, det var nice, anden gang var til Hallucinogen og Frank E, hvor jeg bare tænkte WAAAAAAUUUW. Og fedt nu var der kommet et super nice sted man kunne tage hen til en gang i mellem og høre lækkert musik. Men nej, næste gang jeg var der, var til Etnica + Xv Killisti marts 2004, men det var også inden ved siden af i diesel hallen. Det var en fed nok fest men overhovedet ikke så liret og lækkert som Hallucinogen festen.

SIden har det var meget op og ned, en af de slemme var til Conzzept 04, var der stod i flyeren at der ville var grill, ude på stedet var der så kune en pølsevogn, og man måtte kun forlade området hvis man betalte entré igen. Virkelig fuckt. Nogen andre gange er jeg simplethen skredet fra køen, fordi jeg simplethen ikke kunne holde ud og stå og vente, og føle at man bare blev presset længere og længere væk fra indgangen, en af gange havde jeg billet. Det er simplethen kbh's mest elendige vagter de har der ude. En tredive gang havde de skrevet på toiletterne at man ikke måtte drikke vandet, men da de låb tør for vand senere, solgte de bare vandet fra hanerne i dyre domme, virkelig groft. Tror aldrig jeg tager derud igen, medmindre jeg selv skal spille. Psytrance bør nydes udendørs sydpå om sommeren i solskindet.

Og ja GMS er gået hen og blevet en omgang nosseløst commecialt crap trance.

Senest rettet af snufkin 04 sep 2007 19:43, rettet i alt 3 gange.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
MethylOle skrev:
Minimal skrev:
Har så bare ét spørgsmål: Kan I finde en bedre fest den fredag? :wink:

Billede

Neon Rubber Duckies Invasion

K3 (gamle Pan)
Knabrostræde 3
1210 København K

Citat:
Fredag 14. september

Intet sætter gang i en fest som skøre hatte, kæmpebamser, oppustelige badedyr eller blinkende dippedutter, som folk kan lege med. Man mødes mellem blomstrede baderinge, plasticdelfiner og konfettikanoner, og sød musik opstår. Det ved arrangør-crewet Malplaceret alt om, og derfor sørger de konsekvent for at fylde deres fester med underholdende dimser, som binder folk sammen i fjollet fællesstemning. Sidst sørgede 5000 neon-glødende knæklys for, at dansegulvet strålede af legesyge farver, og til denne nats eskapader har arrangørerne anskaffet et andet skævt indslag: 1000 gummiænder og et par badebassiner slippes løs i natklubben, og festen kan begynde. Knæklysene vil stadig være der, og Rosa Lux, Regeringen, Nico Defrost, Von Beathoved og 6 Day Weekends sørger for musikken. Der er både øl og sjusser til en 20'er i baren, og ved 02-tiden bliver der tændt op i grillen og serveret pølser i gården.

Det lyder godt nok fedt.

Hvis jeg ikke skal med til begravelse lørdag skal jeg hvertfald derind.

Titel: hehe..
Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
det var ikke mange som kunne lide gms og halvandet her inde var.. hehe...

syntes nu stadig G.M.S er for nice, specielt live. men vil give ret i at lyden sku ikk er for god på halvandet...

god lyd så skal man på culture-box.. :-)

men der var da et par stykker som, skulle der ind, så det jo fint nok..

ps. nogle der ved hvor man kan købe billetter, kan ikk finde nolge steder..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Bliver fedt til GMS, også selvom det er på Halvandet.. Amager Bio ville klart ha været at foretrække, eller måske Tappehallerne.. :P

Men nøøj den ska ha gas den 14, ska flyve rundt og fatte hat og briller og bar gi den gas.. 8) det bar for griner..

Titel: hehe...
Dope Lord
Brugeravatar

så må i se om i kan finde mig og min flok dem er jer der skal der ind, jeg går stærkt ud fra at jeg (vi) bliver dem med flest knæklys på... :-)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nå - Minimal og Tribe79.
Jeg er bortrejst henover næste weekend, så det blir ikke til nogen badeand/pølsefest til mig :( .

Men go weekend til jer alligevel. -Og til alle dem der skal på Halvandet.

Titel: Halvandet?
Medlem

Hvor finder du Halvandet henne på Amager? har google lidt men kan ikke rigtigt finde det ? på forhånd tak

Titel: Halvandet?
Medlem

Hvor finder du Halvandet henne på Amager? har google lidt men kan ikke rigtigt finde det ? på forhånd tak

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
kbhfyren skrev:

Refshalevej 325

Det ligger ude ved holmen (det der ligger bag staden) hvis jeg ikke er helt galt på den.
Btw der er visitations zone omkring staden.
Tror det smarteste er at tage en bus der ud, i stedet for at gå fra chr. torv forbi staden.

Jeg ender nok også med at dukke op, og kommer nok til at ligne noget der er en parodi på et juletræ.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hvem skal så med på fredag? jeg har tænkt mig at tage derin.

Titel: jubb..
Dope Lord
Brugeravatar

glæder mig sku, bliver sku godt og høre gms igen.. :-)

til dem der ikk har kunne finde ud af hvor man kan købe billetter, kan jeg oplyse om at dj nis på electrobeat.dk sælger dem til 180 kr stykket..

tag nemlig mg lang tid søgen før jeg fnadt frem til dette.. :-)

men glæder mig da til at se jeg derinde og være med til at skabe en nice fest...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 69 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]