Resist skrev:
Det der med at SSRI bloker for virkningen af diverse serotonin fungerende stoffer, skal du tage med et gran salt. Jeg har været på 20mg cipralex dagligt i et år, og tro mig jeg kan blive ramt af både methylon og svampe

Ingen personlige erfaringer her, men jeg er ret sikker på at du havde fået en endnu større effekt uden indblandingen af SSRI (selvom det ikke lyder til at have været nødvendigt)

Og som nævnt før, så spiller doseringerne af SSRI og MDMA/methylone også meget ind.
Serotonin-agonister og -antagonister (de fleste psykedelika) hæmmes så lidt af SSRI-præparater, at det nærmest er overflødigt at nævne - så det virker ikke så underligt igen.
Resist skrev:
Men som du selv var inde på mht. 5-htp, er det ikke skidesmart at kombinere med ssri. Jeg forsøgte mig med noget selvmedicinering for ca. et halvt år siden, hvor jeg indtog 200mg 5-htp om aftenen inden at jeg skulle sove, ovenpå en ssri kur. Den første aften gav det kraftig kvalme og havde svært ved at falde til ro. Den anden aften knækkede jeg mig en halv time efter indtagelsen af 5-htp.
Lyder ikke særlig rart, men nu ved du jo hvad du skal undgå næste gang. Selvom du kunne have læst det på nettet eller i en bog, så er det selvfølgelig rart med noget personlig erfaring.