Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 00:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

har aldrig preloaded med 5-htp
Afstemning sluttede 08 sep 2007 15:46
positiv effekt. fik klart et bedre trip 32%  32%  [ 7 ]
mærkbar negativ effekt. (beskriv nærmere) 5%  5%  [ 1 ]
ingen forandring 9%  9%  [ 2 ]
ikke noget bedre trip men mindre depri dagene efter. 55%  55%  [ 12 ]
Afgivne stemmer : 22
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Jeg plejer bare at preloade med 200-250mg 5-HTP 20% ekstrakt, 2-3 timer før jeg tager methylonen.

Hvis jeg preloader med for meget 5-HTP bliver MDMA/Methylone rusen letter psykedelisk.

Titel:
Medlem

Resist skrev:
Det der med at SSRI bloker for virkningen af diverse serotonin fungerende stoffer, skal du tage med et gran salt. Jeg har været på 20mg cipralex dagligt i et år, og tro mig jeg kan blive ramt af både methylon og svampe ;)

Ingen personlige erfaringer her, men jeg er ret sikker på at du havde fået en endnu større effekt uden indblandingen af SSRI (selvom det ikke lyder til at have været nødvendigt) :) Og som nævnt før, så spiller doseringerne af SSRI og MDMA/methylone også meget ind.

Serotonin-agonister og -antagonister (de fleste psykedelika) hæmmes så lidt af SSRI-præparater, at det nærmest er overflødigt at nævne - så det virker ikke så underligt igen.

Resist skrev:
Men som du selv var inde på mht. 5-htp, er det ikke skidesmart at kombinere med ssri. Jeg forsøgte mig med noget selvmedicinering for ca. et halvt år siden, hvor jeg indtog 200mg 5-htp om aftenen inden at jeg skulle sove, ovenpå en ssri kur. Den første aften gav det kraftig kvalme og havde svært ved at falde til ro. Den anden aften knækkede jeg mig en halv time efter indtagelsen af 5-htp.

Lyder ikke særlig rart, men nu ved du jo hvad du skal undgå næste gang. Selvom du kunne have læst det på nettet eller i en bog, så er det selvfølgelig rart med noget personlig erfaring.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

encephalon skrev:
Resist skrev:
Det der med at SSRI bloker for virkningen af diverse serotonin fungerende stoffer, skal du tage med et gran salt. Jeg har været på 20mg cipralex dagligt i et år, og tro mig jeg kan blive ramt af både methylon og svampe ;)

Ingen personlige erfaringer her, men jeg er ret sikker på at du havde fået en endnu større effekt uden indblandingen af SSRI (selvom det ikke lyder til at have været nødvendigt) :) Og som nævnt før, så spiller doseringerne af SSRI og MDMA/methylone også meget ind.

Det er jeg slet ikke i tvivl om! :)

encephalon skrev:
Lyder ikke særlig rart, men nu ved du jo hvad du skal undgå næste gang. Selvom du kunne have læst det på nettet eller i en bog, så er det selvfølgelig rart med noget personlig erfaring.

Ja, rimelig dumt og uvident at spille læge på den måde. Det er ellers en skam, da det ville være fornøjeligt at nappe 5-htp ovenpå mdma/methylon, for at forebygge smådepressive tanker der måtte forekomme de efterfølgende dage. Men så kan man vel bare lade være med at tage stoffer hvis man er på sådan en kur ;)

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: rds
Jeg har lige fået mit 5-htp for et par dage siden, og må sige jeg glæder mig til at prøve det af :)

Titel:
In our memories

great,... så læs alt om det før du tar det,.. det hardcore shit!!!!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hypnotika skrev:
det hardcore shit!!!!

:lol:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]