Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 01:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Det er jo aldeles tragisk.
15-årig fuld under drab og voldtægt af 85-årig

I lyset af dette synes jeg det var på sin plads atter en gang at rette henvendelse til Justitsministeren omkring denne forfærdelige substans.
Undertegnede skrev:
Hej igen Fr. Lene Espersen

Jeg venter stadig spændt på et fornuftigt svar på mine tidligere henvendelser, men det er kun en del af grunden til at jeg mener det er nødvendigt at skrive til Dig atter en gang.
Dig og den regering du er en del er jo forfærdeligt glade for forbud i en eller naiv tro om at forbud løser problemer, så her er et glimrende eksempel til at udstede endnu et.
En bare 15-årig dreng har netop indrømmet at han har slået en hjælpeløs 85-år gammel dame ihjel under påvirkning af alkohol. Det må da siges at være en overordentligt god grund til at forbyde dette "dødsnarko", som driver folk til at begå voldtægt og mord.
Hele artiklen kan ses her: http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.p ... 98124.html
Samtidig med at det hver dag slår flere hundrede mennesker ihjel alene i vores lille land.
En ting hash, pot og skunk ihvertfald ikke kan beskyldes for, på trods af regeringens voldsomme krumspring for at overbevise befolkning om netop det.
Da i alle til en vis grad er i stand til at betjene døre, Tupperware og andre af den moderne verdens lyksaligheder, burde I være i stand til at se den manglende logik i jeres politik.
Måske problemet ligger i at regeringen ikke har det særligt godt med at indrømme i har taget fejl, hvad der ellers ville stemple jer som fornuftige og modne mennesker
Men alkohol skæpper måske for godt i kassen til at i vil overveje det eller er det en afart af forskruet moral, fordi I selv er tilhængere af netop dette rusmiddel (læs: neurotoxin)?
Jeg kunne godt tænke mig en reaktion på denne henvendelse, men i lyset af Din tidligere tavshed, gør jeg mig ingen store forhåbninger.
Men hvorfor denne tavshed?
Kunne det mon tænkes at jeres argumenter for at opretholde et cannabisforbud virker absurde og uovervejede når de først kommer på skrift?
Det foranlediges jeg til at tro.

Med ønske om en fortsat god dag

xXx

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Jep, afskaft skidtet :D Det skal nok blive nemt ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

***** her fra ... og et yderst velskrevet brev, men tror desværre ikke du skal regne med svar fra en levebrødspolitiker...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
SOlbaer skrev:
***** her fra ... og et yderst velskrevet brev, men tror desværre ikke du skal regne med svar fra en levebrødspolitiker...

Det gør jeg skam heller ikke, men jeg kan ligeså godt fortsætte med at skrive til hende. Det er blevet en tilbagevendende fornøjelse :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Fint brev, selvom jeg ikke synes at alkohol skal afskaffes, siden jeg elsker det. Men gode pointer du kommer med.

Titel:
Dedikeret medlem

DeHades skrev:
I lyset af dette synes jeg det var på sin plads atter en gang at rette henvendelse til Justitsministeren omkring denne forfærdelige substans.

I could listen to your shit all night long 8) Det er sku fedt at du bliver ved, og især at du er så flabet, provokerende og egentlig saglig.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
godt skrevet brev, bliv endelig ved med at skrive til hende :D

synes alt burde være enten ulovligt eller lovligt.. selvom alkohol godt ka nydes.. men så må man atter være kriminel hvis man trænger til en sjus..

enten eller :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Godt arbejde DeHades.

Du må endelige sige til når Lene svarer. :D

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Øhm hvad er meningen med at prøve at få alkohol kriminaliseret?
Jeg tror de fleste herinde er enige med mig i at man som menneske selv bør kunne bestemme hvilke rusmidler man vil indtage, her under også alkohol

Imo pisser du lige så meget på folk der drikker alkohol nu, som regeringen har gjort over for rygerne (læs canna) i så langtid.

Skriv for fri hamp istedet !

Mvh Farmand

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvorfor vil I have, at alkohol skal ulovliggøre? De fleste her inde vil have, at narko skal legaliseres, men samtidig skal alkohol være ulovligt? Det er da til grin.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Der er jo ingen her der vil have alkohol forbudt, grunden til at skrive det brev er jo at vise hvor absurd narkoforbuddet er.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Spænd nu hjelmen. Lene Espersen (eller hvilken som helst anden person) vil da ikke seriøst vil overveje at forbyde alkohol på baggrund af en e-mail, skrevet af en tilfældig vred ung mand (no offense, maestro). Mailen er udelukkende skrevet for at provokere og understrege regeringens dobbeltmoral mht. forbudet af stoffer i forhold til deres reelle farlighed.

Se blot hvad der skete under the Prohibition i USA. Det fuckede jo helt op. Hvis man så samtidigt tænker på at danmarks befolkning er en af verdens fuldeste, så kræver det ikke en bestået børnehave for at forudse konsekvenserne.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]