Det er jo aldeles tragisk.
I lyset af dette synes jeg det var på sin plads atter en gang at rette henvendelse til Justitsministeren omkring denne forfærdelige substans.
Hej igen Fr. Lene Espersen
Jeg venter stadig spændt på et fornuftigt svar på mine tidligere henvendelser, men det er kun en del af grunden til at jeg mener det er nødvendigt at skrive til Dig atter en gang.
Dig og den regering du er en del er jo forfærdeligt glade for forbud i en eller naiv tro om at forbud løser problemer, så her er et glimrende eksempel til at udstede endnu et.
En bare 15-årig dreng har netop indrømmet at han har slået en hjælpeløs 85-år gammel dame ihjel under påvirkning af alkohol. Det må da siges at være en overordentligt god grund til at forbyde dette "dødsnarko", som driver folk til at begå voldtægt og mord.
Hele artiklen kan ses her:
http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.p ... 98124.htmlSamtidig med at det hver dag slår flere hundrede mennesker ihjel alene i vores lille land.
En ting hash, pot og skunk ihvertfald ikke kan beskyldes for, på trods af regeringens voldsomme krumspring for at overbevise befolkning om netop det.
Da i alle til en vis grad er i stand til at betjene døre, Tupperware og andre af den moderne verdens lyksaligheder, burde I være i stand til at se den manglende logik i jeres politik.
Måske problemet ligger i at regeringen ikke har det særligt godt med at indrømme i har taget fejl, hvad der ellers ville stemple jer som fornuftige og modne mennesker
Men alkohol skæpper måske for godt i kassen til at i vil overveje det eller er det en afart af forskruet moral, fordi I selv er tilhængere af netop dette rusmiddel (læs: neurotoxin)?
Jeg kunne godt tænke mig en reaktion på denne henvendelse, men i lyset af Din tidligere tavshed, gør jeg mig ingen store forhåbninger.
Men hvorfor denne tavshed?
Kunne det mon tænkes at jeres argumenter for at opretholde et cannabisforbud virker absurde og uovervejede når de først kommer på skrift?
Det foranlediges jeg til at tro.
Med ønske om en fortsat god dag
xXx