Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 21:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Fyn er fin
Jeg kunne godt tænke mig en tråd om hvilke stoffer man kan tage sammen med lykkepiller, evt med folks egne erfaringer i.

Indtil videre ved jeg dette:

SSRI+DXM = Farligt

SSRI+MAO = Farligt

SSRI+GHB = normal effekt

SSRI+Benzodiazepin = normal effekt

SSRI+Methylon = nedsat eller ingen effekt

SSRI+MDMA = nedsat eller ingen effekt

SSRI+Psilocybin = ?

SSRI+Amfetamin = ?

SSRI+LSD = ?

SSRI+Kokain = ?

SSRI+Heroin/opium = ?

Kunne godt tænke mig hvis nogen kunne hjælpe med at gøre listen færdig, evt. med flere stoffer og specielt de farlige kombinationer.

Ville også gerne høre om der er nogen der har prøvet DXM selvom de tog lykkepiller, ved godt nicho døde af det (RIP) men jeg tænkte på en mere moderat dosis end han tog.

Senest rettet af Zorglub 30 sep 2007 23:25, rettet i alt 3 gange.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Uha, spændende tråd! Jeg har været på SSRI i et år og kan komme med lækre bidrag til tråden!

(Alt dette blev indtaget 4 måneder efter at jeg blev normal igen, dog fortsat på SSRI.)

Psilocybin (svampe) - stort set ingen nedsat effekt.

Methylon - ikke prøvet uden srri, men kan love for at det virker på mig!

Amfetamin - ingen nedsat effekt.

Kokain - ingen nedsat effekt.

Jeg har hørt fra flere at ssri nedsætter effekten af mdma utrolig lidt.

Titel:
Medlem

cool jeg har hørt nogle siger meget nedsat effekt ved mdma og methylone, har ikke prøvet det selv, jeg retter den originale post når der er kommet nogle flere erfaringer op

Titel:
Medlem

jeg tog ecstasy (7 piller) for første gang imens jeg var på lykkepiller (cipralex 20mg) og jeg fik ingen effekt. mine fire venner jeg var sammen med blev alle sammen mega blæste.

efter jeg stoppede med lykkepillerne og tog E fik jeg fuld effekt som alle andre.

så herfra ingen effekt af MDMA med lykkepiller

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
SSRI+Heroin/opium = Ingen nedsat effekt. ( Heroin, har ikke prøvet opium )

SSRI+Kokain = Ingen nedsat effekt.

Titel:
SSRI + MDMA = Meget nedsat effekt
SSRI + Svampe = Ingen nedsat effekt
SSRI + Amf = Ingen nedsat effekt
SSRI + LSD = Ingen nedsat effekt (og dog?)
SSRI + LSA = Ingen nedsat effekt
SSRI + Ketogan (og mange andre piller i den bolgade) Ingen nedsat effekt
SSRI + Hash = Meget svingende virkninger

Lige hvad jeg kunne komme på

Titel:
Medlem
Brugeravatar

SSRI + Kokain = Ingen nedsat effekt

SSRI + Amfetamin = Ingen nedsat effekt

SSRI + MDMA = Lttere nedsat effekt

SSRI + Hash = Lettere nedsat effekt

SSRI + LSD = Der skulle noget hash til for at peake men derefter normal effekt

"In many shamanic societies, if you came to a medicine person complaining of being disheartened, dispirited, or depressed, they would ask one of four questions: When did you stop dancing? When did you stop singing? When did you stop being enchanted by stories? When did you stop finding comfort in the sweet territory of silence?"
-Gabrielle Roth

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Jeg kender en der har taget methylon på ssri, og hun fik næsten ingen effekt, så hun spiste mere, og blev til sidst dårlig istedet...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Zorglub skrev:
Jeg kunne godt tænke mig en tråd om hvilke stoffer man kan tage sammen med lykkepiller, evt med folks egne erfaringer i.

Indtil videre ved jeg dette:

SSRI+DXM = Farligt

SSRI+MAO = Farligt

SSRI+GHB = normal effekt

SSRI+Benzodiazepin = normal effekt

SSRI+Methylon = nedsat eller ingen effekt

SSRI+MDMA = nedsat eller ingen effekt

SSRI+Psilocybin = ?

SSRI+Amfetamin = ?

SSRI+LSD = ?

SSRI+Kokain = ?

SSRI+Heroin/opium = ?

Kunne godt tænke mig hvis nogen kunne hjælpe med at gøre listen færdig, evt. med flere stoffer og specielt de farlige kombinationer.

Ville også gerne høre om der er nogen der har prøvet DXM selvom de tog lykkepiller, ved godt nicho døde af det (RIP) men jeg tænkte på en mere moderat dosis end han tog.

Jeg tror at psykedelisker stoffer som meskalin og lsa virker nrmalt for folk der tager lykkepiller.

Dxm og lykkepiller skal man ikke eksperimentere med, i moderate doser dør du måske ikke, men det skader alligevel mere end hvad godt er.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Etherlungs skrev:
SSRI + Kokain = Ingen nedsat effekt

SSRI + Amfetamin = Ingen nedsat effekt

SSRI + MDMA = Lttere nedsat effekt

SSRI + Hash = Lettere nedsat effekt

SSRI + LSD = Der skulle noget hash til for at peake men derefter normal effekt

Oplevede du stadig "mdma" magien?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Rigtig god tråd.. her er mine erfaringer

SSRI + MDMA, kix = Lettere nedsat effekt, stadig meget blæst

SSRI + Amfetamin = ingen nedsat effekt

SSRI + Kokain = ingen nedsat effekt

SSRI +Salvia = ingen nedsat effekt

SSRI + Ketamin = Har kun prøvet det på SSRI, men det virkede da.. rigtig meget endda

SSRI + HASH = mere skæv?

SSRI + BZP = Ingen nedsat effekt

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Lad venligst være med at komme med gætterier.

Kun personlige erfaringer tak.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Resist skrev:
Lad venligst være med at komme med gætterier.

Kun personlige erfaringer tak.

Folk der mixer lykkepiller og dxm i høje doser dør som regel af det og der er derfor ikke så mange "egne erfaringer" at hente der. Det er en combo som kan få dine værste maridt til at gå i opfyldelse, en combo der ikke bare dræber dig hvis uheldet er ude, men dræber dig på en særdeles smertefuld måde.

Jeg er måske lidt irriterende, men det er sgu vigtigt at folk ved hvad de i hvertfald ikke skal gøre, når de eksperimenterer med drugs.

Titel:
Medlem

Den slags bare ikke altid lige til at gennemskue, det bliver også frarådet at tage therma power med lykkepiller , men i thermapower tråden er der en der har spist mere end 200 therma power mens han var på lykkepiller uden noget.

Ved godt DXM + lykkepiller er farligt, har også skrevet det men derfor kunne det jo godt være nogen havde prøvet i små doser og desuden var jeg ikke helt klar over HVOR farligt det er, hvis man kan dø af 3-4 DXM piller fordi man er på lykkepiller så synes jeg godt nok ikke de gør nok opmærksom på det i deres indlægsseddel

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Zorglub skrev:
Den slags bare ikke altid lige til at gennemskue, det bliver også frarådet at tage therma power med lykkepiller , men i thermapower tråden er der en der har spist mere end 200 therma power mens han var på lykkepiller uden noget.

Ved godt DXM + lykkepiller er farligt, har også skrevet det men derfor kunne det jo godt være nogen havde prøvet i små doser og desuden var jeg ikke helt klar over HVOR farligt det er, hvis man kan dø af 3-4 DXM piller fordi man er på lykkepiller så synes jeg godt nok ikke de gør nok opmærksom på det i deres indlægsseddel

Det mest basale jeg prøver at sætte lys over, er at der tydeligvis er meget svingende budskaber, ang. mdma+ssri.

Derfor ville det være super hvis folk kunne stfu medmindre de rent faktisk selv har prøvet det ;)

Og det var mig der havde prøvet therma power så mange gange på ssri btw. Det virker helt fint, oplever ingen bivirkninger. Der er jo også kun koffein og efedrin i :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Zorglub skrev:

Hør nu her, 3-4 tabletter er ikke nogen rekreativ dose, det tager dårlig nok hosten. Det ved du også godt så lad være med at spille dum. En typisk rekreativ dose vil ligge på 15-30 tabletter og i de mængder er det livsfarligt at være på lykkepiller. Ikke "ryge hash og sniffe coke på samme aften" livsfarligt, men snarere "bade i hajbassin med åbent sår" livsfarligt. Det er så farligt at det på INGEN måde kan anbefales, og hvis du ikke er klar over hvor farligt det er, skulle du måske undersøge sagen nærmere istedet for at skabe tvivl hos nogle om mit indlægs indhold, og dermed indirekte være skyld i at et eller andet fjols slå sig selv ihjel. Lykkepiller+dxm= rigtig fucking dårlig idé.

Selv har jeg ikke taget dxm og lykkepiller på samme tid, men jeg har røget 10 cigaretter under et mellemdose dxm trip (20 piller), og det skulle efter sigende give lidt samme virkning som ved dxm/lykkep-kombinationen, bare langt langt mildere. Rart var det dog ikke, hjertet slog hårdt og uregelmæssigt, det var som om blodet ikke ville løbe rundt i kroppen, jeg svedte som en gris, havde krampe i mine ben og min krop rystede som Beyonces røv. Jeg behøver vist ikke sige at det var et lortetrip jeg fik den aften :?

The serotonin syndrome is a hypersotonergic state which is a very dangerous and a potentially fatal side effect of serotonergic enhancing drugs which can have multiple psychiatric and non-psychiatric symptoms. It is a condition which has been on the rise since the 1960's when we began using more and more drugs which directly affect serotonin. This is a toxic condition which requires heightened clinical awareness in order to prevent, recognize, and treat the condition promptly. Promptness is vital because, as we just mentioned, the serotonin syndrome can be fatal and death from this side effect can come very rapidly

http://members.aol.com/atracyphd/syndrome.htm

-----------------------------------------------------------------------------------

Never take DXM with the SSRI antidepressants Desyrel (trazodone) or Serzone (nefazodone); these combinations have resulted in liver damage.
Be very careful combining DXM with SSRI and tricyclic antidepressants (i.e., those in common use), and never use DXM when taking more than one drug at a time for depression, due to the potential for serotonin syndrome.

http://www.erowid.org/chemicals/dxm/faq ... info.shtml

Så' det sagt :)

Titel:
Medlem

Hør nu her denne tråd var netop for egne erfaringer, jeg har ikke kunne finde noget konkret på hvor farlig det er og det har du tilsyneladende heller ikke, derfor spurgte jeg her.

Det er muligt det er total livsfarligt at bare røre en enkelt dxm pille, men savnede mere konkret info hvis det fandtes

Jeg havde aldrig tænkt mig at blande de to men hvis der alligevel var en herinde der havde gjort det ville jeg gerne høre om det, simpel as that.

Fordi du ikke kan mærke 4 DXM piller er ikke ensbetydende med at andre ikke kan, mit første glimrende trip på dxm var 6 piller og jeg pulser 30 smøger når jeg tripper dxm, for mig booster det bare lige et lille stykke tid og så er det ovre igen. Folk der er overfølsomme for dxm må jo så kunne dø af en enkelt pille + SSRI når de kan blive skæve af to.

Erowid skriver "never" med nogle typer SSRI og "be very careful" ved andre typer SSRI, det lyder ikke som om at man dør af en enkelt pille ved den anden slags SSRI, men ok jeg er bare nysgerrig, hvis man ikke må snakke om den slags herinde af frygt for at der så er nogen der går hen og gør det, er det fint med mig så skal jeg nok holde mund

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Odense
Jeg vil da også lige komme med mine 2 cents..

Hvis vi prøver at kigge på hvad de forskellige ting gør ved en rent kemisk, kunne være vi så fik en bedre forståelse. Jeg har ikke gennemskuet det endnu.

Jeg har være på SSRI i snart 7 år, og har da oplevet stor forskel på tingene.

MDMA i krystal for virker MEGET bedre end i pille form, en det har jo nok noget at gører med mængden af MDMA. 80mg MDMA er ikke helt godt. 120mg er bedre. Og det er måske fordi man har sværer ved at "sluge den glæde" da ens hjerne er "hæmmet"
Coke, ingen forskel. Men er det pga af noget psykisk?
Amf, heller ingen forskel..
Keta, aner det ikke, har kun prøvet det sammen med SSRI
LSD, ingen forskel.
Svampe, ingen forskel..

Det bar lige mine 2 cents..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]