Zorglub skrev:
Den slags bare ikke altid lige til at gennemskue, det bliver også frarådet at tage therma power med lykkepiller , men i thermapower tråden er der en der har spist mere end 200 therma power mens han var på lykkepiller uden noget.
Ved godt DXM + lykkepiller er farligt, har også skrevet det men derfor kunne det jo godt være nogen havde prøvet i små doser og desuden var jeg ikke helt klar over HVOR farligt det er, hvis man kan dø af 3-4 DXM piller fordi man er på lykkepiller så synes jeg godt nok ikke de gør nok opmærksom på det i deres indlægsseddel
Hør nu her, 3-4 tabletter er ikke nogen rekreativ dose, det tager dårlig nok hosten. Det ved du også godt så lad være med at spille dum. En typisk rekreativ dose vil ligge på 15-30 tabletter og i de mængder er det livsfarligt at være på lykkepiller. Ikke "ryge hash og sniffe coke på samme aften" livsfarligt, men snarere "bade i hajbassin med åbent sår" livsfarligt. Det er så farligt at det på INGEN måde kan anbefales, og hvis du ikke er klar over hvor farligt det er, skulle du måske undersøge sagen nærmere istedet for at skabe tvivl hos nogle om mit indlægs indhold, og dermed indirekte være skyld i at et eller andet fjols slå sig selv ihjel. Lykkepiller+dxm= rigtig fucking dårlig idé.
Selv har jeg ikke taget dxm og lykkepiller på samme tid, men jeg har røget 10 cigaretter under et mellemdose dxm trip (20 piller), og det skulle efter sigende give lidt samme virkning som ved dxm/lykkep-kombinationen, bare langt langt mildere. Rart var det dog ikke, hjertet slog hårdt og uregelmæssigt, det var som om blodet ikke ville løbe rundt i kroppen, jeg svedte som en gris, havde krampe i mine ben og min krop rystede som Beyonces røv. Jeg behøver vist ikke sige at det var et lortetrip jeg fik den aften

The serotonin syndrome is a hypersotonergic state which is a very dangerous and a potentially fatal side effect of serotonergic enhancing drugs which can have multiple psychiatric and non-psychiatric symptoms. It is a condition which has been on the rise since the 1960's when we began using more and more drugs which directly affect serotonin. This is a toxic condition which requires heightened clinical awareness in order to prevent, recognize, and treat the condition promptly. Promptness is vital because, as we just mentioned,
the serotonin syndrome can be fatal and death from this side effect can come very rapidlyhttp://members.aol.com/atracyphd/syndrome.htm-----------------------------------------------------------------------------------
Never take DXM with the SSRI antidepressants Desyrel (trazodone) or Serzone (nefazodone); these combinations have resulted in liver damage.
Be very careful combining DXM with SSRI and tricyclic antidepressants (i.e., those in common use), and never use DXM when taking more than one drug at a time for depression, due to the potential for serotonin syndrome. http://www.erowid.org/chemicals/dxm/faq ... info.shtmlSå' det sagt