Sidder stadig og klukker for mig selv af overskriften!
Anyway, det ligger sådan at jeg indtog i alt 400mg MDMA lørdag aften. Det virkede fint osv, jeg sov ikke så godt og var ellers rimelig træt om søndagen som man nu plejer at være - ikke noget udsædvanligt. Jeg var også hjemme hos mine forældre og spise til aften.
Mandag morgen var jeg helt normal igen, bortset fra en lille smule træthed som vel også er meget normal. Om morgenen indtog jeg en ordentlig rugbrød godt smurt op med leverpostej. T+1:30 indtog jeg så en espresso og herefter fik jeg det mega dårligt. Jeg fik utroligt ondt i maven og hovedet og blev nød til at ta hjem igen.
Jeg lå hele mandagen og kunne ingenting. Havde ekstremt ondt i hovedet og maven og det blundede først ud om aftenen.
Tirsdag var jeg stadig meget svimmel så jeg blev nød til at blive hjemme.
Idag er jeg stadig lidt svimmel, så bliver hjemme igen.
--------
Først troede jeg det var MDMA'en der var skyld i jeg fik det sådan, men så kom jeg i tanke om leverpostejen og har regnet mig frem til den var ca. 1-1½ uge for gammel. Og det gav da også god mening at den blev sparket igang af espressoen.
Men at jeg så stadig er svimmel både tirsdag og idag undrer mig lidt. Kan man virkelig få det så dårligt af lidt for gammel leverpostej? Burde jeg søge læge? (er ikke så glad for at skulle sige at jeg har indtaget MDMA om lørdagen, da jeg nok bare bliver sendt hjem igen så).