Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 22:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem

Sidder stadig og klukker for mig selv af overskriften! :wink:

Anyway, det ligger sådan at jeg indtog i alt 400mg MDMA lørdag aften. Det virkede fint osv, jeg sov ikke så godt og var ellers rimelig træt om søndagen som man nu plejer at være - ikke noget udsædvanligt. Jeg var også hjemme hos mine forældre og spise til aften.

Mandag morgen var jeg helt normal igen, bortset fra en lille smule træthed som vel også er meget normal. Om morgenen indtog jeg en ordentlig rugbrød godt smurt op med leverpostej. T+1:30 indtog jeg så en espresso og herefter fik jeg det mega dårligt. Jeg fik utroligt ondt i maven og hovedet og blev nød til at ta hjem igen.

Jeg lå hele mandagen og kunne ingenting. Havde ekstremt ondt i hovedet og maven og det blundede først ud om aftenen.

Tirsdag var jeg stadig meget svimmel så jeg blev nød til at blive hjemme.

Idag er jeg stadig lidt svimmel, så bliver hjemme igen.

--------

Først troede jeg det var MDMA'en der var skyld i jeg fik det sådan, men så kom jeg i tanke om leverpostejen og har regnet mig frem til den var ca. 1-1½ uge for gammel. Og det gav da også god mening at den blev sparket igang af espressoen.

Men at jeg så stadig er svimmel både tirsdag og idag undrer mig lidt. Kan man virkelig få det så dårligt af lidt for gammel leverpostej? Burde jeg søge læge? (er ikke så glad for at skulle sige at jeg har indtaget MDMA om lørdagen, da jeg nok bare bliver sendt hjem igen så).

:roll:

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Tror det er din killer combo med expresso og for gammel leverpostej :P

Har ikke hørt om nogen der har fået det sådan seriøst dårligt af mdma alene, altså sådan flere dage efter.

Titel:
Medlem

Håber da også det bare er leverpostejen..

Tror jeg går ned og køber Marzine. (dem der ikke sløver) - det kan måske gøre kål på svimmelheden.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
Det er en ganske almindelig madforgiftning du har fået. Intet at være bekymret over, dog kan du da gå til lægen, hvis du er den type mennesker der partout får det bedre af at få stillet en diagnose.

Men bare rolig, ligemeget hvad du siger til lægen, så har han tavshedspligt. Så hvis han ikke holder sin kæft... :twisted:

Men tror at dit immunforsvar var på lavt blus pga. MDMA'en, og det har medvirket til at den leverpostej du normalt ikke bliver syg af, lige var en tand for gammel. For fremtiden skal du nok lige vente et par dage med at spise for gammel mad, efter en tur på DØDSNARKO ;)

EDIT: Vil ikke anbefale dig at tage flere piller, det her skal din krop nok selv klare, det er ikke noget du dør af.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Petter skrev:
Men tror at dit immunforsvar var på lavt blus pga. MDMA'en, og det har medvirket til at den leverpostej du normalt ikke bliver syg af, lige var en tand for gammel. For fremtiden skal du nok lige vente et par dage med at spise for gammel mad, efter en tur på DØDSNARKO ;)

EDIT: Vil ikke anbefale dig at tage flere piller, det her skal din krop nok selv klare, det er ikke noget du dør af.

My thoughts exatly :)

Titel:
Medlem

Petter skrev:
For fremtiden skal du nok lige vente et par dage med at spise for gammel mad, efter en tur på DØDSNARKO ;)

Hahahaha.... den ramte plet i mit svimlende hoved! Super quote..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Den eneste gang, jeg har nærmet mig en MDMA-dosis på ca. 400 mg. var jeg svimmel i 4-5 dage efter. Når jeg rejste mig op, sortnede det for mine øjne, og jeg var nødt til at sætte mig ned for ikke at miste balancen. Får det næsten dårligt af at tænke tilbage på det crash :? MDMA er fandme noget giftigt stads i for høje doser. Fy for fanden, mand.

Titel:
Medlem

400mg er jo ikke MEGET fordelt på en aften. Håber ikke det er dét der ligger til grund for svimmelheden. Jeg kan stadig godt mærke det lidt her til morgen.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
grappa_zappa skrev:
400mg er jo ikke MEGET fordelt på en aften.

Når man tænker på at den "typiske" dosis ligger et sted mellem 100 og 150mg og at det generelt ikke anbefales at man redosere mere end 1 gang er 400mg alligevel en del, men nej det er ikke uhyggeligt meget på en aften/nat... Med det sagt så tror jeg nu også det er det gamle mad der har gjort dig syg... :)

Titel:
Medlem

Det er blevet bedre i løbet af igår og idag, men kan stadig mærke lidt svimmelhed... :) Sjældent havde jeg troet, at man kunne blive overrumplet af en leverpostej!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

grappa_zappa skrev:
Det er blevet bedre i løbet af igår og idag, men kan stadig mærke lidt svimmelhed... :) Sjældent havde jeg troet, at man kunne blive overrumplet af en leverpostej!

Mad med mug på er sjældent sundt.

Titel:
Medlem

Der var nu ikke mug på endnu.. den var kun 1½ uge for gammel!

Titel:
Medlem

Jeg kan anbefale dig at smutte i Matas, de har nogle mælkesyrebakterie-piller der er 10x stærkere (10mil. bakterier i 1 pille) end almindelig Paraghurt..

Lige meget hvor dårlig min mave har været, har 2stks. af ovennævnte altid klaret problemerne. De kan nok ikke klare svimmelhed osv. men din mave vil elske dig for det. Selv med vanvittige mavesmerter, har de kunne få min mave næsten tilbage til baseline.
De kan desværre kun fås i Matas, og mener ikke de er ret dyre..

Kan sikkert også være ret nyttige efter en hård weekend :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ved ikke om det er fordi jeg lige ar røget en pind, men burde den her tråd ikke være i "Fuck, hvor er jeg blæst" ? Den virker bare så underlig at den er for komisk.. :-D Men go bedring grappa_zappa..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Nej, mere medaljens bagside! Det er trodsalt omhandlende hangover fra enten MDMA eller leverpostej?

Titel:
Medlem

Meehh.... Jeg tager det dybt alvorligt, men ville ikke smide den ind under medaljens bagside, da jeg trodsalt ikke ved om det er hangovers fra MDMA. :D

Jeg er iaften pt. stadig lidt svimmel/træt i hovedet. Men føler intet ubehag derudover... :roll:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus V.
400 mg er for meget. Der har højst sandsynligt ikke været noget i vejen med leverpostejen. Den er alligevel så pumpet af E-numre, at den kan holde sig en måned over sidste holdbarhedsdato. Du har formentlig ikke spist noget i efter MDMA-turen, hvorved din mave bliver udsat. Min personlige teori går på, at det var kaffen, der gjorde dig syg. Din mave har ikke godt af kaffe og slet ikke, hvis den i forvejen er undertrykt.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tomler - Jeg er lidt psy -
Hva snakker i om =D for 3-4 uger siden... hash, salvia divinorum 40x(første gang salvia fik 2 hoveder med 1 times mellemrum eller mere). 6 kiks som jeg tog 2 af hver gang de røg ned og det var 3 forskellige. 2 hvide toyota, 2 pink damer og 2 blå damer plus noget amf, øl og sprut for ikke at glemme alle de smøger i en hel weekend!. havde det fint hele vejen igennem undtagen med de pink damer. dem knækkede min kammi og jeg os på næsten samtidig. de var måske lidt vilde men det gik. han blev dog lam i armene og gik som en oppustet pumper imens jeg fik kramper i benene og troede jeg skulle pisse konstant hvor jeg gik som en pingvin, ret komisk faktisk. men ondt i maven og svimmelhed?
det kan kun være den leverpostej eller kaffen. havde det lige underligt en uge efter og vores vært havde taget valium oveni kiks og han var nybegynder så han måtte på hospitalet. det var ikke så fedt men jeg lagde ikk mærke til en skid. min fætter fik koldsved og røg under den kolde bruser så ud som om han lige hældte 1½ L vand ud over sig selv så galt var det..
jeg tog 6 kiks nogen af de andre var på 10-13 O_O oven i alt det andet også. havde brændt en mp3 CD med 72 numre goa, full on og lidt hardstyle som vi kogte til. fik 2 timers søvn første nat lol.

man kan holde til meget men man skal helst ikke prøve grænser af =D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Corxial-> Mener du selv du fik prøvet grænser af, der?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tomler - Jeg er lidt psy -
Nej ikke sådan specielt. kunne have været værre hvis jeg også tog de blå valium piller for første gang i mit liv. men jeg plejer at tage det stille og roligt og holde mig til det jeg kender. har haft meget dårlige erfaringer jo med hash, kiks, amf og LSD over 3 dage. rigtig nedturs trip som jeg har skrevet om for næsten 2 år siden. under medaljens bagside. side 8 "Skitzofreni - noget jeg tror eller" mest sindssyge jeg har prøvet indtil videre.

Plejer ellers at være sart overfor stoffer. især hash. går helt i spasmer næsten.

kan godt være jeg har taget for mange stoffer i sin tid. og gerne blandet næsten 70% af gangene

Senest rettet af Corxial 23 okt 2007 00:18, rettet i alt 1 gang.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]