Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jun 2025 16:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: beyond sanity
beklager at fylde dette forum med E-snak, men grundet den seneste tids medie omtale af de røde og grønne vw, vil jeg gerne dele min oplevelse med de røde.

Det var selvfølelig medie omtalen der fik min lyst til at prøve dem blomstre, og med mine erfaringer fra de sidste års brug af div. stimulanser og psykedeliske stoffer, mente jeg nok at kunne håndtere disse.

jeg havde kun guflet pestacy 2 gange i år, så jeg startede stille ud med en halv, for ligesom at føle mig frem, og effekten var overvældende klar og præcis, der røg snart en halv mere ned og denne gang tykkede den kort for at smage lidt på stoffet, det overraskede mig meget at den ikke smagte specielt ækelt, men gav i første omgang ikke det nogen videre omtanke. body high'et steg kraftig, og jeg blev sådan rigtigt loved up, har seriøst ikke snakket med så mange tøser på én aften i lang tid [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
i løbet af aftenen røg der ialt 3 sataner ned i svælget, og body high'et var noget af det voldsomste jeg har oplevet, så også flere der tydeligvis også havde indtaget piller styrte omkuld, eller på anden måde miste kontrollen over deres krop. hen imod morgenen (og den 3. ) fik jeg en anelse visuals, meget mdma agtige; glitches og billed forskydelser.
hen på morgenen og i løbet af formiddagen følte jeg mig rimelig tryk ved pillen, så rumte skulle der til, og her fandt jeg igen at de faktisk slet ikke smagte som mdma, og senere da jeg hakkede en op for at sniffe var der heller intet spor af smag. og effekten var heller ikke helt så effektiv som ventet, så jeg gik hurtigt over til at gufle nogle flere istedet for, med samme resultat som tidligere, et enormt body-high.

jeg aner virkelig ikke hvad den pille indeholdt, men helt sikkert noget der får ens serotonin til at flyde i store mængder, og vælte ens krop fuldstændigt, "tømmermændende" idag er til at holde ud, dog er den fysiske udmattelse ret kraftig.

Jeg vil IKKE anbefale denne pille, før der kommer nogle facts frem om dem.

Junior medlem

Geografisk sted: colombia
jeg har selv prøvet de grønne og de røde, de grønne er klart best men os den jeg havde det dåligts af dagen efter. en af mine venner fik hjertestop af de røde i lørdags og røj på intensiv, men er rask igen. men han havde os spist 9 af slagsen fordelt på en hel aften.

Insane psychedelia user!

Prometheus foreslog jo i det "officiele" Grøn VW topic at det kunne være Flatliner (4-MTA) som var smidt i de Grønne, det skal jeg så ikke kunne udtale mig om, men det lyder sgu meget aktuelt med det du siger om de røde.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Det er da direkte uforsvarligt at tage pillerne efter alt den debat, og så mange dårlige oplevelser med dem...

Ja det er blevet testet, og der var MDMA i men siden folk bliver så dårlige af dem tror jeg ikke det er det eneste som er i...

Medlem

Geografisk sted: Århus
Jeg fik også fat i lyserøde WVér til Roskilde festival, egenligt ville jeg helst have haft nogle andre men det var dem eller ingen så jeg havde ikke meget valg.
Efter de mange advarsler jeg har hørt valgte jeg at starte med en kvart.
efter en times tid har jeg overhovedet ingen virkning og spiser de sidste 3/4 dele. Jeg bliver efter en times tid godt blæst men ikke mere en jeg plejer at være så jeg spiser 2 til den aften! Dagen efter er jeg ret smadret men ikke mere end normalt og jeg har det ikke direkte ubehageligt. Jeg er da også klar om aftenen hvor jeg starter med en hel og igen spiser 2 senere.
Alt ialt syntes jeg det er en udemærket pille som ikke virke meget anderledes end de andre jeg har spist igennem tiden. måske en smugle kraftiger end normalt da de virker i lang tid, så man ikke skal have så mange på en aften.

Dedikeret medlem

Alco, sådan en post hører til på kix.dk, og det ved du udmærket godt.

-Child

[ 08 Juli 2003: Besked ændret af: Child_Inside ]

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
lige præcist du, kan da være ligeglad - du er jo stoppet!
men jeg vil gerne bidrage alligevel:
Jeg spiste en enkelt af de røde VW på roskilde, og jeg syntes ikke der var noget umormalt ved dem, andet end at de er rimeligt stærke.
jeg tror det er MDMA der er i de røde - jeg følte ingen bivirkninger . jeg preloadede og efterloadede også med 5-htp og lidt vitaminer

... Det VAR jo på roskilde festivalen, det forgik, og jeg var ret skæv og stiv hele tiden, så der kan ha været eftervirkninger, som bare blev undertrykt af skæv- og stivheden. men rusen var som af en (eller flere) af andre kix jeg har prøvet (pånær grøn WV og runde hvide mitzubishi)

Edit: en lille rekonstruktion!

[ 07 Juli 2003: Besked ændret af: T^T ]

Dedikeret medlem

@TT

Jeg vil gerne vide noget om rusen, bivirkninger osv da nogle af mine venner måske kunne finde på at æde dem og ellers er det bare nysgerrighed [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Alco>

Der er ingen bivirkninger ved røde VW.
Flere jeg kender, har prøvet dem, og siger det er en meget stærk MDMA pille. Hvordan MDMA rusen er, behøves jeg vist ikke forklare.

Men start evt. med en halv.

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
t3ch > Det er så her jeg må stille mig kritisk for hvordan ved du at den indeholder meget MDMA? (for det må jo være det du mener med at det er en " meget stærk MDMA-pille"). Medmindre du har fået den analyseret kan du ikke være helt sikker på at det ikke er noget andet, måske en omgang Matrix måske?

-Psyko

[ 07 Juli 2003: Besked ændret af: Psyko ]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Psyko har ret, grunden til at der er så mange falske rygter om VW og faktisk generelt i narko-miljøet, er at folk som dig siger "det er bare en kraftig MDMA-pille" uden på nogen måde at have testet den.

Dedikeret medlem

Jo den er blevet testet med marquis, her på boardet i et andet topic så.... Den gav vist meget hurtigt sort... Jeg kan sq ikke lige lige huske hvilket...

@Psyko Tjek din pm [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: HOLSTED
Jeg sletter denne besked. Vær venlig at have lidt bedre dokumentation for dine påstande end "jeg har hørt".

-Child

[ 08 Juli 2003: Besked ændret af: Child_Inside ]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Gyvel> TAK! det har vi vidst længe, du bør lige tjekke de ældre poster om VW før du udtaler dig. Og seriøst, jeg vil skide på hvad du har hørt, for som jeg sagde før er der ikke udført nogen ordentlig test på dem endnu, og det er højst sandsynligt ikke MDMA der giver den kraftige virkning.

Alcoholic> Ja der er lavet adskillige marquis på dem, nogen bliver sorte hurtigt og andre meget langsomt, så det kan vi ikke konkludere noget udfra. Mange brugere beskriver virkningen som meget langt fra MDMA og derfor må vi slutte at det ikke er MDMA der er det vigtigste stof i den pille.

Undskyld jeg er pissesur, men jeg er så træt af folk der bare tager det de hører for gode fakta.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Det lyder til at være et meget svingende batch MDMA de har fået proppet i de kex, for nogle får bivirkninger, andre gør ikke. Det må være en syg kemiker der har lavet det lort, og det virker som russisk roulette at forsøge sig med dem, enten får man en udemærket MDMA-tur, eller også får man det underligt og bliver syg.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Som det er blevet sagt mange gange før, så er chancen for at det er MDMA der er i de piller (VW) meget lille, det er højst sandsynligt noget andet. Der er blevet gættet på matrix og pMA.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg ved fra en pålidelig kilde, at der er MDMA i de Grønne, og højst sandsynligt også de røde VW (da de sikkert er lavet af samme producent)...

Man kan så undre sig over, om der er mere end MDMA i dem, eller om det er urenheder der giver de bivirkninger.
Det er absolut ikke usædvanligt, at de fleste fysiske bivirkninger folk får af kex, er pga. urent indhold.

Måske er det bare folks individuelle reaktion overfor urenheder, der giver de tvetydige rapporter.

...men pas stadig på med dem!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Dextrose, lækkert at du har noget info vi kan bruge! Hvis du finder ud af mere, så post det endelig! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Jeg lukker emnet, da der er gået for meget pillesnak i det.

-Child

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]