beklager at fylde dette forum med E-snak, men grundet den seneste tids medie omtale af de røde og grønne vw, vil jeg gerne dele min oplevelse med de røde.
Det var selvfølelig medie omtalen der fik min lyst til at prøve dem blomstre, og med mine erfaringer fra de sidste års brug af div. stimulanser og psykedeliske stoffer, mente jeg nok at kunne håndtere disse.
jeg havde kun guflet pestacy 2 gange i år, så jeg startede stille ud med en halv, for ligesom at føle mig frem, og effekten var overvældende klar og præcis, der røg snart en halv mere ned og denne gang tykkede den kort for at smage lidt på stoffet, det overraskede mig meget at den ikke smagte specielt ækelt, men gav i første omgang ikke det nogen videre omtanke. body high'et steg kraftig, og jeg blev sådan rigtigt loved up, har seriøst ikke snakket med så mange tøser på én aften i lang tid [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] i løbet af aftenen røg der ialt 3 sataner ned i svælget, og body high'et var noget af det voldsomste jeg har oplevet, så også flere der tydeligvis også havde indtaget piller styrte omkuld, eller på anden måde miste kontrollen over deres krop. hen imod morgenen (og den 3. ) fik jeg en anelse visuals, meget mdma agtige; glitches og billed forskydelser. hen på morgenen og i løbet af formiddagen følte jeg mig rimelig tryk ved pillen, så rumte skulle der til, og her fandt jeg igen at de faktisk slet ikke smagte som mdma, og senere da jeg hakkede en op for at sniffe var der heller intet spor af smag. og effekten var heller ikke helt så effektiv som ventet, så jeg gik hurtigt over til at gufle nogle flere istedet for, med samme resultat som tidligere, et enormt body-high.
jeg aner virkelig ikke hvad den pille indeholdt, men helt sikkert noget der får ens serotonin til at flyde i store mængder, og vælte ens krop fuldstændigt, "tømmermændende" idag er til at holde ud, dog er den fysiske udmattelse ret kraftig.
Jeg vil IKKE anbefale denne pille, før der kommer nogle facts frem om dem.
|