<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Speedy:
Det er ikke skide smart at skrive, jeg synes fandme de burde gøre deres research ordentligt.<HR></BLOCKQUOTE>
haha, Ekstrabladet?! Den dag det sker tager jeg med glæde tøjet af og løber nøgen gennem hovedgaden ved mit hus.
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Jeg flyver rundt som et lille atom og ryger gennem tunneler, og jeg ved ikke hvad... der er flere stadier i trippet, hvor man kan se ting, når man åbner øjnene, og andre, når man lukker dem.
Undskyld jeg spørger, men den tekst har jeg set før... Er det ikke herfra Psychedelia? En trip-rapport, or something?
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Melicamp:
Det er simpelt hen vanvittigt, at en journalist kan være så dårlig til dansk. Jeg vil med glæde give dig en lektion i dansk retstavning, den herre. Noget jeg tydeligvis mestrer bedre end dig og alle dine analpumpende venner fra Ekstra Bladet. At du vil være dig selv bekendt. Jeg er faktisk sindssyg. Jeg kan slå dig ihjel og få en nedsat straf. Eller en behandlingsdom. Men hvis jeg ser nøgternt på det, er det nok dig, der har brug for en behandlingsdom. Idiot.
Uha, ja. Hold kæft, hvor er du uduelig.
<HR></BLOCKQUOTE>
HAHA, you're now allowed to officially slap bitches [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] du har mig på din side.
BEFRI DANMARK - NED MED EKSTRABLADET OG BT!
[ 16 Juli 2003: Besked ændret af: aliaarhus ]