Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 23:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
tryk hér

Medlem

Geografisk sted: syd for nordpolen
jeg sys fandme det er fantastisk at EB kan blive ved med at skrive sådan nogle ting! hvis de endelig skal skrive sådan nogle ting om 5-MeO-DMT, 5-MeO-aMT og 5-MeO-DiPT så kan de sgu da i det minste få fat i en person som ved hvad de snakker om. <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
5-MeO-DMT er livsfarligt. Ud over de meget uforudsigelige effekter stoffet kan have, findes det i mange forskellige kemiske variationer, som skal doseres forskelligt. Nogle gange kan en dosering helt ned til tre milligram give en stærk rus. Andre gange skal der 100 milligram til, fordi stoffets kemiske struktur varierer en lille smule.
det er nok det flotteste omgang lort jeg længe har set komme fra Politikens trykmaskiner! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Typisk EB... Nu går der sikkert ikke lang tid før det også bliver forbudt på den ene eller anden måde...

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
100 milligram er stadig en meget lille stofmængde

Hmm, så vidt jeg ved er 100 milligram slet ikke en stofmængde men en masse...

Nå, spøg til side, det er sgu noget pis at de bliver ved med at snage i vores sager/stoffer! Og slap nu af Henrik R (hvis du læser dette), folk der tager 5-meo-DMT er nok klar over at det er potent og ikke skal tages i samme doser som coke eller amf!

Det er sgu omvendt HR, før var det kun folk der havde lidt baggrund der kendte til 5-meo, nu ved alle at det kan købes på nettet til 800kr/g. Suk... Cirka ligeså flot som da de prøvede det samme med salvia.
Hvem skal nu i TV-Avisen og blæse sig på DMT for åben skærm??? [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
hmmm... hvis en eller anden uvidende knægt læser den artikel, og køber 5-MeO-DMT og sniffer 100mg så bliver han jo ATOM-BLÆST!

Det er ikke skide smart at skrive, jeg synes fandme de burde gøre deres research ordentligt.

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
jahhh.... hold kæft hvor LSD og 5-Meo-DMT ligner hinanden meget. og ja, ihhh hvor er 100mg svært at måle ud..... det kn man da veje rimeligt nøjagtigt i ens håndflade.

hvorfor kan dem der laver den slags artikler ikke undersøge baggrunden lidt, inden de går i gang - det burde starffes med dødsstraf, at skrive sådan noget, bare for at sælge en avis..... eller for at fremme sit omdømme HINRIK RINDOM [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] - dumme svin

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det er ikke første gang Peter Astrup har lagt en lort i Ekstra Bladet...

Vi har før haft kontakt til ham, jeg kan desværre ikke huske i hvilken forbindelse - men det finder jeg ud af hurtigst muligt.

Det er FORRYKT at læse SÅ uvidende hjernedød "banebrydende journalistik" - og jeg har en fæl mistanke om at jeg muligvis har været med til at bidrage til hans "research" omkring stoffet i dette post, hvor der netop bliver spurgt om forskellen på de 3 nævnte tryptaminer, af en nyregistreret bruger.

...Han har da ellers fået kyndig respons, så hvis det er ham, så er det fandme godt klaret at skrive sådan en tåbelig artikel.

...Jeg håber at Peter Martin Astrup's praktikperiode hos EB slutter når måneden er omme, som det fremgår på denne side, og så ellers begynder skrive om ting der har en egentlig betydning for den danske befolkning.

JEG HÅBER DU LÆSER DETTE, PETER MARTIN ASTRUP - DIN ARTIKEL GØR MERE SKADE END GAVN!

Billede

Død over alle TABLOID-medier (og de tilhørende journalister)! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

/Dex

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hold kæft hvor er han grim! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

En typisk journalist type,der gerne vil være lidt sej,se hans blik.LMAO [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Lav dit hjemme arbejde,før du sviner de pæne Danske aviser til med dit smuds. [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Du skulle ha revet armene af,og ha hældt groft kløpulver op i tarmen. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[ 14 Juli 2003: Besked ændret af: Gonzo ]

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
og hældes over med kogende jern, kogende zink, kogende bronse, kogende guld og kogende bly..... og rulles i fjer.
- så kunne man bare prøve at lave sådan en artikkel igen...

In our memories
Brugeravatar

Gonzo > Siden hvornår har EB været en "pæn dansk avis" ??? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Hvad er der nu galt med sex og vold, hvilket er de to oftest brugte emner hos dem.

In our memories
Brugeravatar

Ha, ha, ha, ha! "Nyt narko på gaden!" Seriøst, hvad er det for en gang bræk? Det er ikke nyt, det er ikke narko, og det er ikke på gaden. Og så viser de et billede af én, der sniffer, som ligner en ægte narkoman, der får sit fix. Og resten... jeg har fandeme aldrig læst noget lignende.

Medlem

Det er simpelt hen vanvittigt, at en journalist kan være så dårlig til dansk. Jeg vil med glæde give dig en lektion i dansk retstavning, den herre. Noget jeg tydeligvis mestrer bedre end dig og alle dine analpumpende venner fra Ekstra Bladet. At du vil være dig selv bekendt. Jeg er faktisk sindssyg. Jeg kan slå dig ihjel og få en nedsat straf. Eller en behandlingsdom. Men hvis jeg ser nøgternt på det, er det nok dig, der har brug for en behandlingsdom. Idiot.

Uha, ja. Hold kæft, hvor er du uduelig.

[ 15 Juli 2003: Besked ændret af: Melicamp ]

Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: Vejle
Så mangler vi bare en kommentar fra Peter Astrup...

Hvad har du at sige til dit forsvar??

Medlem

Han kan ikke sige noget. Der er da ikke noget, der kan retfærdiggøre uduelig løgnagtighed. Det burde straffes med døden. Ligesom religion.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus V.
Word.

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Speedy:
Det er ikke skide smart at skrive, jeg synes fandme de burde gøre deres research ordentligt.<HR></BLOCKQUOTE>

haha, Ekstrabladet?! Den dag det sker tager jeg med glæde tøjet af og løber nøgen gennem hovedgaden ved mit hus.

Citat:
Jeg flyver rundt som et lille atom og ryger gennem tunneler, og jeg ved ikke hvad... der er flere stadier i trippet, hvor man kan se ting, når man åbner øjnene, og andre, når man lukker dem.

Undskyld jeg spørger, men den tekst har jeg set før... Er det ikke herfra Psychedelia? En trip-rapport, or something?

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Melicamp:
Det er simpelt hen vanvittigt, at en journalist kan være så dårlig til dansk. Jeg vil med glæde give dig en lektion i dansk retstavning, den herre. Noget jeg tydeligvis mestrer bedre end dig og alle dine analpumpende venner fra Ekstra Bladet. At du vil være dig selv bekendt. Jeg er faktisk sindssyg. Jeg kan slå dig ihjel og få en nedsat straf. Eller en behandlingsdom. Men hvis jeg ser nøgternt på det, er det nok dig, der har brug for en behandlingsdom. Idiot.

Uha, ja. Hold kæft, hvor er du uduelig.
<HR></BLOCKQUOTE>

HAHA, you're now allowed to officially slap bitches [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] du har mig på din side.

BEFRI DANMARK - NED MED EKSTRABLADET OG BT!

[ 16 Juli 2003: Besked ændret af: aliaarhus ]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af aliaarhus:
Undskyld jeg spørger, men den tekst har jeg set før... Er det ikke herfra Psychedelia? En trip-rapport, or something? <HR></BLOCKQUOTE>

-Jo, det står der såmænd også i artiklen [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

-Psyko

Medlem

Geografisk sted: Kbh. Nv.
Research Chems, WTF wast that!?.
Forfatter, wOODY.

Tillykke, du er jo berømt! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

EDIT:

[img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Hold da helt kæft!

.. Positiv omtale af Psychedelia! Wow!

[ 16 Juli 2003: Besked ændret af: Creatif ]

Medlem

Geografisk sted: nordjylland
haha hold da kæft hvor er de usle. først kommer de krybende anonymt og tigger om info. som tegn på sin storhed hjælper folk som dex, Tjille og alle de andre ham. bagefter skynder han sig at fremstille situationen som om brugerne har utroligt svært at bruge stoffet rigtigt. er grunden til han gemmer sig mon netop dette faktum? [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Citat:
Man kan næsten købe alt på nettet. Det er lige før, at man kan få en atombombe, hvis man ved, hvor man skal lede efter den.

aaaaaAAAAAahahaHAHAhaHAhAhHAhahHahahHAahhahahHraharhararah. jeg giver Ole Wagner ret i at nu må der skrides ind inden det ender med de unge begynder at bestille atombomber hjem fra inettet.

personligt er det her en sand perle "kunstigt skabte designerdrugs".

denne her siger noget om vestlig stof politik: "Men det kan være svært at opdage, hvis det indtages i sluttede kredse". vi har ingen ide om omfanget for myndighederne har ikke registreret noget hvilket med andre ord betyder at brugen af stoffet ikke har givet problemer men at man af egne principelle årsager nægter folk deres frihed til rusmidler. men hvordan mon de selv synes det går [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

lad vær med at tage dem for seriøst. vi er jo åbentlyst hævet fra deres niveau.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]