Minimal skrev:
Det kan godt være, at du er mere åben og glad, når du er skæv, men det gør ikke din situation bedre, alt imens du ikke er påvirket. Og det holder ikke, at du skal bruge noget middel for at kunne fungere optimalt. Pot/hash har tværtimod en tendens til at gøre folk mere indadvendte og angstfyldte til daglig. Jeg kan kun se én måde, hvorpå det kunne påvirke dig positivt, og det skulle være, at du lærte at åbne dig mere ved hjælp af potten, og at du så kunne bruge den viden, også når du ikke er skæv. Jeg er dog skeptisk. Det lyder generelt slet ikke sundt at bruge et stof for at kunne begå sig. Hellere udvikle sig selv og sin selvtillid på anden vis...
3/4 af de gange jeg er skæv er det alene, dvs med mig selv og ingen andre, og taget det i betragtning plus at jeg kun er skæv 1 gang om ugen, så kan jeg ikke se hvordan jeg skulle bruge det som undskyldning, da det er sjældent jeg er skæv sammen med andre.. Efter jeg var skæv i selskab med mine naboer igår, der kan jeg føle at jeg er mindre "bange" for dem, og sådan har jeg det også med andre personer jeg har været i selskab med når jeg har været skæv, så på dén måde har det hjulpet mig. Kan også sige at sidste fredag, da var jeg også skæv (for mig selv) og jeg var lidt deprimeret over at der var en pige som ikke havde skrevet tilbage til mig som hun lovede (en pige jeg kan lide, og jeg får 1000 tanker i hovedet hvis hun ikke skriver tilbage eller kigger skævt på mig) men så snart jeg blev skæv, så tænkte jeg bare "Det er ikke verdens ende, det kan udbedres" og straks blev jeg glad og tænkte ikke mere på dét, og har ikke tænkt på det siden. Sådan skæv var jeg ikke for bare 4 måneder siden, da var jeg bare fjollet og grinte af alting.