Hej Xero, jeg undrer mig meget over denne post.
Ikke at der er noget galt i at spørge, for det er det vigtigste, bortset fra at søge info selv.
Men:
1. Hvorfor har dem der har givet dig frøene ikke fortalt dig hvad de er? ( "Syrekerner" er dog et sjovt kælenavn må jeg sige

)
2. Man skal være moden nok til at forsøge LSA, som er aktivstoffet. Det er IKKE for børn, om end det vel kan ende fint. Når jeg siger dette, er det pga din uvidenhed om stoffer, og det er ikke nedladende ment. Læs op på stoffet, som man siger

3. Advar de klovne der skødesløst har givet dig frøene. Og bliv lidt gal på dem på den konstruktive måde. De fatter tilsyneladende minus selv, når de siger du bare skal tygge dem.
4. Selv ved en god ekstraktion af LSAen fra frøene, kan man forvente en længere snak i den store telefon! Jeg bruger lidt hash og ingefær mod det.
5. Held og lykke hvis du tør og er moden nok. Du risikerer at lære noget om dig selv og verden, men kan komme noget så galt afsted på vejen. Pas på med dårlige tanker, for hvis de kommer skal de konfronteres ved at søge løsning på dem. Så er de lige pludselig overskuelige, og man fokuserer ikke på selve "smerten".
Og igen, læs nu forbævlen godt op på tingene, og derefter læs lidt mere. JEG MENER DET!

Start med lav dose, 4-7 frø ca., og husk at lysten og tiden skal være der.
( Adminere, denne tråd hører ikke under syntetiske drugs. )