Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 08:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Mariager Fjord
Hey!

Jeg er blevet tilbudt syrekerner, men er ikke helt sikker på hvad det består af og hvordan det bruges bedst..

Det er små brune "snotklatter", der er helt hårde og ru.

Håber der er nogen der kan hjælpe :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Mon ikke det er et eller andet åndsvagt navn for BHWR eller microdots?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Først og fremmest skal du finde ud af præcist hvilket stof der er tale om. Navnet peger i retning af LSD, så måske er det de såkaldte micrdots, men forhør dig hos vedkommende om hvad det er og kan vedkommende ikke svare tilfredstillende på det, så hold dig fra det.

edit: too slow.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
- lyder til som hbwr..

ser de sårn her ud?Billede

Titel:
Junior medlem

jeps, de er magen til dem på billedet der, fuldstændig..

men spiffeh, hva siger du så det er, hbwr siger mig nemlig ikke så meget..

Jeg har fået afvide at de bar skal tygges godt og grundigt. og en af gangen :)

Titel:
Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: København
Xero skrev:
men spiffeh, hva siger du så det er, hbwr siger mig nemlig ikke så meget..

Hawaiian Baby Woodrose.
Man kan indtage dem på flere forskellige måder. Har selv lige anskaffet mig nogle, og regner med at forsøge mig med en ekstration af LSA inden alt for længe. Søg her på siden for mere indformation, kig på erowid for triprapporter og meget andet.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Far Away
Hvis du bare tygger dem får du ufatteligt ondt i maven... Lav et ekstrakt derimod... Søg efter det, og du finder info under visionære planter

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Canax skrev:
Hvis du bare tygger dem får du ufatteligt ondt i maven... Lav et ekstrakt derimod... Søg efter det, og du finder info under visionære planter

...og det er UFATTELIG ondt i maven. Har i mine teenage år været så ufattelig snot dum at lave dette trick, hvilket ressulterede i 8 timers mavekramper og opkastninger. Det gør man ikke to gange. Har ikke turde forsøge mig med dem igen grundet netop dette, da jeg ikke stoler nok på mine egne "kemiske" evner. Men det skal selvfølgelig ikke holde dig væk fra at forsøge dig.

Men hvis det er HBWR, så er de lovlige, og kan købes hos diverse forhandlere af entheogene planter og frø. Så check lige op på prisen før du slår til :wink:

Søg og du skal finde.

NAR 8)

Titel:
Junior medlem

ok, tak for svarene!

...og ja, tror lige jeg tænker mig om en gang til før jeg begynder at æde dem :D

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Xero skrev:
ok, tak for svarene!

...og ja, tror lige jeg tænker mig om en gang til før jeg begynder at æde dem :D

Ja, du bør som sagt ovenfor virkelig lave et extract, så kan du tilgengæld også få et flot trip ud af det, men hvis du bare spiser det så kan du lige så godt bare bede om dårlig mave ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Under byen
Hej Xero, jeg undrer mig meget over denne post.
Ikke at der er noget galt i at spørge, for det er det vigtigste, bortset fra at søge info selv.

Men:
1. Hvorfor har dem der har givet dig frøene ikke fortalt dig hvad de er? ( "Syrekerner" er dog et sjovt kælenavn må jeg sige :) )

2. Man skal være moden nok til at forsøge LSA, som er aktivstoffet. Det er IKKE for børn, om end det vel kan ende fint. Når jeg siger dette, er det pga din uvidenhed om stoffer, og det er ikke nedladende ment. Læs op på stoffet, som man siger ;)

3. Advar de klovne der skødesløst har givet dig frøene. Og bliv lidt gal på dem på den konstruktive måde. De fatter tilsyneladende minus selv, når de siger du bare skal tygge dem.

4. Selv ved en god ekstraktion af LSAen fra frøene, kan man forvente en længere snak i den store telefon! Jeg bruger lidt hash og ingefær mod det.

5. Held og lykke hvis du tør og er moden nok. Du risikerer at lære noget om dig selv og verden, men kan komme noget så galt afsted på vejen. Pas på med dårlige tanker, for hvis de kommer skal de konfronteres ved at søge løsning på dem. Så er de lige pludselig overskuelige, og man fokuserer ikke på selve "smerten".
Og igen, læs nu forbævlen godt op på tingene, og derefter læs lidt mere. JEG MENER DET! :) Start med lav dose, 4-7 frø ca., og husk at lysten og tiden skal være der.

( Adminere, denne tråd hører ikke under syntetiske drugs. )

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]